[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:50

Zo vandaag heerlijk op Hincapie gereden in de binnenbak. Was er heel vroeg en had dus de bak voor mezelf. Echt zalig.

Daarna met een vriendin weer op paardenjacht geweest. Hebben een heel leuk dier gezien wat haar wel aansprak dus ben benieuwd!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:55

lees net weer voor het eerst in een tijden jouw profiel kelly,, En lees allemaal nieuwe dingen.
Adorno is die nu van jou? en taco staat ergens anders of is helemaal verkocht aan hun?

ik heb voor het laatst over jou en taco gelezen toen die zijn laatste wedstrijd met jou deed en toen nog 2 topics van zijn verzorgster gezien

Fleur_de_LisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:15

Hee, ik kom ook even voorbijwaaien, even laten weten dat ik geen eendagsvlieg was! :D Moest heel de dag werken, en morgen weer, dus weinig tijd om te bokken :(
Wel erg leuke en mooie foto's gezien weer! :j Chique kleren hebben jullie zeg :o ik rijd altijd gewoon in m'n spijker- of rijbroek met een shirtje.. Haha.

Fleur_de_LisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:16

jus schreef:
Even snel , el jefe betekent de baas dus met 1 F

Dan staat het op zijn paspoort verkeerd :oo :')

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:31

Nadina Zal eens kijken of we binnenkort wat foto's kunnen maken met mij erop :D

Dancie Taco is op papier nog steeds van mij :j
Maar Ton en Aletta hebben in principe alle zeggenschap over hem en daar vertrouw ik hen ook volledig in.
Ze zijn echt super goed met paarden.
Adorno is niet van mij maar het is wel mijn vriendje :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:51

Kjoetie, Yippie ziet er goed uit!

Frank jullie vermaken je daar goed +:)+

Dancie, knappe friese dames!

Suelza, wat erg dat die mensen dan nog geen dierenarts bij dat paard halen met dat probleem met die tand.
Dan ben je imo niet diervriendelijk bezig :n

Laulau, wat goed dat je dat meisje me die pony helpt +:)+
Ook nog ergens frustratie over.. als je t kwijt wilt, pb staat open.
Leuke foto's in je HAW.

Heikedenise, lekker verwend voor je verjaardag :)

Prinslover, dat is schrikken om chico zo te zien :(:) gelukkig nu weer oke.

Barroco, lekker weekend met Rick gehad. Als je de klik niet voelt met de kitten zou ik het eerlijk zeggen.
Nu is ze nog jong en eerder kans op nieuw baasje dan dat je na 3 jaar denkt.. hmpf doe haar toch liever weg.

Fleur, lekker buiten gereden, stoer van je!

Snowy, Atlas gelukkig weer goed kunnen rollen. Stoere foto's.

Zasread, op Vaidosa gereden, nu nog wat gestressed. Wij gebruiken veerust al jaren, is fijn spul en goedkoper dan atex e.d.
Leuke foto's ook.

Nadina, haha die katten er vandoor met t vlees :))
Ik kan niet goed tegen melkproducten en voor kiwi's ben ik allergisch.
En verder voor veel stoffen en katten ook allergisch. Lastig.
Maar tarwe kan ik gelukkig wel tegen.

Spokie is je hoofdpijn weer over?

Shanna, gemaid naar Yegada Susaeta.. je weet maar nooit :D

ANouk droompaardje gezien.. Sabrina onder de indruk van de vreemde paarden.
Lekker genieten van de wijn en t terras.

Marialva, voor de merrie mocht t dus langer duren :P

Regina, dat is zeker zo'n ierse wolfshond? Geweldig beest :D

Borderjay, gave foto's.
Mies_Apollo fijn dat t met shannon weer goed gaat.'

Elskevree, sterkte met de verkoop :(:)

Kelly prachtige foto's.

Ben weer beetje bij :+

Gisteren bij Makro en Ikea geweest. We hebben de nieuwe kledingkast in elkaar gezet, die hadden we bij Ikea gekocht. Zag op den duur nog wat roods.. dus ik had zoiets van jakkes zeker bloed van zo'n inpakker := Bleek ik zelf een flinke jaap aan mijn vinger te hebben O:) :') moest dus pleister aan te pas komen. Iig kast staat inelkaar en kleding ligt erin :)
Heb ook een nieuw fototoestelletje gekocht. Ik had wat proeffotos gemaakt en die wilde ik op mijn lappie zetten. Dus ik duw kaartje van camera in mijn lappie.. is die te klein en had ik t eerst in een ander ding moeten stoppen :oo Jan is een kwartier aan t fröbelen geweest om t eruit te krijgen _/-\o_

Vrijdag gaan we bij den vinkenburg kijken voor Ateo. Ben erg benieuwd.
Ook is de friesse merrie die ik pasgeleden gereden heb, aan ons aangeboden. Ik was er helemaal weg van. Jan heeft haar nog niet gereden maar dat hoopt hij v.d. week toch wel te doen. IIg op stal te kennen gegeven dat wij opzoek zijn naar een paardje voor erbij omdat t we niet veel meer met Flan kunnen doen.
Mocht iemand nog iets leuks weten, tips zijn welkom :)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:06

Mooie foto's Kelly en die opa is ook gaaf!! Ik hou van opa's :+ :D

Ik heb vandaag ook weer op 'mijn' opa gereden, samen met een vriendin op haar schimpie een heerlijk buitenritje gemaakt! We kwamen een aardige man tegen die even een foto wilde nemen, vind em zelf erg leuk geworden:

Afbeelding

en nog eentje van ons samen:
Afbeelding

Jellie lekker wezen shoppen, Ikea kom ik altijd graag en ga echt met meer naar huis dan ik op me lijstje voor de Ikea had staan. Ik kan dat nooit in de Ikea. En spannend de paarden zoek tocht! Ik had Ateo even gemist denk ik? En de Fries aangeboden... veel om na te denken straks dus.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:10

Regine, leuke foto's. Je hebt wel veel plezier met 'jouw' opa.
Hij staat hier te koop http://www.denvinkenburg.nl/
Paardje sprak me zo aan dat ik gelijk ben gaan mailen. Ben erg benieuwd. Genoeg om over na te denken :D
T is ook best lastig omdat t paard zowel voor jan als mij geschikt moet zijn.
Jan vindt het heerlijk om aan t werk te gaan in de bak en ik ben meer van de buitenritten, het mennen, rechtrichten/grondwerk e.d.
Hij is niet snel bang maar ik ben dat wel weer iets meer..

