[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:02

ilona, hopen dan maar dat je niks hoort. ik ken niemand met een dunne darm probleem. zijn er geen medicijnen voor?
esss: hehe, welkom back. wel balen dat t op zo'n manier moet. beterschap meid. voorlopig niet zoenen he haha.
benthe: m'n tante is 69 nog wel heel goed bij de pinken hoor. tja en ze was al zo'n nerveus type....
wel fijn hoor dat jullie allemaal zo meeleven. d'r zoon, mijn neef dus, zei al dat als ie de dader te weten komt, dat die het niet overleeft. ze is waarschijnlijk zo toegetakeld omdat ze wisten dat er geld in huis was. van de zaak of van m'n ooms ponyhobby/handel denk ik.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 00:45

Ilona je heb een pbtje Haha!

Frankiej : Bloos! jeetje wat erg zeg van je tante.
hoe durven ze Boos! wat een Hamer Hamer Hamer Hamer Hamer Hamer Hamer Stoom uit je oren Boos! grrrrrrrrrrrrrr je zal ze Boos!
hoop dat ze snel gepakt worden Boos!

Sterkte ermee Ach gut

Essss: Goed uitzieken en uitrusten is niet leuk om dat tehebben Ach gut
verder leuke foto,s Haha!

borderjay: rot zeg dat weer een zadel niet past.
ik had er ook last van met Baron uiteindelijk hebben we een goed passend zadel gevonden.
Ik weet de merk eventjes niet uit me hoofd ik geloof Lemax maar zal kijken.

Benthe je bent een kanjer dat je zieke Chico zo goed opvangt en helpt voor Loontje Afgod

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:22

Jaja, ga jij nou maar bevallen, dan praten we verder. Het was wel saai in de file hoor, maar ik durfde het niet aan om je op te pikken. Straks zou ik vlekken krijgen in mijn auto.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:59

Utixo schreef:
Jaja, ga jij nou maar bevallen, dan praten we verder. Het was wel saai in de file hoor, maar ik durfde het niet aan om je op te pikken. Straks zou ik vlekken krijgen in mijn auto.

Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:56

Ilona: Echt balen dat je niet bij Chico op bezoek mag! En dan kan je ook nog niet bellen in het weekend Ach gut chronische dunne darmontsteking heb ik nog nooit van gehoord, dus ik zou niet weten hoe ernstig dit is. Ik hoop voor je dat het niet al te veel een stempel gaat drukken op Chico en dat je gewoon van hem kan genieten als gewoon paard. (nouja gewoon, het blijft altijd een Anda he Knipoog )

Saida: Ik had de link met foto's al geplaatst Nagelbijten / Gniffelen
[ITP] [Lusitano] Vaidosa, rijden met Portugees tuig!

Frank: Jeetje! Dat is echt niet normaal wat ze met je tante hebben gedaan!! Stoom uit je oren

Esmee: Fuego ziet er goed uit zeg!!
Wel balen dat je Pfeiffer hebt Ach gut beterschap

Gabriella: Jeetje, wat een gedoe heb jij toch met het vinden van een goed zadel.

Vandaag ga ik gezellig een dagje met Madelief en Jasmijn naar de paardjes Haha! Kan ik eindelijk Furia een keer in het echt zien!!! Dan heb ik alleen Shannon en Encanto nog te gaan Mies Knipoog
Heb er echt zin in! Gaat vast weer super gezellig worden!

En dan morgen nog gezellig met Ilona naar de dag van de rijkunst (je gaat toch nog wel Iloon? ) kijk er nu al naar uit!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:52

Goedemorgen iedereen Doei!

