[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:45

Amandie schreef:
Nou ik doe vaak veel overgangen rijdne.. en vooral van stap naar draf.. en van arbeidsdraf naar middendraf het helpt wel *LOL*

zal moeilijk gaan tijdens de proef, met inrijden doe ik dit en loopt hij super..en vooral ook goed voorwaarts. het is echt in de proef dat hij inkakt!

Mooie foto's! ik snap dat het voor de show is maar fries vind ik toch mooier zonder bandages! zie je de sokken tenminste! maar het setje staat hem goed! vooral de slinger is leuk!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:46

Ben doodop, net gewokt. Ik reageer morgen weer helemaal bij! Bloos

Oja, voor de mensen die denken dat de deken grijs is, de foto verkleurt de deken een beetje zie ik nu, het neigt meer naar beige/bruin vaag achtige kleur dan grijs hihi, maar grijs zou ook mooi staan nu ik die foto's beter bekijk.. Hmm, misschien een goed idee voor de Zomerdeken Huilen van het lachen . Bedankt iig voor de leuke reacties hoor! Hij heeft er al lekker in gelegen in de stal.

Vooruit, een klein ego berichtje dan, dit moet er even uit, zo grappig Bloos Huilen van het lachen :

Gisternacht was Fuego ontsnapt! Haha, Joelle vertelde het zo grappig. Eerst was zijn buurvrouw, Lafee ( Paard van de adoptie dochter van Joelle, al 16 hoor ( die dochter ) ) ontsnapt. Midden in de nacht hoorde ze opeens gehinnik, en opeens stond Lafee bij de grote paarden stallen. Ze had Lafee dus weer terug gezet en dat hoofdding dicht gedaan zodat ze het niet meer open kon krijgen. Ligt ze eindelijk weer te slapen, word ze weer wakker van gehinnik, loopt ze, zoekt ze, ziet ze Fuego bij Jimmy ( Ook in de grote paardenstallen, is een leuk arabier achtige paardje ) staan. Ze vertelde het zo grappig, ze dacht dat Lafee aan Fuego had uitgelgd hoe die de deur open kreeg ROFL .

Sorry voor de ego, morgen lees ik helemaal bij, nu klaar maken voor bedje!

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:10

Mies_Apollo schreef:
Amandie schreef:
Nou ik doe vaak veel overgangen rijdne.. en vooral van stap naar draf.. en van arbeidsdraf naar middendraf het helpt wel *LOL*

zal moeilijk gaan tijdens de proef, met inrijden doe ik dit en loopt hij super..en vooral ook goed voorwaarts. het is echt in de proef dat hij inkakt!

Mooie foto's! ik snap dat het voor de show is maar fries vind ik toch mooier zonder bandages! zie je de sokken tenminste! maar het setje staat hem goed! vooral de slinger is leuk!

Oohhh hhahaha ROFL dacht gewoon met inrijden Knipoog Maar tijdens de proef in het begin een tik geven. DAt helpt in ieder geval bij mijn fries.. dan weet hij dat hij op moet letten Knipoog.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:27

Afbeelding
nog maar een paar foto`s van tsjillie jammer dfat zijn neusje niet compleet is maar wel eèn mooie foto Clown
Afbeelding
noodrem
Afbeelding
loopt een spook onder hem door Clown Haha!
Afbeelding
probeer een buiging met hem
Afbeelding
jaaaaaaaaaa daar is baasje

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:35

@peetisgreat mooie foto's !!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:23

Peet: Wat heb je weer suuuuuuuuuper foto's geplaatst van je kanjer!! Hij wordt steeds mooier! Echt leuk gedaan ook met dat versieren! Die zuurstokjes hahahaha Haha! Geweldig!!

Es: Hahahaa, stoute Fee!! Haha!

Amanda: Welkom, heb je ook een foto Tong uitsteken ? Wel grappig, mijn verzorgpaardje heet ook Amanda Knipoog

Michelle: Wat stom zeg van die mensen. Beetje hun eigen deel op eisen Verward Lekker aso bezig dus. Vind het wel goed van je dat je daar niks van aan trekt Knipoog Nog winstpunt gereden?

