Precies, beter overbezorgd dan gewoon maar doorraggen terwijl een paard duidelijk aangeeft dat het niet gaat hoor!
Als de mijne niet uit de stal wilde komen zou ik me ook echt zorgen maken! Maar het weer slaat nu ook wel heel erg om, dus daar kunnen ze ook wat last van hebben. Van Artrose zelf heb ik eigenlijk geen verstand, alleen de standaard gegevens ken ik...
Leuke nieuwe pony kwam er langs! Hoe kom je daar zo ineens bij? Of was je stiekem al opzoek?
Fur is zeker aan het uitzwaren! Hij begint eindelijk echt ronder te worden

wat bij het ras-typische toch wel hoort eigenlijk... Verder is het gewoon een lekker-ding, hoe zwaar of smal hij ook wordt!
Ik heb te makkelijk gezegd dat het met Chim goed gaat... ze loopt ook wat onregelmatig als ik haar op een volte rechtsom zet. Ze had heel erg moeilijk gedaan bij de hoefsmid en is gaan springen met haar ijzer nog maar half om. Ik denk toch dat dat ietsjes schade heeft geleverd (al reageert ze helemaal nergens gevoelig, niet in haar hoef als in haar been)
Kan ook zijn dat het voetje dit keer net iets te veel bewerkt is, dat de rest van het lichaam wat aan het compenseren is.
Verder is ze vrolijk en werkt ze lekker mee... Kwijlt echt mega als ik haar het bit in heb en begint zich eindelijk ook weer wat te concentreren