[ITP] Mijn nieuwe zwarte aanwinst!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moppielover schreef:Ik ben zooo trots op mijn meisjes. Ze deden het echt super
.
's ochtends kwamen we op stal aan, ze waren allebei ontzettend vies. Nouchka was ook nog kletsnat dus die konden we nog niet poetsen. Shaddy was redelijk droog. Toen hebben we als eerste de benen gewassen bij allebei. Daarna was Shaddy droog dus konden we vast aan de gang met Shaddy. Toen we Shaddy bijna klaar hadden was Nouchka redelijk opgedroogd dus ben ik verder gegaan met Nouchka. Op een gegeven moment wou mijn vader Shaddy's neus schoonmaken maar Shaddy schrok ofzo en ging achteruit. Maar ze ging zo hard achteruit dat ze haar halster kapot trok. Gelukkig hadden we gisteren nog een ander halster gekocht. Dat paste eigenlijk nog niet helemaal maar toch maar omgedaan.
Rond kwart voor 12 kwam de trailer. Toen wou Shaddy de trailer niet op, Nouchka durfde er ook nog niet in. Uiteindelijk hebben we de man die haar beleerd gebeld om hem te vragen of hij kon helpen. Hij kwam en na een half uur hadden we ze uiteindelijk op de trailer staan. De reis ging helemaal goed, Nouchka stond mooi rustig en Shaddy ook.
Eenmaal daar weer van de trailer gehaald. Nouchka zou eigelijk in de trailer blijven maar die hebben we toch maar mee naar de bak genomen.
Shaddy deed het echt super. Ze was wel wat druk maar verder heel braaf
. Nouchka moest eerst in de hoek blijven wachten. Dat ging ook goed. Op een geven moment mocht Nouchka komen, toen hebben ze Nouchka bij Shaddy aan de singel geknoopt en mocht Nouchka ook even meedoen. Dat deed ze ook braaf
.
En toen we weer terug naar huis gingen wou Shaddy weer de trailer niet op. Nu ging ze er na een kwartier wel weer in.
Ben echt trots op ze
De foto's zijn aan het uploaden.