[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:07

Hey toevallig zeg , wel leuk dat ze zo samen staan en ik heb even op de website gespiekt en ziet er allemaal goed verzorgd uit.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:08

Martine: Beterschap toegewenst, erg vervelend.

Angela: Spannend joh! Is wel leuk als je het kunt filmen.

Jus: Gave dieren! Stoere en relaxte foto's. *D

Esther: Behoorlijke waterballet dus!?

Ellis: Mooie dier, belooft wat voor de toekomst! Fijn dat hij lekker in de opfok staat nu.

Gisteren is de Tinker van mijn vriendin opgehaald, dat was wel zwaar. Gelukkig was ze stil op de trailer en geen dramatische gehinnik. Het geeft wel een naar gevoel wanneer de trailer weg rijdt. Dable heeft toen niet in de gaten gehad dat ze weg was.
Vandaag mocht hij op de volle wei, heb zojuist bij hem gekeken.....tonnetje rond....gelijk zn voerschema flink aangepast. Zondag komt er alweer een ander paard naast hem in de stal en die krijgt Dable's oude wei. Morgen flink aan het werk zetten...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:08

Nouvel schreef:
shanna, he wat toevallig, die heb ik inderdaad gezien!

Ze waren nog erg onzeker en mijn ventje en de vos waren een beetje bazig tegen ze.
Ze zijn nu naar de stal ernaast gegaan, daar stonden ze vanavond gelijk veel rustiger en lekker te eten!
Wat een prachtige diertjes zeg!
Welke is Dylano?
Ik ga morgen voor we naar huis gaan nog even kijken, dan zal ik 'm een knuffel van je geven! ;)

Dylano heeft een kort blesje en vier witte benen!
Hij is ook de lichtste van de twee.
Bosco heeft een kolletje en twee witte voetjes achter.

Geef hem maar een dikke knuffel... ik ga zondag nog even en dan geef ik die van jou een knuffel hahaha...

Ellis had me al gemaild dat ze in de stal ernaast staan, met foto's. Heb een heel goed gevoel bij haar, ze doet het echt voor de paarden en niet voor het geld volgens mij... Ja, volgens mij ben ik blij met mijn keus. :)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:45

Ellis & Shanna -> Wat toevallig dat jullie ventjes bij dezelfde opfok staan!
Ook wel handig; kunnen jullie elkaar een beetje op de hoogte houden. ;)

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:08

ellis en shanna zeker handig dat ze samen op dezefde opfok staan.
kunnen jullie elkaar gelijk meeten :D

fijn dat alles wel goed is gegaan.

hier erg zenuwachtig aan het worden nog 2dagen pff

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:40

Heey

Ellis: Fijn dat alles goed is gegaan :D. Haha, wat leuk dat ie bij Dylano in de buurt staat :D.

Denise: Spannend, ik duim nog steeds hard mee ;).

Pff, de demo gaat gelukkig door. We hadden toch geen goed vervoer. De trailer die we konden lenen was te licht. Daar zouden Shaddy en Nouchka doorheen zakken. Daarna zijn we naar een andere trailer gaan kijken maar die was te klein. Gelukkig net nog een trailer kunnen regelen :D. Die haalt ons morgen op :D.

Shaddy's demo is om 12:30 en duurt tot ongeveer 13:15. Wij zijn er rond 12 uur en gaan rond half 2 2 uur weer naar huis.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 28-08-10 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:48

Succes met de demo!

Ja echt heel toevallig dat ze bij elkaar staan!
Ze stonden zelfs in dezelfde groep maar Dylano en zijn vriendje hadden het daar best zwaar, dus nu staan ze apart, want er zouden toch 2 groepen komen.
Shanna, hij is echt leuk!
Vanmorgen even een knuffel gegeven hoor, het zijn beide schatjes!
Kenden ze elkaar al dat ze zo dik met elkaar zijn?

