Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jamiejoyce schreef:Ja in de B nog maar wij doen lekker rustig aan.
Uhm ja via facebook kan je zoeken op zwarte parels of marjolein steutel zij regelt geloof ik alles. Ze trainen elke maand op de eerste zaterdag een uurtje en doen een aantal shows per jaar. Het kost geloof ik 125 per jaar dat zijn de trainingen en een jasje moet je aanschaffen

Jenny_S schreef:Karin zeker weten. Al heb ik in 3 jaar denk wel 25 x jankend op mijn paard gezeten hahaha 'ik kan t niet, ze doet t niet, ze begrijpt mij niet, ik weet niet hoe' whoehoe

)
maar ben echt superblij k heb hem geheel zwart behalve de voorkant die is wit python

) dus denk dat dat wel een heel fijn zadel voor ons is
Hij was nog niet eens op ons aangepast en dat gewoon al zo fijn lopen. Maar hij zit momenteel compleet onder de bulten... echt onwijs sneu en niemand heeft een idee wat het is. we vermoeden dat het toch afvalstoffen zijn van binnenuit die eruit moeten, hij krijgt sinds een week of 6/8 drainage compositum van groene os, eigenlijk wat lang dus al om zulke heftige reacties te krijgen... maar misschien dat dat het toch wel is. Hopelijk wordt het snel beter want dit is echt ontzettend sneu. Misschien straks toch maar even wolvega bellen. Het hoeft van mij niet direct over te zijn, als hij er maar niet teveel pijn aan heeft en voor op de borst doet het hem nu wel echt zeer en dat is echt sneu. Zo moeilijk als je schatje auw heeft
en dat terwijl ik net de smaak zo lekker te pakken had met rijden.
KarinvdM schreef:O ja, ik zit ook wel eens te balen en te mopperen hoor!
Maar als alles altijd maar goed en makkelijk gaat is er ook geen reet aan. Er moet wel een beetje uitdaging zijn.
Met m'n schimmel zat ik al een tijd vast op hetzelfde niveau en dan vind ik het wel wat saai worden.