[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:49

Niet zo lekker gereden, maar de deken.. Past perfect! Echt zo mooi staat ie, en hij staat ook zo chique. T'is nu een heel chique paardje! Haha! Heb ook foto's, upload ik zo.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:51

Essssss schreef:
Niet zo lekker gereden, maar de deken.. Past perfect! Echt zo mooi staat ie, en hij staat ook zo chique. T'is nu een heel chique paardje! Haha! Heb ook foto's, upload ik zo.

Edit:

Afbeelding

Afbeelding
Chique staat 't hem, he.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 00:01

oeooe lekkerding esmee Tong uitsteken
hahah
saida ben vandaga ook bossen in geweest echt lekker is wel koud maar wel fijn Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 00:36

meiden ik ga slapen.
morgen vroeg eruit wil janske in de ochtend nog even rijden gaat nu super goed Haha!
weltrusten iedereen. Doei, doei Kusje

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 02:18

Het is rustig gebleven hier! Ik ben nog wel laat op bokt, maar mn vriend en neef zijn aan het gamen op de playstation. Bloos Ik moet wat doen natuurlijk haha. Knipoog Rijden ging vandaag en gister weer onwijs goed Haha! Ben weer trots op dr. Had heel veel tips gehad van iemand, en dat werkt super Ja Dus ben weer helemaal happy.

Saida: Goh, Grietsje kan er wat van Clown Jielt was ook wel is fris, maar na 5 minuten was het alweer over haha. Hoe was je buitenrit?

Es: Mooie deken hoor! Hij staat & past hem goed. Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 04:35

Es mooie deken hoeveel grams is hij?

Niet veel paarden nieuws op het moment, ben erg druk bezig met verbouwen en straks verhuizen, dus Rod schiet er wat rijden betreft even wat bij in

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:00

@ Ilona: Leuk dat het rijden goed ging Haha!.

@ Cojolly: 240 grams. Wanneer ga je verhuizen? Leuk hoor Haha!.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:30

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op mijn cavia's Haha!
Ze zijn nog steeds kerngezond en beginnen nu ook aan het hooi en voer te knabbelen, echt zo schattig!

Pipi: Wat fijn dat de eerste buitenrit zo goed ging Haha! Mynke ondergaat het allemaal makkelijk zeg!

Esmee: Wat fijn dat het rijden zo goed ging, ik kan me voorstellen dat je trots ben op je ventje!!
Dat grijze staat hem mooi! Lachen

Saida: Hopelijk is het oog niet onstoken ofzo, arme Grytsje Ach gut En dan wordt ze ook nog woesteling genoemd Tong uitsteken

Ilona: Wat fijn dat het rijden zo goed ging Haha! Wanneer krijgen we foto's te zien!?

Gisteren moest ik eindelijk weer sinds tijden een wedstrijd voetballen, en pfoeh wat was het koud, en we waren maar met 10 ... er zijn namelijk 3 geblesseerde en 1 zit in duitsland en 2 moesten er werken. Dan blijft er niet veel over. Van die drie geblesseerde zijn er 2 een soort van 'vaderfiguren' in ons team.. Die zorgen er voor dat het hele team goed samen speelt en zijn ook onze beste speelsters. Maar desondanks hebben we het niet slecht gedaan. Zoals gewoonlijk kwamen het eerste kwartier op achterstand. 3-0 wel te verstaan. Maar daarna ging het beter! Uiteindelijk hebben we met 5-3 verloren. Maar met 10 man vind ik dat nog niet zo slecht.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:36

Esmee, mooie deken hoor!

pff, heb ik vrij, is het mooi weer, ben ik al vanaf vrijdag ziek... Boos!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:00

Heb even een emo berichtje, die nieuwe vlam wilde toch liever nog niet gebonden zijn... Hij zei vorige week al dat hij bang was zich te binden en jahoor, gister zei ie (via sms weliswaar Boos! ) dat hij er toch niet zoveel zin in had..
Mannen :S

Ga zo maar lekker uitwaaien met het mooie weer over de dijk met Goya..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:08

he getsie Suus, dat is balen! Boos!