Mijn zwartje had het vandaag wat moeilijker...
Gisteravond was 'ie nog superstoer en alles de baas, maar vanmorgen stond 'ie met kleine oogjes en opgetrokken buikje een beetje sip te kijken, hij vond 't nu wel weer tijd dat mamma 'm op kwam halen volgens mij...
Maar goed, daar zal hij even doorheen moeten, komt vast goed!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:53

Ach arm zwartje (wat is zijn echte naam trouwens :P). Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:15

ja vast wel, hij was gisteren zo stoer, ga er vanuit dat 't wel goed gaat komen met 'm...

hij heet Fevereiro, dat betekent in het portugees februari.
we noemen 'm Fer, of Ferro

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:06

Leuke naam :). Trouwens kan het dat Fifi in een driespan loopt en dat ik die vandaag heb zien gaan :P.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:08

dan heb 'r halfzusje gezien... 8-)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:24

Hahahaha okeeej :).

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:56

leuke naam ellis

en ag gos hij mist zijn mama, maar zoals je al zegt daar moet die even doorheen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:17

Nouvel schreef:
Ja echt heel toevallig dat ze bij elkaar staan!
Ze stonden zelfs in dezelfde groep maar Dylano en zijn vriendje hadden het daar best zwaar, dus nu staan ze apart, want er zouden toch 2 groepen komen.
Shanna, hij is echt leuk!
Vanmorgen even een knuffel gegeven hoor, het zijn beide schatjes!
Kenden ze elkaar al dat ze zo dik met elkaar zijn?

Mijn zwartje had het vandaag wat moeilijker...
Gisteravond was 'ie nog superstoer en alles de baas, maar vanmorgen stond 'ie met kleine oogjes en opgetrokken buikje een beetje sip te kijken, hij vond 't nu wel weer tijd dat mamma 'm op kwam halen volgens mij...
Maar goed, daar zal hij even doorheen moeten, komt vast goed!

Ja, Bosco en Dylano komen van dezelfde fokker en schelen ook maar een paar weekjes! :)
Ik zal die van jou morgen nog wel even een aai over zijn bol geven, misschien voelt ie zich dan wat beter :(:)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:41

Hallo allemaal, bedankt voor het warme onthaal. Het is weer te lang geleden dat ik hier ben geweest en miste jullie toch wel.
Het gaat gelukkig goed met me, ik heb aan Rowena (dochtertje) goede afleiding. En mijn boek vraagt ook veel tijd om hem te schrijven. Af en toe kom ik nog wel op stal. Ik heb inmiddels 2x op Atlas zijn vriendinnetje gereden. Die is van een vriendin van mij. Was wel weer raar. Het was in eerste instantie de bedoeling dat ik alleen ging poetsen, maar mijn vriendin vond het wel een goed idee als ik haar ook zou rijden. Dat heb ik dus maar gedaan. Aan de ene kant wel weer leuk om met een paard bezig te zijn, maar het is niet Atlas en daar wordt je goed met je neus op de feiten gedrukt. Misschien is het voor mij nog iets te vroeg.
Ik moet weer even inkomen hoor, er is zoveel gebeurd en om het allemaal bij te lezen is te veel, dus heb besloten om maar hier te beginnen.

Ellis: Is het linker paardje van jou? Leuk hoor dat je er weer een paardje bij hebt. Wel heel wat anders. ;-)

Shanna: Hey wat goed, je hebt ook einelijk een paardje van jezelf. Schitterend beessie, ik heb hem in je profiel even zitten bewonderen.

Angela: Toch nog een beetje stres rond de trailer. Gelukkig toch nog een goede oplossing gevonden.
Naar wat voor demo ga je? Succes in ieder geval.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:50

Jeps, dat is mijn nieuwe aanwinst!

ga zo even de foto's van gisteren en vanmorgen bekijken, en dan zal ik er wat opzetten hier...

shanna, ja geef 'm maar een knuffel van mij!
hoop dat 'ie zich morgen weer een beetje stoerder voelt!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:54

zo, ben ik ook weer ff.. Vanmiddag naar school geweest, ongeluk gebeurd bij Gorinchem, behoorlijk ongeluk.. uur stil gestaan..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:25

moppielover schreef:
Heey
Hier staan de paddocks helemaal blank. De paarden lopen wel buiten maar ze kunnen ook droog staan. De wei is ook behoorlijk nat. De rijbak is een groot zwembad geworden.

Van mij mag het nu wel weer droog worden.

