[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:05

Jas: super hoor om te lezen hoe goed jij en je kanjer gaan Lovers . ben echt blij voor je!! Chico vind/vond de peesbeschermers na 5 x om te hebben gehad nog vreemd aan de pootjes Haha! . Ik was ook net als jou zo lekker bezig, en in 1 klap is dan alles weg... Verdrietig Bah... Maarja, straks als die terug is en weer 100% helemaal beter dan ga ik ook weer aan de slag.. Ach gut .

Saida: Haha, leuke verrassing! En ik ga je morgen waarschijnlijk wel zien Knipoog

Hier nog geen update: ben niet gebeld gelukkig!! Dus dat is een teken dat ie het goed doet tot nog toe... Ik hou jullie op de hoogte. Morgen ben ik in bunschoten te vinden met Sanne Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:10

Esther: Wat een nette punten!! Gefeliciteerd!
Wel een beetje stom dat je er op zo'n banketstaaf manier vanaf bent gevallen Nagelbijten / Gniffelen

Karina: Wat super dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe huis! Haha!

Ilona: Hopelijk hebben ze je vandaag niet gebeld. Ik kan me echt voorstellen dat het een hel moet zijn dat je niet kan bellen om te vragen hoe het met hem is!! Morgen maken we er gewoon een super gezellig dag van zo dat hij snel omvliegt en je maandag weer lekker naar hem toe kunt!

Saida: Leuk, kan ik jou ook een keertje ontmoeten, als ik je niet herken moet je me maar gewoon aantikken hoor!
Het is trouwens Vaidosa met een S Bloos
Vaidosa gaat ook altijd rennen als ze het moeilijk vind. Ik denk dat het toch ook iets is waar ze door heen moeten. Maar misschien wel verstandig om een stapje terug te doen.

Jasmijn: Het was ondanks het-bijna-dood-gevroren-moment echt super gezellig!! Moeten we snel maar weer herhalen!! Dat gezellig dan Knipoog De foto's heb je inmiddels gekregen als het goed is!!
Gedsie, je moet niet van die enge dingen kijken hoor!

Heidi: Als het 11 maanden duurt kunnen er 2 hengsten schuldig zijn Knipoog Een olifant is wel heel extreem hoor Nagelbijten / Gniffelen

Vanmiddag was het weer als altijd super gezellig met Jasmijn!! Bandito is echt zo ontzettend knap en breed geworden! Maar dat koppie blijft zo lief Lovers Bandiet heeft ondanks de wat bevroren bak een redelijk showtje weg gegeven, wat een aantal prachtige foto's heeft opgeleverd. Maar die laat Jasmijn straks wel zien!
Daarna zijn we naar Furia gegaan en het eerste wat mij op viel was een prachtig koppie op een hals waar je u tegen zegt Kwijl Van Furia en Madelief heb ik ook nog rijfoto's gemaakt. Was wel leuk om Furia eens in het echt te zien en het is echt een leuk paard (behalve dan als hij op je tenen gaat staan!! Knipoog )

Morgen met Ilona gezellig naar de dag van de rijkunst (zullen we je eens even lekker bezig houden, even je gedachtes afleiden)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:33

hahaha ja en wie zal dan moeten rennen voor Marcel Nagelbijten / Gniffelen ROFL

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:42

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:44

Ilona: geen bericht is goed bericht nu dus! Gelukkig ben je in dit geval dan niet gebeld, blij te horen dat er geen engere dingen zijn gebeurd, en nu blijf ik duimen dat hij maandag weer met je mee naar huis mag en het allemaal snel weer voorbij zal zijn!

Frank: wat een wereld, ongelofelijk, sterkte voor je tante!!

Karina, je klinkt helemaal gelukzalig met jullie nieuwe plekkie, heerlijk hoor!

Saida: twee halsters zijn al 'gereserveerd' bij Mayke, haha, ik had ook al gevraagd of ze er wat mee wilde nemen, want er zijn daar blijkbaar geen stands. Maar erg handig dat het op deze manier toch kan, want ik had er net 2 nodig.

Jasmijn en Sanne, jullie hebben vandaag dus een erg gezellig koud dagje gehad?! Haha! Mooie foto's van Bandiet, heb al in je topic gereageerd!
Sanne, komen er ook nog mooie Furia & Madelief foto's?