Ilona: Gelukkig zijn ze er in iedergeval achter wat hij nu precies heeft... Ik ken helaas niemand die ervaring heeft met een chronische darmontsteking, Atlas heeft wel chronische hoest en chronische koliek gehad. In beide gevallen zijn dierenartsen er nooit achter gekomen wat ze nu precies moesten doen, maar met hulp van een homeopaat is het met allebei goed gekomen. Ze zeggen altijd dat je erin moet geloven, en natuurlijk moet het ook wel een goede zijn, maar als een dierenarts niet kan helpen zou je het altijd kunnen proberen...
Frank: Wat erg zeg wat er met je tante is gebeurd!! Ik snap echt niet waarom die mensen dat doen... Het is al erg genoeg dat ze inbreken, maar dan ook nog iemand zo mishandelen. Hopelijk komt je tante er snel boven op en vinden ze de mannen die het gedaan hebben!
Esmee: Balen dat je pfeifer hebt.... Gelukkig dat je wel weer even bij schat langs kon Lachen. Hij ziet er wel weer goed uit hoor op die foto's. Was vast ook wel fijn dat je even op zijn rug kon Knipoog.

Gister had ik onderlinge wedstrijd op mijn manege Lachen. Het was nog flink haasten, om kwart over 5 stond mijn moeder met de auto voor de school en al mijn spullen alvast dr in en zijn we snel naar de manege gereden. Daar omkleden en om kwart voor 7 moest ik beginnen Lachen. Maar ik heb het allemaal gered. Ook nog een mooie actie gehad voordat het proefje begon... Je moet altijd met je paard door een deur heen om in de bak te komen, dus benen voor het zadel gooien en hoofd naast de hals van het paard en dan neemt iemand je zo mee naar binnen. Helaas dan degene die met mijn paard liep de bocht wat te klein waardoor het zadel en mijn been bleven hangen. Het zadel gaf nog mee maar mijn been niet dus ik bleef met mijn voet hangen achter de deur. Resultaat: Prins liep door ik bleef achter de deur hangen en zo lag ik naast mijn paard Tong uitsteken. Ik hoorde iedereen al hoooo Ton zeggen, maar die merkte het niet echt.... Maar gelukkig geen pijn gedaan en gewoon weer opgestapt en het proefje gereden Tong uitsteken. Prins was in het begin wel een beetje aan het stuiteren (denk toch wel een beetje geschrokken van die mooie actie...). Maar gelukkig toen het proefje begon was ie weer de rust zelve. Het ging verder ook erg goed... Alleen ging ie ongeveer na drie kwart gereden te hebben in de hoek bijna op de rem maar kreeg m nog vooruit Lachen. Alleen gingen we toen iets langzamer... En ja hoor in zijn stal aangekomen ging Prins gelijk plassen. Dat idee had ik al Lachen. Maar toch had ik wel een goed resultaat, eerste met 215 punten en een winstpunt Haha!.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:23

*Komt weer even zwaaien*

jongens, we hebben zoooooo'n gaaf huis... het is echt super. De schuilstallen worden best nog een soort van sjiek, bijna af. Daarna beginnen ze met de omheining. Kan niet wachten tot de paarden er staan.
Ik voel me nu al zo ongeveer de koningin zelf hoor als ik 's ochtends de tuin uitloop zo de hei op met de hondjes. Tja, Kroondomeinen hè Haha! .
Heb nog geen internet, dus dat doe ik af en toe nog even bij mijn ouders. Kom ik natuurlijk sowieso voor de paarden en de geiten en de kippies, die zitten allemaal nog hier.
Wat echt super balen is, ik had via zo'n kaartenservice op internet verhuiskaarten verstuurd maar die zijn nooit aangekomen, is nu al 3,5 weken geleden hadden ze bzorgd moeten zijn Boos! . Lekker dan. Ze hebben nu voor de zoveelste keer iets beloofd... vandaag moeten ze bij iedereen bezorgd worden.

Iloon wat waardeloos van je paardje, maar gelukkig is ie stabiel. Mijn Peanuts heeft 3 jaar (!!) lang een chronische darmontsteking gehad, ik dacht op een gegeven moment echt dat ie het loodje zou leggen en Utrecht e.d. kregen hem niet op de rit. Toen heeft iemand hem met accupressuur in een week tijd er bovenop geholpen. I'm a believer since... Ik geef eerlijk toe dat ik af en toe niet wist waar ik moest kijken toen ie met een pendeltje boven Peanuts stond te zwaaien in de wei, maar boeit me nu helemaal niet meer. Na 3 jaar doodziek wordt een pony niet toevallig net vanzelf beter op de dag dat ik dit bij hem laat proberen.... dus hij zwaait maar een eind weg als hem dat helpt de juiste behandeling te vinden en mijn paarden daar beter van worden.