Hier staan de paarden al weer 2 dagen binnen. Sam zelfs al 3. Bij ons kunnen ze niet schuilen in de wei en ze stonden echt met zo'n blik in de wei van: Wie komt mij halen? Ze waren blij binnen te mogen staan. Van mij mag het ook droog worden.

Esther: Dat klinkt perfect! Dus Shaddy voelt zich meteen thuis. Mooi. Dat is wel fijn joh. Dat hij maar lang op zijn nieuwe stekje mag wonen! En uhm.. jij zo jouw gironummer toch nog melden? :D

Eline: Leuk dat je je weer meldt! Hoe gaat het nu met je? Het verlies van je paardje Atlas heeft natuurlijk enorm impact gehad! Ga je in de toekomst proberen om opnieuw een paardje blij te maken met de liefde die je te geven hebt of zie je dat niet zitten? Ah, ik lees je vervolg. Ja, dat heeft echt tijd nodig! Daar kan ik me iets bij voorstellen. In je schrijven kwam altijd heel goed naar voren hoe dierbaar Atlas voor je is. Dat schuif je niet even opzij. Je hebt gelijk dat je het de tijd geeft. Je vriendin is er wel één om te koesteren! Een bijzonder mooi gebaar van haar.

Ellis/Shanna: Wat leuk dat ze allebei op dezelfde plek staan! Dus er is ook een foto van Dylano in de opfok? Ah, in zijn eigen topic zie ik die al! Ziet er allemaal goed uit. Ik vind het ook super om te zien dat de spijlen wisselend in breedte zitten. Dit is een mooie en veilige oplossing.

Alicia: Dat is slikken idd, als een zo geliefd paardje dan op reis gaat. Gaat ze ver weg? En die Dable! Haha, dikzak. Sam kan er nog wel wat van gebruiken. Als hij een half uurtje werkt, verliest hij al veel omvang. Geleidelijk aan ga ik nu toch ook weer bouwen aan zijn conditie.

Angela: Dus dat kan wel doorgaan? Hier was het aardig droog gebleven vandaag, maar een kennisje van mij uit Limburg had toch behoorlijk regen onderweg. Leuk joh en ik beloof niks. ;) En veilig vervoer is wel belangrijk ja!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:27

Oei daar wordt je niet blij van! Ik heb net even gezellig de lampionnenoptocht gekeken :). Hij wordt elk jaar weer leuker! Ze maken echt steeds meer werk van alle karren. En gelukkig was het droog!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:28

Wat is dat voor iets dan?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:34

Het begon vroeger al een optocht van kinderen met hun lampion toen nog met kaarsje erin :). En naderhand kwamen er auto's bij kijken met hangers die steeds meer versierd worden. Nu maken ze er bijna een soort van carnavals karren van. Dit jaar was het thema water, dus kwamen er veel piratenboten voorbij :). En wij werden lekker nat door waterpistolen ;).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:35

ooh, wat leuk!
Hier in de buurt is gondelvaart..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:39

Dat hadden we gister :).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:46

Wat een mooi idee! Hier in Zaltbommel hebben ze altijd een heel groot lampionnenfeest op 11-11. Sint Maarten. Met het gezing en de snoep natuurlijk. Ik weet niet hoe bekend dat is in de randstad? We moeten onze Des nog aanbieden voor een rondje kerk. :P Die van vorig jaar vond het heel erg eng. Dat hoort er ook een beetje bij. In de Sint Maartenskerk (zeer protestants gewoonlijk) in Zaltbommel is een toneelstuk over waar Sint Maarten voor staat. Als klap op de vuurpijl komt er een paard de kerk in, die ridder Sint Maarten draagt. Altijd mooi om te zien ook.
Volgende week heb ik een megaleuke week. Ik mag mee naar Engeland! Naar het atelier om mee te kijken hoe een zadel gebouwd wordt en ik mag er zelf ook aan de slag. Ik ga ook bij een hoofdstellenbouwer kijken en kijken hoe singels in elkaar worden gezet. Des zijn nieuwe hoofdstel komt nu wel heel dichtbij!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:03

anouk wat gaaf dat je mee naar Engeland mag zeg!
dat is een leuk en interessant uitje!

klinkt leuk lampionnen en gondeltochten!