Wat een vreselijk nieuws meis,
Ik zou willen dat ik wat voor je kan doen.
Ik ga voor je duimen dat ze nog een tijdje bij je mogen blijven!!(mijn pb box staat open he?)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(inkoop) 
Kelly_Taco schreef:Dancie Taco is op papier nog steeds van mij
Maar Ton en Aletta hebben in principe alle zeggenschap over hem en daar vertrouw ik hen ook volledig in.
Ze zijn echt super goed met paarden.
Adorno is niet van mij maar het is wel mijn vriendje

lief..

Naja t moet voor zowel Jan als mij een fijn paardje zijn..

Leuk dat Rick ook interesse heeft in friezen.
ik leef uit het diepste van me hard met je mee
echt een super cadeau maar dat had je ook wel verdiend na deze ellende

.
. Maar ik wilde in iedergeval Karina heel veel sterkte wensen! Je had zo gehoopt op positief nieuws en eigenlijk is er alleen maar nog meer bij gekomen... Hopelijk kan je hem in iedergeval de komende tijd nog veel plezier doen met bosritjes! Lijkt me ook wel lastig, een paardje wat graag wil werken stil laten staan.
. Hij vind het op het moment zo leuk op het land dat ie niet meer mee wil naar stal
. De eerste opvoedlessen zijn dus begonnen
. Maar gelukkig heeft ie alles wel snel door en loopt ie nu weer netjes mee! Waarschijnlijk ga ik er zondag voor het eerst op, misschien vrijdag nog als het rustig is op stal. Maar meestal zijn er dan groeplessen en daarna nog privelessen dus dat schiet dan niet echt op.... Dus misschien binnekort de eerste foto's van Shaggy onder het zadel
.
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. 
Heerlijk dat hij lang op het land staat, al ben ik wel blij dat ze hier dag en nacht buiten staan.. Jammer dat dat met Chico niet kan..

! Foto's/ filmpjes kan ik helaas niet zien hier (op mijn werk) daar ga ik vanavond thuis even voor zitten.