Ik weet niet of ik het ga redden om morgen nog naar Bunschoten te komen, zou wel heeeel graag willen maar durf het nog niet te zeggen.

Heidi houdt het lekker spannend Knipoog . Als heidi ooit het zadel kwijt wil wat toen bij Barón hoorde dan sta ik echt vooraan, ik mis Barón nog steeds maar dat zadel ook, die was écht heel fijn. Vond ik dan.
Ik ga heeeeel hard duimen dat de Passier past op Moreno, dan ben je echt een mega-grote mazzelaar uiteindelijk Gab!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:19

Utixo schreef:

Haha! hahahah mag ik niet eens je auto vies maken Tong uitsteken
raar hoor Rolleyes Schijnheilig Huilen van het lachen Tong uitsteken
Haha! mischien hadden ze ook een box voor mij in Utrecht als ik ineens moest bevallen Tong uitsteken

Kliene wil nog niet Bloos
Ik heb niet eens weeen of een ontsluiting Bloos
Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis dan gaan ze weer verder kijken Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:25

Karina schreef:
*Komt weer even zwaaien*

jongens, we hebben zoooooo'n gaaf huis... het is echt super. De schuilstallen worden best nog een soort van sjiek, bijna af. Daarna beginnen ze met de omheining. Kan niet wachten tot de paarden er staan.
Ik voel me nu al zo ongeveer de koningin zelf hoor als ik 's ochtends de tuin uitloop zo de hei op met de hondjes. Tja, Kroondomeinen hè Haha! .
Heb nog geen internet, dus dat doe ik af en toe nog even bij mijn ouders. Kom ik natuurlijk sowieso voor de paarden en de geiten en de kippies, die zitten allemaal nog hier.
Wat echt super balen is, ik had via zo'n kaartenservice op internet verhuiskaarten verstuurd maar die zijn nooit aangekomen, is nu al 3,5 weken geleden hadden ze bzorgd moeten zijn Boos! . Lekker dan. Ze hebben nu voor de zoveelste keer iets beloofd... vandaag moeten ze bij iedereen bezorgd worden.

Iloon wat waardeloos van je paardje, maar gelukkig is ie stabiel. Mijn Peanuts heeft 3 jaar (!!) lang een chronische darmontsteking gehad, ik dacht op een gegeven moment echt dat ie het loodje zou leggen en Utrecht e.d. kregen hem niet op de rit. Toen heeft iemand hem met accupressuur in een week tijd er bovenop geholpen. I'm a believer since... Ik geef eerlijk toe dat ik af en toe niet wist waar ik moest kijken toen ie met een pendeltje boven Peanuts stond te zwaaien in de wei, maar boeit me nu helemaal niet meer. Na 3 jaar doodziek wordt een pony niet toevallig net vanzelf beter op de dag dat ik dit bij hem laat proberen.... dus hij zwaait maar een eind weg als hem dat helpt de juiste behandeling te vinden en mijn paarden daar beter van worden.

Ik weet niet of ik het ga redden om morgen nog naar Bunschoten te komen, zou wel heeeel graag willen maar durf het nog niet te zeggen.

Heidi houdt het lekker spannend Knipoog . Als heidi ooit het zadel kwijt wil wat toen bij Barón hoorde dan sta ik echt vooraan, ik mis Barón nog steeds maar dat zadel ook, die was écht heel fijn. Vond ik dan.
Ik ga heeeeel hard duimen dat de Passier past op Moreno, dan ben je echt een mega-grote mazzelaar uiteindelijk Gab!