Nouvel: Beterschap! Niet zo fijn als je niet lekker bent..

Soeske: Wat een sukkel zeg. Verward Daar snap je toch ook niks van. Echt jongens af en toe! Boos! Balen hoor, maarja wie weet komt er binnenkort een veeeeeeeeeel leukere op je pad! Laten we het hopen Haha!

Sanne: Netjes hoor het voetballen, en dat voor maar 10 in een team! Gelukkig gaat het ook goed met de caafjes Lovers

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:31

peetisgreat: mooie foto's zeg Haha! Ze heeft ook erg veel en mooi behang!

Nou ik heb Freek vandaag even gelongeerd (beter gezegt poging tot Clown )
Hij was echt helemaal gek Vork Bokken, naar de omranding van het bak toe schoppen, voor omhoog komen, en natuurlijk racen.. Dus heb hem maar even losgelaten, en ja hoor staart omhoog en racen maar! Vork
Morgen kunnen we hopelijk weer rijden Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:43

Peet, gave foto's, ziet er geweldig uit!

dan ga ik zo gauw m'n bedje in, morgen weer een poging tot werken doen...

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 04:19

Peet schiterende foto's, hij ziet er echt stoer uit.
Dames ik ben even van internet af i.v.m verhuizing en over gaan naar een andere profider, voor als het niet lukt om voor kerst en oud en nieuw terug te zijn allemaal hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2008, foto's van ons nieuwe huis volgen als ik weer online ben

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 07:53

@ Prinslover : Ja ik heb wel een paar mooie foto's Knipoog ik zou die er vanmiddag wel even opzetten *LOL*
@ Nouvel : Is het nog gelukt Knipoog
@ Cojolly : Succes met je verhuizing en alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:31

Fanny -> Dat is gelukkig goed afgelopen!
Die van mij is ook al zo fris en op stal hoorde ik al meerderen over hun frisse paardjes praten.
Het is dus oppassen geblazen!

Amandie schreef:
Die mensen moeten een keer leren dat sommige paarden daar bang voor zijn Pling

Ja en dan heb je er nog van die snuggere mensen bij die een opmerking maken dat je dan niet met je paard naar buiten moet gaan........ die moet het toch ook leren???
En bovendien; wie waagt zijn leven door met een paard naar buiten te gaan die echt overal bang voor is?
Die mensen denken niet echt goed na is mijn mening.

Michelle -> Toevallig vertelde een vriendin gisteren hetzelfde, zij kan haar paard maximaal 20 min. inrijden, anders kakt ie helemaal in tijdens de proef zelf.
Misschien niet zo lang inrijden dan?
Goed van je dat je je liet horen, das toch best wel asociaal om de inrijbak min of meer toe te eigenen??

Petra -> Whaaaah! Ik zou 'm ook flink knijpen, hoor!
Stom dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben dat dat kon gebeuren!
Die Tsjillert! Zo'n knappe stoere kerel en dan hangen ze een vlinder in z'n staart...... Haha!
Hij ziet er wel leuk versierd uit!
Ik zal vrijdag van Lisanne ook foto's maken, dan heeft zij ongeveer hetzelfde als Celine.

Esmée -> Hahahaha! Die Lafee en Fuego dachten even stiekum een feestje te kunnen bouwen! Go jij! Go jij!
Heel hun plannetje mislukt....... No Cheer

Marja -> Succes met de verhuizing en uiteraard voor jou ook Fijne Feestdagen en alvast een Goede Jaarwisseling toegewenst!

