@ Ilona: Gezellig hoor, ja kan ook niet wachten, alleen Woensdag en Donderdag nog school en dan vakantie. Fijn dat het rijden zo goed ging, oeeee foto's! 
Het was de laatste dag heel koud, daarbij stond Fue ook nog is Maandag stil.. Je raad het al, ik had een hele gestoorde Fuego. Omdat van de longeerbak een stapmolen word gemaakt moeten we nu in de bak longeren. De eerste poging ging goed, opeens zag ik hem spannend kijken en ja hoor hij rende er vandoor ik moest de longeertrouw loslaten en hij rende wild de bak door alle kanten op en scheuren, bij de tweede poging deed hij precies hetzelfde. Toen ging ik ophouden want de les begon bijna, dus ik opzadelen, reed weer ff met gogue want ik wist dat hij nu weer moelijk zou doen, en hij was helemaal zenuachtig. Na een paar minuten gingen we draven, en er stond een arabiertje in de wei waar die altijd heel lief en nieuwschierig naar is, en opeens begon hij heel hard te bokken en door de bak te racen, Joelle reed op een paar voor me dus die merkte dit niet echt, dit heeft hij stuk of 3 keer gedaan, daarna merkte Joelle het en die hielp me weer met wat tips, dat hielp wel, maar op het einde was die pas echt braaf en deed ie alles braaf.