Haha! ja spaanse zadel ligt hier thuis van Baron Bloos
Hij is zo veranderd in zijn lichaam dat het ineens niet meer goed paste Ach gut
ik wil eerst kijken met zadel maker of ze wat er aan kunnen doen een andere boom of op vullen Haha!
Zo niet dan kan ik altijd met marcel bespreken om het weer aan jou teverkopen.
Llano past het zadel wel Bloos maar hij heft al een spaanse zadel niet zo mooi als die van Baron natuurlijk Tong uitsteken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:34

Cyrina -> Ja Mayke vertelde het al dat je dat had aangeboden, lief hoor!
Ze gaat zeker komen, en zei gisteravond nog dat ze gaat proberen of ze iemand kan regelen om haar paarden te voeren onder de middag, dan kan ze nl. eerder weg.
Ik heb er zin in! Haha!

Frank -> Jeetje joh, wat heftig voor je tante!
Krijgt ze wel hulp? Lijkt mij dat dit wel erg veel impackt heeft......

Esmee -> Hoi! Doei! Leuk je weer te zien hier!
Wat wordt Fuego al wit zeg!

Natalia -> Wat je ook kan proberen is je hoofdstel uit elkaar halen en dan een dag in een emmertje lederolie laten liggen.
Dat helpt meestal wel bij stugge hoofdstellen.
Kan je een foto maken van je hoofdstel met stang in?
Misschien dat het dan wat duidelijker is voor de kenners hier.

Gabriella -> Verdorie, nog steeds niet geslaagd voor een zadel......
Misschien toch een iets groter budget er voor nemen? (en misschien toch een Zaldi passen? Knipoog )

Ilona -> Goh joh, Chico is nog niet klaar dus, vervelend!
Hopelijk is het niet wat ze vermoeden en kan je hem maandag weer meenemen naar huis!

Sanne -> Ik heb de foto's gezien! Staat Vaidoza mooi, hoor!
Ik zie je morgen in Bunschoten! Pling

Karina -> Hopelijk gaat het je lukken om naar Bunschoten te komen!
Dit keer is Baron er toch niet, dus misschien dat je nu meer oog hebt voor de rest van je omgeving, hahaha! Tong uitsteken

Gistermorgen had ik weer les van Mayke, en als verrassing kwam Jasmijn met haar mee! Haha!
Kon ze meteen zien wat voor hittepetit Rintske kan zijn, hahaha!
Niet luisteren naar been, schopje geven en ik kreeg een bok terug. Humor! ROFL
We gaan nog steeds vooruit, maar ik ga toch even een stapje terug.
Rintske vindt het allemaal nog vrij moeilijk en gaat dan vluchten/versnellen waarop ik haar maar moeilijk terug kan krijgen met mijn zit.
Hierdoor zit ik veel te veel weer aan de teugels en dat is nou net wat ik niet wil.
We gaan dus weer even werken aan het versnellen, terugrijden en halthouden op zit.

Voor degenen die morgen nog naar Bunschoten toe gaan; Mayke neemt Cowboy Magic mee!
Dus mocht je nog iets nodig hebben dan kan je dat bij haar aanschaffen.
Scheelt weer verzendkosten! Haha!

Ze heeft mee;
~ detangler en shine -> is ontklitting op droog of nat haar....tube 118 ml 13 euro....2 tubes (aanbieding) 25 euro
~ detangler en shine grote fles -> 472 ml 29 euro.
~ shampoo yellowout -> 944 ml speciaal voor witte staarten en manen... en lijven! Knipoog 12,75 euro
~ rosewater -> 944 ml shampoo 12,75 euro
~ conditioner (cremespoeling) -> 944 ml 12,75 euro
En ze neemt ook nog mee;
~ spaanse halsters -> 15 euro
~ hoofdstellen -> bruin cob en full, 35 euro
~ Zaldi hoofdstellen -> bruin en zwart, brede neusriem, cob en full, 70 euro

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:47

evdpanne schreef:
Goedemorgen iedereen Doei!