Heidi, hou je het nog wel een beetje uit???? Je zal wel moeten hè Clown

Ellis, gaat het herstel goed en alles ook goed met je paardje? Word je morgen nog "gechauffeerd" naar Bunschoten wellicht?

Zeg, er zijn zeker wel meer mensen hier die vandaag hebben moeten sjouwen met water voor hun paardjes? Hier waren de leidingen flink bevroren naar de paddocks. Op de wei had ik gelukkig twee heel grote waterbakken net weer tjokvol gevuld gisteravond, dus die kunnen vooruit, pfew, scheelt weer wat jerrycans slepen en slangen binnen ontdooien...
Hopelijk is het van de week overdag snel weer voorbij met de vorst, en dan beetje zonnetje erbij om de boel te ontdooien zou ook niet verkeerd zijn Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:05

aline, dank je, helaas, vriendje heeft geen zin in een dag in de kou... Verdrietig
verder alles oke, beetje saai leven zo, maar goed, alles went... Clown
accu van de laptop is zo goed als leeg, veel plezier morgen, ik typ morgen nog wel even verder!
Hoop op een leuke dag voor jullie, groetjes aan chawwa!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:09

morgen (zondag) hebben wij weer wedstrijd bij ons op stal, rijd de suptop, zijn er mensen die er komen, om te rijden of kijken ? ruitersport centrum west-brabant op de wouwse plantage. Haha! even lekker laat zo'n vraag stellen Tong uitsteken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:10

Aline, inderdaad.. Ik moest ook sjouwen hihi. Naar de stal en wei, gelukkig heb ik nu 4 paarden staan waarvoor het moet en nie een hele stal haha.
Iloon, fijn dat het beter gaat, hopen dat het geen chronische ontsteking is zeg!
Ik wil morgen op zich wel komen, maar wordt hem niet helemaal. Ouders staan op kerstmarkt en we hebben een logee hond (en ik moet uiteraard de paarden hier doen) dus om nou voor 2 uurtjes te komen.. Had me erg leuk geleken. Veel plezier iedereen en schrijf maar ff leuk verslag Lachen
Ga ik me vriendje weer ff wat aandacht geven :p

sandras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 01:09

soeske schreef:
Aline, inderdaad.. Ik moest ook sjouwen hihi. Naar de stal en wei, gelukkig heb ik nu 4 paarden staan waarvoor het moet en nie een hele stal haha.
Iloon, fijn dat het beter gaat, hopen dat het geen chronische ontsteking is zeg!
Ik wil morgen op zich wel komen, maar wordt hem niet helemaal. Ouders staan op kerstmarkt en we hebben een logee hond (en ik moet uiteraard de paarden hier doen) dus om nou voor 2 uurtjes te komen.. Had me erg leuk geleken. Veel plezier iedereen en schrijf maar ff leuk verslag Lachen
Ga ik me vriendje weer ff wat aandacht geven :p

Hallo ....,

Ik ben misschien helemaal off topic maar ik ben op zoek naar een lusitano of andalusier.
Ik kan hier geen topic plaatsen op bokt nl, ik begrijp er ook niet alles van hoe deze procedure werkt.
Ik zag deze link en zoek naar de fokker van deze hengst.

http://www.andalusian-horses.eu/html/lusitano.php

Ik heb zelf op het moment een kwpner maar vind deze hengst geweldig.
Het mobiel nummer op deze site krijg ik op het moment geen contact mee.

Weet iemand van wie deze hengst/ fokker is ?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 08:15

Ik wist niet dat Arjen Teewissen zich bezighoudt met Iberische paarden. Ben aangenaam verrast. Ben niet op de hoogte van de bloedlijnen/fokkers van lusitano´s.

Aline: Gelukkig (nog) geen waterproblemen. Wind staat gelukkig gunstig.

Suus: Jammer dat je niet kunt komen.

Ga mijn spulletjes pakken, Halley op de wagen en dan naar mijn vriendin toe om haar hengst op te halen. Voor degene die heengaan tot straks allemaal.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 08:17

Veel plezier iedereen!!
Ik maak me klaar om te werken helaas..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 09:40

Wat leuk dat ik straks allemaal weer lieve mensen ga zien zeg Haha! Lovers . Ik ga nu ook weg naar Bunschoten. Om 10.00 uur haal ik Sanne en dr vriendje op. Ik heb er zin in Lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:37

Lisenka schreef:
Ik wist niet dat Arjen Teewissen zich bezighoudt met Iberische paarden. Ben aangenaam verrast. Ben niet op de hoogte van de bloedlijnen/fokkers van lusitano´s.