kan me voorstellen dat je nu even flink wilt uitwaaien...
sterkte... Ach gut

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:12

Hoii Lachen ik hou ook van barokke paardjes Haha!
Ik heb zelf een barokke fries die ik verzorg Lovers Hij is eecht top Lachen
Zou ik hier vaker langs mogen komen Schijnheilig Bloos ??
Ik zou me even voorstellen Knipoog
ik ben amanda Haha! ben 15 jaar Knipoog bijna 16 Haha!
En ben 176 lang Tong uitsteken Ik verzorg een top fries Lovers Hij vind alles leuk Haha!
Als je meer avn mij wilt weten Knipoog
Laatst bijgewerkt door Amandie op 16-12-07 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:13

Essssss schreef:
Essssss schreef:

Edit:

Afbeelding

Afbeelding
Chique staat 't hem, he.

Zeker een mooie deken Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:34

Wat een eikel Stoom uit je oren , Soeske, en je was nog wel zo blij met hem. Hamer Dan is hij je ook niet waard, laat hem maar lekker in z'n soep gaar koken!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 15:36

Esmée -> Staat hem mooi die deken!

Amanda -> Welkom hier! Clown

Suzanne -> Die heeft zich snel bedacht!
Jammer en niet leuk, maar aan de andere kant; er zijn nog zooooooveel leuke jongens, je komt de juiste vast wel tegen! Knipoog Ach gut

De buitenrit van gisteren was ook niet om naar huis te schrijven......
Ze was echt heeeeeeel erg onrustig, zelfs met het andere paard erbij die bomproof is.
We hebben eerst een stukje langs de weg gelopen, maar zijn toen omgekeerd en het bos ingegaan.
Ik vertrouwde het niet met haar op de weg.
In het bos was ze gelukkig al wat meer ontspannen.
Op de terugweg moest ik het laatste stuk alleen met haar en in eerste instantie kreeg ik haar niet vooruit, ze draaide telkens om en wilde wegrennen.
Tot ik even boos werd op haar toen ging ze toch maar.
Er was een weg afgezet en op de hoek stond een agente verkeer tegen te houden.
Het gele hesje dat ze droeg was al aanleiding om heel erg bang te worden, maar toen haar walkie-talkie in ene begon te praten had Grytsje het niet meer en ging ze er vandoor.
Na zo'n 200 mtr. kreeg ik haar eindelijk tot stilstand, pfieuw!
Toen heb ik het laatste stukje maar naast haar gelopen, want ik vertrouwde het niet meer.
Gek genoeg werd ze toen vrij rustig en liep ze zo met me mee en ging ze overal langs.........

Vanavond is het lekker rustig op stal en in de bak, dus dan gaan we binnen even lekker aan de slag.
Hopelijk kunnen we dan weer een keer normaal rijden. Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:27

soeske schreef:
Heb even een emo berichtje, die nieuwe vlam wilde toch liever nog niet gebonden zijn... Hij zei vorige week al dat hij bang was zich te binden en jahoor, gister zei ie (via sms weliswaar Boos! ) dat hij er toch niet zoveel zin in had..
Mannen :S

Ga zo maar lekker uitwaaien met het mooie weer over de dijk met Goya..

aa meiske toch Ach gut
als je iets kwijt wil mijn pm box staat voor je open.
vind het zeer stom van hem dat hjij dat via een sms heeft gedaan.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:30

het rijden vandaag in de bak ging super.
ik dacht nog even het bos in.
ben ik net in het bos en wil ik rustig een weiland oversteken in stap. komen er in een keer crossmotoren aan,. normaal is ze er niet bang voor maar nu. ze reden vlak langs ons af en dan kei hard. toen een van de 2 gas gaf. schrok ze en schoot ze in de rengalop. ik kreeg haar niet terug. ik ben nooit bang op janske maar wat was ik toen toch wel even goed bang.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:46

Bedankt voor de lieve reacties Lachen Is idd een lafaard.. Hij weet nu niet wat ie mist haha. Gister nog wel ff lekker met een vriend op stap geweest, zijn vriendin had het vorige week ook uitgemaakt dus zaten we op één lijn..
Even heerlijk uitgewaaid met Goya en daarna even gewandeld met Bram en kerstkaartjes rondgebracht.
Idd Saida, zijn meer jonges dan kerken Knipoog Jammer dat het rijden nie zo goed ging, is vaak zo he dat als je naast ze loopt het dan beter gaat. Hebben ze een leider he.. Succes vanavond!
Es, Mooie deken!
Sanne, jammer dat jullie verloren hebben, volgende keer beter Lachen
Amandie, welkom!
Flamon, thnx Lachen Dat is schrikken zeg met haar! gelukkig is het goed gekomen.. Rare brommers ook altijd!