Ilona: Gelukkig zijn ze er in iedergeval achter wat hij nu precies heeft... Ik ken helaas niemand die ervaring heeft met een chronische darmontsteking, Atlas heeft wel chronische hoest en chronische koliek gehad. In beide gevallen zijn dierenartsen er nooit achter gekomen wat ze nu precies moesten doen, maar met hulp van een homeopaat is het met allebei goed gekomen. Ze zeggen altijd dat je erin moet geloven, en natuurlijk moet het ook wel een goede zijn, maar als een dierenarts niet kan helpen zou je het altijd kunnen proberen...
Frank: Wat erg zeg wat er met je tante is gebeurd!! Ik snap echt niet waarom die mensen dat doen... Het is al erg genoeg dat ze inbreken, maar dan ook nog iemand zo mishandelen. Hopelijk komt je tante er snel boven op en vinden ze de mannen die het gedaan hebben!
Esmee: Balen dat je pfeifer hebt.... Gelukkig dat je wel weer even bij schat langs kon Lachen. Hij ziet er wel weer goed uit hoor op die foto's. Was vast ook wel fijn dat je even op zijn rug kon Knipoog.

Gister had ik onderlinge wedstrijd op mijn manege Lachen. Het was nog flink haasten, om kwart over 5 stond mijn moeder met de auto voor de school en al mijn spullen alvast dr in en zijn we snel naar de manege gereden. Daar omkleden en om kwart voor 7 moest ik beginnen Lachen. Maar ik heb het allemaal gered. Ook nog een mooie actie gehad voordat het proefje begon... Je moet altijd met je paard door een deur heen om in de bak te komen, dus benen voor het zadel gooien en hoofd naast de hals van het paard en dan neemt iemand je zo mee naar binnen. Helaas dan degene die met mijn paard liep de bocht wat te klein waardoor het zadel en mijn been bleven hangen. Het zadel gaf nog mee maar mijn been niet dus ik bleef met mijn voet hangen achter de deur. Resultaat: Prins liep door ik bleef achter de deur hangen en zo lag ik naast mijn paard Tong uitsteken. Ik hoorde iedereen al hoooo Ton zeggen, maar die merkte het niet echt.... Maar gelukkig geen pijn gedaan en gewoon weer opgestapt en het proefje gereden Tong uitsteken. Prins was in het begin wel een beetje aan het stuiteren (denk toch wel een beetje geschrokken van die mooie actie...). Maar gelukkig toen het proefje begon was ie weer de rust zelve. Het ging verder ook erg goed... Alleen ging ie ongeveer na drie kwart gereden te hebben in de hoek bijna op de rem maar kreeg m nog vooruit Lachen. Alleen gingen we toen iets langzamer... En ja hoor in zijn stal aangekomen ging Prins gelijk plassen. Dat idee had ik al Lachen. Maar toch had ik wel een goed resultaat, eerste met 215 punten en een winstpunt Haha!.

Wij zijn ook van de holistische dierenartsen ze doen het goed en heb er veel baat bij Haha!
We zijn toen met Llano en Baron bij Erik Laarakker geweest en als je ze nu ziet hoe goed het gaat met Baron en Llano ongeloofelijk Haha!
We gebruiken de medicijnen van Groene os en ik vind en ook zie dat het goed helpt bij Baron en Llano.

Ja er zijn mensen die ons gek verklaarde en ze snapte niet dat wij in hun praktijken geloofde.
maar 1 ding Baron is zo goed opgeknapt dat ie een vrolijke brullende dansende hengst is geworden.
hij had last van Maagzweren en darm problemen en kreeg zelfs en blinde darm ontstekking eroverheen.
we moesten ook alles mee nemen wat ie op de manege te eten kreeg en wat bleek dat ie niet tegen het biks van de manege kon en het kuil ( weet niet wel merk biks ze geven)

Llano werd ook erg mager en kreeg ook probelemen met zijn Blinde darm en ook door het biks.

LLano krijgt nu geen biks maar granen mix, meusli, Lucerne en dat gaat goed.
Baron staat nu op hele eigen voer alleen Muesli en heeeeeeeeeel veel nat hooi (ook voor het hoesten hooi is zo stoffig) wat Erik zei en nu gaat het heel goed en ook de maagzweren en darm problemen zijn weg door homeopatische middelen die we hebben gekregen.

Werd daar gezegt geen biks, kuil en brood geven en goed aan kijken waar ze wel en niet tegen kunnen Haha!