Gisteravond kwamen Lisanne en ik om 18.45 op stal, was alles al donker en verlaten!
Ik moest door het pikkedonker door de stal lopen om helemaal achterin het licht aan te doen.
Ook in de binnenbak was alles pikkedonker, het was net een zwart gat waar ik inliep om het licht aan te kunnen doen.
BRRRRRRR! Eng hoor!
Grytsje was gelukkig goed gemutst en was ontzettend braaf, dus ik heb heerlijk gereden.
Niet te lang, want Lisanne wilde ook nog even en ik wilde weer op tijd naar huis zodat ze op tijd naar bed toe kon.
Ik heb haar lekker ontspannen laten lopen, niets geen stelling of wat ook gevraagd, maar dat gaf ze al een beetje uit zichzelf.
Nog wat geoefend op rechte lijnen rijden, dus van A naar C en andersom, en veel diagonale lijnen gereden.
Dat vindt ze nog erg moeilijk, dan zwalkt ze alle kanten op als het ware! Haha!
Op een gegeven moment ging het steeds beter dus ik ben met een goed gevoel weer afgestapt!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:47

Saida: Jeetje, wat is grytsje de laatste tijd een drukte maker zeg! Zal misschien we door het weer komen.
Gelukkig was ze gisteren wel goed gemutst Clown

Mies: Jeetje wat stom dat jullie met zoveel in zo'n krappe bak moesten en dan ook nog een heel stuk waar je niet mag rijden..
Dat slaat echt nergens op. Kan je je ook zo lekker voorbereiden

Petra: Jeetje, dan hou je je hard ook even vast als je dat ziet!
Jammer dat het veulen niet mee naar huis is gegaan Knipoog maar dik 26.000 is ook wel heel veel!
Hihi Nagelbijten / Gniffelen wat was Tsjillert mooi versiert!! en die staart Vingers aflikken

Esmee: Gheghe, wat een klein draakje Nagelbijten / Gniffelen

Gisteren heb ik een fotoshoot gedaan bij een vriendin van mij. Zij reed altijd bij mij in de les en toen we beiden gestopt zijn hebben we elkaar niet meer gezien. Zij heeft inmiddels een eigen pony en daar heb ik wat foto's van gemaakt, om te oefenen en zodat zij natuurlijk mooi foto's heeft om uit te vergroten.
Ik heb ook nog even op de pony gereden en het was een leuk beestje. Hij is nog jong, 4,5 geloof ik, en hij vind het allemaal nog best moeilijk, maar ik zie er wel toekomst in. Hij reed lekker en hij was ook wel fijn te bewerken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:01

Saida:Getsie, helemaal in het donker de stal in. Lijkt me ook niet echt alles nee Nagelbijten / Gniffelen Ik moet heel soms ook wel is afsluiten als ik de laatste ben.. Vind ik maar niks haha. Gelukkig reed ze wel lekker! Knipoog

Sanne: Leuk hoor dat je hebt geoefend. En ook leuk voor dat meisje dat ze nu dr eigen pony heeft. Heb je ook nog een leuk fototje voor ons om te showen Knipoog

Cojolly: Jij ook hele fijne kerstdagen & een gelukkig nieuwjaar! Veel succes met je nieuwe huisje! Lachen

Kim: Haha, was freek een beetje druk door de frisheid Clown . Leuk om te zien he als ze zo gaan showen door de bak! Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:21

je mocht er wel rijden, alleen van die mensen niet maarja die hebben niet meer recht dan een ander. Ik zou 2 winstpunten gehad hebben, maar in belgie doen ze daar niet aan. Maar het bleek een soort selectiewedstrijd te zijn en ik was 4e van de 25 en heb iets van 8 selectiepunten.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:23

Zo dat is netjes hoor! Ja En weer een hoop ervaring erbij. Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:28

ik was ook wel trots Lachen zeker omdat ik hem ingekakt vond...maarja inrijden was ook niet te lang..gezien wat je kon doen en ik had hem net precies goed en ben toen gaan stappen...