Nee hoor, hij houdt zich daar niet bezig.
Die paarden zijn van een dame en een groot deel van haar paarden staan bij Arjen in pension.
Ik heb voor deze dame nog enkele maanden gewerkt vorige winter en lente.

Maar zoals ik al pb'de naar de vraagsteller denk ik niet dat ze die Lusitano alweer verkopen, want volgens mij hebben ze hem nog maar net.

Is je merrie er al Lisenka?
Veel plezier allemaal!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:50

Goeiemorgen!

Ik was inderdaad ook al erg verbaasd dat Arjen zich daarmee bezig houdt!
Ik ben een poosje geleden daar geweest en toen heb ik geen Andalusiers gezien, maar waarschijnlijk staan ze er dan nog niet zo lang...
is wel een prachtige stal trouwens!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:56

Ze staan er toch al 2 jaar nu denk ik. Is inderdaad een erg mooie stal.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:01

dan ben ik er waarschijnlijk toch langer geleden geweest, zit te denken, ja zal toch al een jaar of 3 geleden zijn geweest, misschien wel 4...

prachtige stal!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:28

Ess => het is idd een goed en leuk weekend geworden

Ilona => veel plezier vandaag en lekker je gedachten ergens anders op zetten, en ik duim dat je hem maandag weer mag halen

Esther => gefeliciteerd met je WP en je eerste plaats alleen jammer van je blauwe plek

Sanne en Jasmijn => dus jullie hebben een lekker gezellige dag achter de rug super foto's geworden hoor echt een lief koppie

Heidi => nog steeds niet bevallen jammer hoor had gehoopt op wat mooie baby foto's maar ik moet nog ff wachten haha

Saida => fijn dat je les goed ging en leuk dat je verrast bent alleen jammer dat je een stapje terug moet doen alleen wel goed dat je het zelf merkt en dat je het zelf aangeeft

nou vanochtend vroeg les gehad ik was om kwart over 7 al op stal maar mijn les ging weer super we zijn nou aan het trainen op de nagefelijkheid en het zakken op zijn achterhand het is moeilijk maar ook dit leren we wel, gelijk even bij heike een extra deken erop gedaan want hij had het echt koud arm ding maar hij staat nu lekker met een extra dekentje, straks even bij paps en mams langs want broerlief is jarig

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:45

Hallo allemaal. Ik lees en leef nog regelmatig met jullie mee.

Is ben thuis aan het opruimen en kwam nog een paar oude tijdschriften Baroque tegen (nrs. 3, 4, 6, 7 en 8). Heeft iemand interesse om deze te hebben? Ik hoef er niets voor te hebben, alleen vergoeding van de verzendkosten uiteraard, waarvan ik nu nog geen idee heb hoeveel dat is. Stuur maar een pm. Wie het eerst komt...
*edit 11 minuten later Haha! : de tijdschriften zijn vergeven! *

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:00

He,jammer, net te laat :p
Erg leuk blad om te lezen ja..

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:08

Sorry,ik was je voor Bloos

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:12

missmuts, he jammer te laat, was een leuk tijdverdrijf geweest!
mocht je nog eens een aanbieding hebben... Cool

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:16

Als ik ze uit heb wil ik ze wel weer doorgeven hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:20

Heey dames!

Iloon: Ik hoop heel hard dat je niets hoort vandaag (raar om zo te zeggen Nagelbijten / Gniffelen )

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:07

hallo meiden en frankyboy

ik heb zoals je ziet een nieuwe acount aangemaakt
dit omdat ik niet meer op mijn oude pc zit en de wactwoorden niet meer weet
ik woon nu met celine in een kleinknus huisje
binnekort hebben we internet dus dan zien jullie me vaker

dan vertel ik jullie alles wel

tsjillert heeft net weer een wedstrijdje gelopen en dit ging lekker hij liep eigenlijk super goed maar de punten waren een beetje laag jammer maar volgende week weer een kans 173 en 178

wij zijn wel erg tevreden

groetjes van peet met een nieuwe naam dus

ps saida ik heb nooit je pb gehad hoor ????????

liefs peet en celine Pling