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:57

Citaat:
De buitenrit van gisteren was ook niet om naar huis te schrijven......
Ze was echt heeeeeeel erg onrustig, zelfs met het andere paard erbij die bomproof is.
We hebben eerst een stukje langs de weg gelopen, maar zijn toen omgekeerd en het bos ingegaan.
Ik vertrouwde het niet met haar op de weg.
In het bos was ze gelukkig al wat meer ontspannen.
Op de terugweg moest ik het laatste stuk alleen met haar en in eerste instantie kreeg ik haar niet vooruit, ze draaide telkens om en wilde wegrennen.
Tot ik even boos werd op haar toen ging ze toch maar.
Er was een weg afgezet en op de hoek stond een agente verkeer tegen te houden.
Het gele hesje dat ze droeg was al aanleiding om heel erg bang te worden, maar toen haar walkie-talkie in ene begon te praten had Grytsje het niet meer en ging ze er vandoor.
Na zo'n 200 mtr. kreeg ik haar eindelijk tot stilstand, pfieuw!
Toen heb ik het laatste stukje maar naast haar gelopen, want ik vertrouwde het niet meer.
Gek genoeg werd ze toen vrij rustig en liep ze zo met me mee en ging ze overal langs.........

Vanavond is het lekker rustig op stal en in de bak, dus dan gaan we binnen even lekker aan de slag.
Hopelijk kunnen we dan weer een keer normaal rijden. Knipoog

Dat is inderdaad dan goed afgelopen *LOL*
Hoop dat je dan lekker kan rijden vanavond Pling

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:58

soeske schreef:
Bedankt voor de lieve reacties Lachen Is idd een lafaard.. Hij weet nu niet wat ie mist haha. Gister nog wel ff lekker met een vriend op stap geweest, zijn vriendin had het vorige week ook uitgemaakt dus zaten we op één lijn..
Even heerlijk uitgewaaid met Goya en daarna even gewandeld met Bram en kerstkaartjes rondgebracht.
Idd Saida, zijn meer jonges dan kerken Knipoog Jammer dat het rijden nie zo goed ging, is vaak zo he dat als je naast ze loopt het dan beter gaat. Hebben ze een leider he.. Succes vanavond!
Es, Mooie deken!
Sanne, jammer dat jullie verloren hebben, volgende keer beter Lachen
Amandie, welkom!
Flamon, thnx Lachen Dat is schrikken zeg met haar! gelukkig is het goed gekomen.. Rare brommers ook altijd!

Hoiii Haha!
Ik had het gelezen van die ene stomme vent Boos! !!
Sterkte ermee Ach gut

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:00

flamon schreef:
het rijden vandaag in de bak ging super.
ik dacht nog even het bos in.
ben ik net in het bos en wil ik rustig een weiland oversteken in stap. komen er in een keer crossmotoren aan,. normaal is ze er niet bang voor maar nu. ze reden vlak langs ons af en dan kei hard. toen een van de 2 gas gaf. schrok ze en schoot ze in de rengalop. ik kreeg haar niet terug. ik ben nooit bang op janske maar wat was ik toen toch wel even goed bang.

Dat is poedersuiker hea Knipoog Ik heb dat ook een keer gehad. soms zijn ze er niet bang voor, maar als ze te dicht bij komen wel!! Die mensen moeten een keer leren dat sommige paarden daar bang voor zijn Pling

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:01

weetje wat ik beter kon doen Knipoog de naam ervoor zetten Schijnheilig neemt niet zo veel ruimte in (A) Trouwens komt er ook ooit nog een deel 2 (H)!! ik vind het hier namelijk heel gezellig Knipoog
Oohja Knipoog en noem mij maar amanda Tong uitsteken

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:26

Mooie deken esmee! Ik heb meestal blauw, maar vind dit grijs ook om te onthouden! staat super!

en mannen, tjsah wat je er soms mee moet Vork maar altijd wel heerlijk om dan met je paardje te gaan rijden, doe ik ook. Die zeuren tenminste niet, luisteren naar je en vrolijken je altijd op Lachen

Is ze zo druk door het weer saida? Hopelijk gaat het vanavond weer beter! mijn jonge paardje was vandaag ook wat drukker, maar had ook deze week stil gestaan. Hopelijk gaat het vandaag weer beter tijdens het rijden!