Heb ik weer, ben deze week verantwoordelijk voor stal omdat de eigenaa op vakantie is. Is het de laatste dag vandaag wordt 1 van de pensionpaarden ziek, en laat het nou net van mensen zijn waar ik totaal niet mee overweg kan. Hij wilde niet eten en ging liggen en rollen, dus ik er meteen buiten mee gaan stappen en die mensen gebeld, na een kwartier naar binnen en ging hij gelukkig langzaam eten, en toen ik wegging was alles op. maar ik moest naar huis, maar als het goed is zijn de mensen er nu zelf en voelt het paard zich al beter, maarja was nogal schrikken!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:43

Mies_Apollo : Goed zeg mag je trots op zijn! Haha!
Prinslover: Jaa was echt mooi om hem zo vrolijk te zien, hij dacht even Ik ben de hengst ( het is al 3 jaar een ruin Clown ) Maar later kwam die toch weer heel verlegen naar me toe, vanne nou ben ik klaar! Lovers

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:18

jee, het gaat tegenwoordig echt megasnel hier...

ik houd het maar op zoveel mogelijk zien bij te lezen...

Amandie, nee niet gelukt...
zit weer ziek thuis... Boos!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:24

Nouvel: oeeh das niet zo fijn! ben gelukkig net weer beter, had allemaal ontstekingen Ziek

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:15

Whaa nog meer bij te lezen, laat ik maar beginnen dan.......

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:44

@ Soeske: Jeeeeeeetje, wat een ***! En dan ook nog zo triest met een smsje. Gewoon lekker laten gaan, er zijn genoeg andere leuke jongens!

@ Saida: Jammer dat het niet goed ging, en dat ze zo geschrokken was. Gelukkig geen ongelukken gebeurd.

@ Fanny: Ook al, dat is even schrikken zeg!

@ Soeske, again: Gewoon een vriend, of kan dat wel meer worden, hihi. Gezellig!

@ Apollo: Wat iritant he, ik had even de bakregels gevraagd pas. Maar om eerlijk te zijn, zou ik ze ook ter plekke vergeten als daar 10 man reed, hihi. Gelukkig ging het naast dat wel goed. Gewoon veel aansporen, en benen, maar heb je denk niet echt wat aan, is vanzelfsprekend.

@ Petra: Gezellig, jammer van dat brandje haha. Idd, gelukkig geen gewonden ofzo, wel schrikken natuurlijk. Hihi, altijd een klein kansje he, 8000 vind ik nog best veel, moet het vast wel een top beest zijn geweest. Vooral hoe duur die uiteindelijk koste. Gefelciteert met haar 4de plaats! Brave tjsil! Die foto's zien er echt zo leuk uit, moest vast super gezellig zijn, heel lief!

@ Peet, again: Ah leuk hoor in het weiland, wat een fleurig halster!

@ Kim: Net Fuego, voelen ze zich weer helemaal macho, en jong!

@ Saida, again: Hahah ja, maar Joelle kwam het feestje verpesten, hihi. Lekker hoor, zo eventjes ''trainen''. Fijn dat alles goed ging, Fue heeft daar ook altijd nog moeite mee.

@ Sanne: Gezellig! Kan je de foto's laten zien ( Als je toestemming hebt dan Haha! )

@ Apollo: Dat is wel schrikken, dalijk was het koliek, en dan net als jij op ze moest letten. Gelukkig gaat het weer beter.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:15

Michelle: Dat is zeker even schrikken. Je bent op dat moment natuurlijk verantwoordelijk, en het schiet dan niet echt op als je niet met die mensen overweg kan. Gelukkig is het tot nu toe nog goed afgelopen. Wel goede ervaring voor je, zo'n stal runnen!

Nouvel: He bah, vervelend hoor. Beterschap! Ach gut

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:18

Even alles bijlezen Schijnheilig

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:25

@ Saida: Fijn alsa het goed gaat hea Haha!O:)

@ Nouvel: Beterschap Ach gut

@ Kim: Onstekingen Bloos!

Hoe gaat het trouwens met jullie paardjes ? Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:27

bedankt allemaal! Pling

morgen maar weer een nieuwe poging doen om te gaan werken... Cool