Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:Niet zo lekker gereden, maar de deken.. Past perfect! Echt zo mooi staat ie, en hij staat ook zo chique. T'is nu een heel chique paardje!Heb ook foto's, upload ik zo.
Essssss schreef:Essssss schreef:Niet zo lekker gereden, maar de deken.. Past perfect! Echt zo mooi staat ie, en hij staat ook zo chique. T'is nu een heel chique paardje!Heb ook foto's, upload ik zo.
Edit:
Chique staat 't hem, he.
soeske schreef:Heb even een emo berichtje, die nieuwe vlam wilde toch liever nog niet gebonden zijn... Hij zei vorige week al dat hij bang was zich te binden en jahoor, gister zei ie (via sms weliswaar) dat hij er toch niet zoveel zin in had..
Mannen :S
Ga zo maar lekker uitwaaien met het mooie weer over de dijk met Goya..
Citaat:De buitenrit van gisteren was ook niet om naar huis te schrijven......
Ze was echt heeeeeeel erg onrustig, zelfs met het andere paard erbij die bomproof is.
We hebben eerst een stukje langs de weg gelopen, maar zijn toen omgekeerd en het bos ingegaan.
Ik vertrouwde het niet met haar op de weg.
In het bos was ze gelukkig al wat meer ontspannen.
Op de terugweg moest ik het laatste stuk alleen met haar en in eerste instantie kreeg ik haar niet vooruit, ze draaide telkens om en wilde wegrennen.
Tot ik even boos werd op haar toen ging ze toch maar.
Er was een weg afgezet en op de hoek stond een agente verkeer tegen te houden.
Het gele hesje dat ze droeg was al aanleiding om heel erg bang te worden, maar toen haar walkie-talkie in ene begon te praten had Grytsje het niet meer en ging ze er vandoor.
Na zo'n 200 mtr. kreeg ik haar eindelijk tot stilstand, pfieuw!
Toen heb ik het laatste stukje maar naast haar gelopen, want ik vertrouwde het niet meer.
Gek genoeg werd ze toen vrij rustig en liep ze zo met me mee en ging ze overal langs.........
Vanavond is het lekker rustig op stal en in de bak, dus dan gaan we binnen even lekker aan de slag.
Hopelijk kunnen we dan weer een keer normaal rijden.
soeske schreef:Bedankt voor de lieve reactiesIs idd een lafaard.. Hij weet nu niet wat ie mist haha. Gister nog wel ff lekker met een vriend op stap geweest, zijn vriendin had het vorige week ook uitgemaakt dus zaten we op één lijn..
Even heerlijk uitgewaaid met Goya en daarna even gewandeld met Bram en kerstkaartjes rondgebracht.
Idd Saida, zijn meer jonges dan kerkenJammer dat het rijden nie zo goed ging, is vaak zo he dat als je naast ze loopt het dan beter gaat. Hebben ze een leider he.. Succes vanavond!
Es, Mooie deken!
Sanne, jammer dat jullie verloren hebben, volgende keer beter
Amandie, welkom!
Flamon, thnxDat is schrikken zeg met haar! gelukkig is het goed gekomen.. Rare brommers ook altijd!
flamon schreef:het rijden vandaag in de bak ging super.
ik dacht nog even het bos in.
ben ik net in het bos en wil ik rustig een weiland oversteken in stap. komen er in een keer crossmotoren aan,. normaal is ze er niet bang voor maar nu. ze reden vlak langs ons af en dan kei hard. toen een van de 2 gas gaf. schrok ze en schoot ze in de rengalop. ik kreeg haar niet terug. ik ben nooit bang op janske maar wat was ik toen toch wel even goed bang.