Nee ik ben erg tevreden over dit soort artsen Bloos en middelen Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:52

_Saida_ schreef:
Karina -> Hopelijk gaat het je lukken om naar Bunschoten te komen!
Dit keer is Baron er toch niet, dus misschien dat je nu meer oog hebt voor de rest van je omgeving, hahaha! Tong uitsteken

hahahahaha Tong uitsteken Ja Toen Baron er ook was hing er ineens een vrouwtje aan hem vast geplakt bleek Karina tezijn Haha!

nee Baron gaat gewoon een keer naar Karina toe ze woont daar zo mooi dat ik daar wel eens een vakantie komt door brengen Tong uitsteken
Haha! Bloos

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:11

Saida De zadelmaker had ook een Zaldi mee en die zat ook niet goed,ik vond hem zelf trouwens wel heel lekker zitten..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:21

@ Frank: Nou me vriend zou het ondertussen dan al lang hebben Clown. Haha maar hij vind dat niet erg. Wat erg voor je tante! Wat een mensen zijn er toch ook, kan me er zo kwaad om maken! Heel veel beterschap, wat je al meer?!

@ Sanne: Klinkt gezellig, have fun!

@ evdpanne: Nou al om al toch goed gegaan! En gelukkig geen pijn aan je mooie actie eraan overgehouden.

@ Karina: Klinkt heel mooi Haha!. Soort je eigen paleisje Haha!.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:11

Nou mensen, omdat t toch te hard gaat voor mij om alles bij te reageren, doe ik het maar via terugscrollen,
dus niet alles, sorry!!

Frank, jeetje, waarom doen mensen dit soort dingen? Ik kan er zo boos en verdrietig om worden, puur omdat ik het gewoon niet kan begrijpen. Ik kan er niet in komen dat iemand iemand anders pijn wil doen.

Esmee, hehe Clown dacht dat je niet meer terug zou komen in ons gezellige topic!
Balen dat je niet kan rijden. Maar Fuego ziet er goed uit. Ben benieuwd naar foto's bij daglicht Knipoog

Gabriella, oh oh als ik die zadelproblemenhoor ben ik al bang wat de toekomst mij voor bandito brengt.. Aangezien ze qua bouw flink wat van elkaar weg hebben.

Iloon, pff ik vind het allemaal zo k.ut voor jullie tweetjes, maar t komt vast allemaal goed! Gelukkig kan Bunschoten morgen je gedachten wat afleiden, ik vind t erg jammer dat ik niet mee kan.

Sanne, ja wat was t weer gezellig he, alhoewel we half dood gevroren zijn! Ik ben ZO nieuwsgierig naar de foto's, want wat zag Bandiet er knap uit he Haha!
Ga zo in je topic kijken!!

evdpanne, jeetje goede punten, gefeliciteerd!! Auww dat stuk van je been achter de deur, klinkt pijnlijk! Niet bezeerd met vallen?

Karina, ohh ik ben jaloers ik wil dat ook al hahaha! Ik ben erg benieuwd naar foto's, komen die over een tijdje?

Saida, haha leuk he Haha! ik dacht kan t van te voren wel zeggen maar dacht tis veel leuker als ik je verras!! En Rintske is echt pittig idd Lachen
Met haar grappige bokjes haha.

Zo...

Vandaag was weer erg gezellig met Sanne!!!
Ik ging vanmorgen om half 11 naar bandietje toe, want ik vond dat ik hem voor deze gelegenheid weleens in witte bandages mocht steken haha..
Dus ik heb die gekke 2,5 jarige van mij bandages om gedaan en gok eens:
hij maakt er niks van!! Geen pas gek gelopen, niet om gekeken van wat is dit, redelijk netjes stil gestaan tijdens het bandageren.
Echt bizar Vork
We zijn wel echt half doodgevroren, toen naar mn ouders huis gegaan (kan t nog steeds niet echt thuis noemen, voelt nog zo raar) en daar opgewarmd met thee en tosti's, en toen naar madelief en fuur gegaan, en daarna heb ik Sanne naar t station gebracht.

