Jenny_S schreef:hannelover: whoe vind die KEP ook wel mooi maar jemig wat een geld he
Daarom krijg ik hem voor m'n verjaardag en k moet het grootste deel zelf betalen anders had het nooi gekund

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
racheeel_ schreef:Caro_marjaH, Dutch heet op papier Gerrit H, wat grappig! Mooie foto!!
racheeel_ schreef:Michelletjuh, dankje! Ja is een vertekend beeld door t dekje. Het dekje trekt omhoog waardoor het lijkt dat het zadel omhoog komt. Ik heb normaal bij dat dekje nog een bontje zondat dat niet omhoog trekt (zonder bont aan de onderkant). Bij mn andere dekjes is dit niet. Mn zadel is pas nog opnieuw nagekeken en waar nodig aangepast.
Els, Oh dan zal het idd niet dezelfde fokker zijn. Wel een mooie gedaan van de fokker!
Laura1982 schreef:Caro-marjah mooie foto! Mooi eerbetoon ook aan z'n dochter.
Bij jullie alles ook zo nat ?
Splinterz schreef:Wij hebben een super multifunctionele bak! Als het lang droog is is het zand zwaar, dus krachttraining. Als het even regent, staan er aan 1 helft vd bak kleine plassen dus stukje behendigheid, balans en probeer dan je ritme nog maar eens te houden (vooral met een fries die bang is voor natte voetjes). En zoals nu, als het lang geregend heeft, is het een goedkoop aftreksel van de Sea Walker!
Laura1982 schreef:Michelletjuh anders eerst over de rug leggen en dan steeds stukje verder naar achteren leggen zo heb ik het ook gedaan hielp erg goed.
Ilsemarie schreef:Arjen is net verhuisd (50 km enkele reis naar stal is op termijn echt te verrrrrrr) dus hopelijk gaat dit ook bevallen... Ze hebben hier wel iets geniaals trouwens! Kunstgraspaddocks. Voor de paarden die in de winter zand eten in de paddock, zijn er paddocks met kunstgras. Arjen staat er momenteel ook op omdat het in de winter met weinig ruimte natuurlijk niet zo handig is om in een groepje in te voegen, maar moet stiekem zeggen dat me dat best wel goed bevalt. Hij heeft snel mijt/mok en zo op de kunstgras paddock houdt hij natuurlijk wel droge voeten! En ze trekken er ook gewoon een sprintje op, is ook echt niet glad. Ik vind het echt geniaal bedacht!