Leuk Autumn. Het gaat goed of niet?
Ik lees mee, maar wil even mn frustratie uiten. Of nee, mn struggle

Want van rijden komt bij mij nog niet zoveel. Ik begin mijn bijrijdpaard steeds leuker te vinden, en op de grond gaat het al best heel goed. Hij zoekt me echt op en lijkt me meer en meer te vertrouwen. Dus ik stap erop, maar hij wil dan gewoon niet graag lopen, hij gaat dan gewoon stilstaan. We dachten eerst dat hij teveel spanning opbouwde en dan in de freeze gaat, maar dat is het toch niet. Nu kwamen we er van de wek achter dat het zadel gewoon niet lekker ligt. En dat de kans is dat hij daarop blokkeert. Gelukkig heeft Bono een eigenaar die direct inspringt op dit soort dingen, dus volgende week komt de zadelmaker. En hopelijk is dat het dan, want zo opstappen is niet leuk, voor het paard niet, maar ook niet voor mij

En ik hoop dat ie daarna wel verbeterd, en anders met mn lesgeefmens eens kijken wat het zou kunnen zijn. Maar het moet wel een keer beter worden, anders dan is de lol er wel van af. En volgens mij ben ik veel te onzeker en te ongeduldig hierin, dus op zich is dat ook wel een goede uitdaging hoor