Oh en die foto's van Bandiet zijn zo TOF! Ik wil ze hebben whhahaha Lachen. Hij was stoer he Sanne Lovers Lovers
ik ben wel echt blij dat ik zo verliefd nog op hem ben. Hoe vaker ik bij hem ben hoe gekker ik van hem word.
Al moet ik em nou wel even op zn plaats gaan zetten, hij deed toch bijdehand tegen me dat ie los was, toen heb ik hem wel even op zn flikker gegeven maar goed had alleen een heel zacht touwtje bij me, maar als ie dat nog eens flikt joh, dan heeft ie een probleem.
Hij gedroeg zich echt alsof ie een paard in de kudde op zn plaats wilde zetten. Dus vanaf nu word ik een hele strenge bazin.

Oh en gisteravond geschaatst met Rutger Lachen was leuk hoor. Daarna nog gedart in t poolcentrum was wel lachen..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:38

Machonito: Atlas heeft 6 jaar op de zwaarste hoestpoeiers gestaan (bleek later in Utrecht dat ie die maar twee maanden mocht, wel gewoon gegeven door de dierenarts), heeft zoveel antibioticakuren gehad dat ie er resistent van geworden is (als ik dat zo goed zeg, het helpt in iedergeval niet meer) hij zat tegen dampigheid aan en ze wisten zelfs in Utrecht niet wat ze ermee moesten. Toen is ze in contact gekomen met een homeopaat, die heeft idd ook alles getest en heeft druppeltjes voorgeschreven. Met deze druppeltjes was het hoesten binnen 1 week voorbij... Echt ongeloofelijk!! Die homeopaat kon ook alles merken aan het lichaam van Atlas terwijl Eline niks verteld had. Ze kwam zelfs tot de conclusie dat zijn gezwel (wat hij toen had) aan de rechterkant zat. Dat wist Eline zelfs niet, dus die opbellen naar de kliniek en ja hoor het zat rechts. Dus ja als ze dat soort dingen allemaal kunnen ontdekken dan vindt ik dat toch wel heel knap en denk ik dat die mensen echt wel iets kunnen bereiken Lachen.
Barroco: Heb me gelukkig niet echt bezeerd (wat best knap is) alleen heb ik wel een mooie grote blauwe plek Lachen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:01

Oh Sanne ik ben zó benieuwd naar de foto's.. Voorproefje? Haha! Haha!

Pff zit Fobiac te kijken, maar best heftig, over de kukuksclan en over een vechtsport waarbij je door enkele plekken aan te raken knock out gaat, dat kan ik echt niet aanzien brr..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:18

tjonge wat een voer- en zadelproblemen toch. ik hoop maar dat m'n espaniola straks goed gaat passen. wij hebben hier thuis nog nooit een koliekpaard of pony gehad (afkloppen). altijd hooi (tegenwoordig voordroog in plastic) en wat basisbrokken als voer.
heidi: weet je wel zeker dat je goed gedekt bent??? Tong uitsteken het duurt nou toch wel erg lang hoor.
jasmijn: ik ben blij dat je weer lekker positief in het leven staat, je straalt het hier gewoon uit. komen er foto's van bandietje hiero?
saida: ik weet niet of ze hulp gaat krijgen, zal haast wel denk ik. er is een reportage op omroep gelderland geweest, zal straks eens terug kijken.

vanmiddag geholpen met vrienden verhuizen. wow wat een berg rommel hadden die zeg, niet normaal. 2 volle 6 paards veewagens, een aantal aanhangers en ik met bestelbus en trailer. iedereen zei al: tis familie hamster haha. was wel gezellig hoor maar als het aan mij lag, had ik er toch een 10 kuubs container naast gezet.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:38

Frank, ja i'm trying to live to the max Haha!
Ik kan nu zoveel meer genieten van dat paardenspul tegenwoordig, dat vind ik echt heerlijk. "Vroegah" was t altijd haasten om weer op tijd thuis te zijn.

