Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik zal m'n mond houden ...
cherell0 schreef:moon, niet te snel opgeven .
het is koud en jebt gestapt dus zit er energie in . als je hem weer een paar dagen rijd is het zo weer over .
als je er een verband je om hebt kan je de springschoenen er toch overheen doen ? of denk ik te simpel ?
hoezo voor jezelf naar de ha ? niks ernstigs hoop ik ?
en nog nieuws over tamme ?
haha de kwpn ruitersik zal m'n mond houden ...
![]()
( die hitte petitte waar wat mee te beginnen is )
wil wijken enzo er uit laten haha 

Heerlijk die spelende paarden haha
Wat kunnen ze dan neerbuigend doen hè... Bah, maar wij hebben 't maar goed met onze koelbloedige makkers
't Is ook niet allemaal rottigheid, maar 't lijkt wel alsof dat het enige is wat blijft hangen de laatste tijd
Word er een beetje verdrietig van hihi.
( als ik nu nog naar m'n zelf ging luisteren
)
maar komt vanzelf weer goed .

Toen stond ook de hele manege langs de bakrand te schreeuwen dat ik galopwissels moest doen en pirouettes moest maken etc. Ja, dat kon ik niet...
Maar een maandje later, toen ik alle knopjes had gevonden en idd vliegende galopwissels en pirouettes reed, stond er niemand meer langs de bakrand te kijken hoor!! 
Mooi om te weten dat ik niet de enige ben die af en toe zo'n dipje heb, en als we elkaar eraan blijven herinneren dat achter de wolken idd de zon schijnt, komen we er wel! Op naar een prachtig 2014 
helaas wat een half jaar terug is afgesproken is nu weer afgesproken , maar dan met een schop onder z'n kont erbij zeg maar
dus ben geen steek verder eigenlijk maar moet er wel weer van bijkomen .
lekker slim , het ging net iets beter , maar nu zit ik weer volledig vast met behoorlijk pijn
stom van me , morgen doen we het waarschijnlijk weer

ik ben moe en heb pijn , maar voel me heerlijk

voor de zware momenten voor iedereen
hopelijk loopt ze morgen goed dan kan ze wat energie weg werken .