Ik heb vandaag wedstrijd gehad, heel gezellig met zn 5 a 10 inrijden in een bak van 15x30. En als dan nog iemand zich een beetje aan de bakregels houd, maar dat was teveel moeite...en dan ging er nog zo een miep in het midden staan en een ander les geven...die moest de hele tijd op de volte bij de b..en je moest niet durven er tussen te rijden...Moeten ze vooral bij mij doen dus ik er gewoon doorheen kreeg ik toch commetaar..niet te flauw ik er tegen in dat iedereen hier moest inrijden en dat we met elkaar rekening moeten houden en niet een deel voor ons op kunnen eisen, en lekker verder gereden. Maar door al het gedoe kreeg ik hem toch nog lekker aan het lopen, los van voor en goed aan mn been. In de proef liep hij ook lekker..los van voor maar hij komt dan wel steeds achter mn been...Had wel mn sporen aan, maarja hij kakt dan zo in. (en daarom mag deze wilde andalusier hengst niet in nederland starten Tong uitsteken ) maar als iemand nog tips heeft hoe hem in mn proef actief te houden, graag.

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:52

Nou ik doe vaak veel overgangen rijdne.. en vooral van stap naar draf.. en van arbeidsdraf naar middendraf het helpt wel *LOL*

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:27

zo hallo dan iedereen,

ben gisteren avond naar de kerstveiling geweest en die was echt zo gaaf dat de vonken ervan af kwamen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bijna de fik erinja echt waar er waren twee stuntmannen op de motor die wel even een show weg gaven
de een had achterop zijn rug ene paar vuurpijlen zitten die af gingen tijdens de sprong over de schans
nou de kerstversiering is dus niet tegen dat soort dingen bestemd eerst een kleinstukje wat in flammen opging maar later werdt dit toch wel een groot stuk iedereen was stil.......en die kerel maar zeggen blijf vooral rustig zitten ik dacht nog een keer zeggen en ik ren weg naar buiten het duurde best ang voordat er een aan kwam met een brandspuit toen dat gebeurde was de hele bak vol rook en stinken Bloos! niet normaal

gelukkig liep het goed af maar ik kneep hem best een beetje het duurde even voordat alles weer lekker liep

wat een avond was het

heb nog wel geboden op een veulen 8000 euro Haha! maar wist wel dat deze snel duurder zou worden Haha! Clown Duivel
hij is uiteindelijk gegaan voor een klein prijsje van 26500 euro maar wat een ding super gangen had die
en dat was me natuurlijk iets te duur Knipoog Tong uitsteken

gisterenochtend hebben we het kersttopmodel gehad hier een paar foto`s
was erg leuk celine is vierde geworden
het was een keuring van mooiste paard/ruiter
en een spelcompetitie op tijd en tsjil zag er op zijn kerstbest uit
hij was ook zo lief en alles kon ik met hem doen slinger om zijn oren een muts op zijn hoofd
zuurstokjes in zijn manen
een sok met vlinder in zijn staart en in zijn voorpluk nog een kerstslinger
en de hele bak was versierd maar hij vond niks eng deed of het heel normaal was hij wou zelf wel even de slinger uit de boom eten de gek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingeven de was ophangen
Afbeeldingslinger is de boom ophangen doe ik wel even voor je baas
Afbeeldingmijn zuurstok paard.altijd makkelijk als je trek hebt onderweg
Afbeeldingde keuring
Afbeeldinglekker staart
Afbeeldingde winnaars
Afbeeldingbrandus....tsjillert z`n opa
Afbeelding mooie kar
Afbeeldingen kanjer brend wat een heerlijk paard is dat toch

sorry voor de vele foto`s (maar toestel moest uitgeprobeerd worden he Tong uitsteken )
en het lange verhaal