Jeetje moet je eens nadenken hoe veel dat is zeg!! Twee 6paards trailers.. Hebben ze zo'n groot huis dan? Clown

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:44

evdpanne schreef:
Machonito: Atlas heeft 6 jaar op de zwaarste hoestpoeiers gestaan (bleek later in Utrecht dat ie die maar twee maanden mocht, wel gewoon gegeven door de dierenarts), heeft zoveel antibioticakuren gehad dat ie er resistent van geworden is (als ik dat zo goed zeg, het helpt in iedergeval niet meer) hij zat tegen dampigheid aan en ze wisten zelfs in Utrecht niet wat ze ermee moesten. Toen is ze in contact gekomen met een homeopaat, die heeft idd ook alles getest en heeft druppeltjes voorgeschreven. Met deze druppeltjes was het hoesten binnen 1 week voorbij... Echt ongeloofelijk!! Die homeopaat kon ook alles merken aan het lichaam van Atlas terwijl Eline niks verteld had. Ze kwam zelfs tot de conclusie dat zijn gezwel (wat hij toen had) aan de rechterkant zat. Dat wist Eline zelfs niet, dus die opbellen naar de kliniek en ja hoor het zat rechts. Dus ja als ze dat soort dingen allemaal kunnen ontdekken dan vindt ik dat toch wel heel knap en denk ik dat die mensen echt wel iets kunnen bereiken Lachen.
Barroco: Heb me gelukkig niet echt bezeerd (wat best knap is) alleen heb ik wel een mooie grote blauwe plek Lachen.

nou dan zie je maar weer eerst een half jaar aan modderen met medicijnen (gif) Bloos van de dierenarts die je maar 2 maanden mocht gebruiken Boos!
raar dat ze je er mee door liet gaan Ach gut
en je gaat naar zo een holistische dierenarts (homeopaat) en ze testen je paard eventjes en kijken het heel goed na hup hoesten is over en dan nog wel binnen een week Haha!
en ze halen er meer uit dan dat jij van je paard weet Haha!
Ja bij ons gingen ook de ogen open toen ze vertelde wat ze markeerde en nog veel meer.
door poedertjes en druppels wat we meekregen zijn het hele andere paarden geworden Haha!

ja wij zweren ervoor Haha!

Baron en Llano moeten er weer heen voor Controle en dat word vast in de voorjaar of zomer Haha!
Ik wil ze elk jaar laten na kijken door hun Bloos

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:48

jasmijn: ik bedoelde vrachtwagens waar 6 paardenplekken in gemaakt zijn. ja echt enorm veel. ze hebben een mooi huis, een 2-kapper met een flinke garage en vrij grote zolder. maar die moet gaan dienen als "grote slaapkamer". ik ben benieuwd of en hoe ze alles kwijt komen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:50

frankiej schreef:
heidi: weet je wel zeker dat je goed gedekt bent??? Tong uitsteken het duurt nou toch wel erg lang hoor.

ROFL ROFL Huilen van het lachen Ja ik hoop het hahahaha
Hoewel ik ga twijfelen Clown
Uhh mens doet er 9 maanden over een paard 11 en een EZEL Tong uitsteken 12 maanden Schijnheilig
Rolleyes
hmmmmm varken kan niet die doet er 3 maanden 3 weken en 3 dagen erover Tong uitsteken
hmm ze noemen me ook geit maar die zijn 5 maanden zwanger Tong uitsteken

over een olifant gaan we maar niet praten Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:55

haha ben dan toch benieuwd wat het gaat worden. een olifant doet er min. 1,5 jaar over. dan heb je nog ff te gaan....
weer.nl zegt dat woensdag de wind naar t westen gaat. dan zal het wel geboren worden verwacht ik

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:59

even uit de meeleesmodus...

arme heidi, die zit maar te wachten... Ach gut

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:05

Ach een olifant doet er maar 22 maanden over Haha!
Pfffffffffffffff niet aan denken om door een grote Bul van 4000-6500 kg gedekt teworden
en over wat ie eronder heeft hangen wil ik helemaal niet eraan denken Bloos Ach gut Tong uitsteken Clown
past niet eens Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Haha! Bloos

Bloos!