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:14

hallo allemaal

ben vandaag voor het eerst bij mn paardjes geweest :D ohh wat heb ik ze gemist zeg |( ik heb heel veel staan knuffelen met mn kanjers! en rolde de tranen over mn wangen van geluk dat ik ze weer heb kunnen zien *D ik kreeg vandaag weer een heel mooi kado van mn man en dochter waanzinnig!!! kijk maar eens http://sonhocavalosstables.come2me.nl/1 ... -KWPN-Mare
deze bijzondere afstamming kom je bijna nergens tegen :D volgend jaar laten we haar door een zeer goede dressuur hengst dekken en word ze PROK gekeurd, zodra ik weer wat aan de betere hand ben zal ik een mooie fotoshoot van mn nieuwe kanjer gaan maken :D ,
ik ben na al die inspanning erg moe dus gaat ik nu weer mn bedje in ;)

groetjes cynthia

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:18

Wat gaaf! Trusten.. als je nog kan slapen na zo'n mooi kado..

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:20

Jellie schreef:
Wat gaaf! Trusten.. als je nog kan slapen na zo'n mooi kado..

whahahah dank nee ik kan denk ik niet slapenvan de spanning die ik vandaag heb gehad :D en dan dat als toetje terwijl ik 3 weken geleden al 2 nieuwe lusitano merries van hem had gehad :D ik heb van de 22 boxen er nu nog 3 vrij volgens mij wil hij ze vol hebben met prachtige paardjes hahahahaha heerlijk zn vent toch :D ;)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:22

Ondanks alles ben je toch een mazzelaar +:)+ Fijn hoor!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:24

Jellie wat een leukerd die Ateo! Zo zijn ze qua kleur ook gaaf vind ik, zo pikzwarte manen en muisgrijs velletje! Veel plezier als je gaat kijken, trouwens leuk dat hij betuigd is!!
Ik heb idd veel plezier met 'opa' maar dat komt ook omdat zijn baasje op vakantie is en ik hem nu gewoon echt als 'verzorgponie' onder me hoede heb hahaha.
Ik heb ook me eigen dame daarna nog gereden hoor en toevallig zijn daar ook foto's van gemaakt :D ff spamme:

Afbeelding

Cynthia fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat en je daardoor naar de paarden kon! Ik snap dat je die mist, jeetje zeg, fijn dat je ff eruit kon. En wat een verassing! Leuke nieuwe aanwinst, lief kado van je man! Gefeliciteerd hoor!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:26

Ik vind dat ook zo mooi en dat hij betuigd is vind ik ook wel erg prettig..
Het baasje van opa mag vaker op vakantie gaan, gok ik haha..
Je eigen dame mag er ook zijn! Volgens mij woon je in een erg mooie omgeving.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:32

Ja aangespannen rijden is hartstikke leuk! Het is dus een all round paardje straks, onder de man en voor de wagen, klinkt heel goed! Ik ben heel benieuwd wat je van hem in het echt vind!!

Dankje! Cap is alleen beetje te dik, ssssst, ze staat lekker hele dag in t gras namelijk hahah. En me vriendin hoeft niet perse op vakantie hoor, ik mag haar paardje best vaak rijden gelukkig! Het is nl ook echt een fijn leerpaard met veel knopjes, maar ook super relaxt om lekker mee t bos in te gaan. En idd, ik mag niet klagen over mijn uitrijmogelijkheden :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:34

Cynthia Nou dat is een heel mooi toetje zeg :~
Ben benieuwd naar mooie foto's :D

Jellie Ateo ziet er leuk uit! Ben heel benieuwd wat je ervan vind.

Regine Leuke foto's zeg.
Handig die uitrijvliegendekens :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:41

Laura – zou je denken dat ik een fries heb :P ik ben zeker flink verwend :o

Cynthia – bedankt, en dat filmpje echt prachtig hoe die merrie kijkt echt die blik zegt meer dan woorden
En rust maar lekker uit want je moet snel weer beter worden hoor

Gab – erg he echt een verwend nest had het ook niet verwacht als ik heel eerlijk ben
En die foto’s van morrie die eerste is heel gaaf echt ik ben helemaal weg van hem

Karina – schandalig kan je het wel noemen het gedeelte van de friese spullen heb ik ook allemaal van mijn vriend gehad hij kon niet kiezen in de winkel dus nam ze allemaal maar

Shanna – als jou pre komt ben je al helemaal voorbereid wel fijn dat er zoveel mensen mee denken hier zo kan je je eigen toch vast orienteren en die paarden :9 als ik toch is geld genoeg had nam ik er een bij
En voor mij zou die lengte ook perfect zijn met mijn 1.53 :+

Regine – ja die spulletjes wilden ik al een tijdje hebben maar was zelf te ‘’gierig’’ om het te kopen vondt dat ik wel genoeg spullen had maar nu heb ik ze dus voor mijn verjaardag gekregen
En die foto wat een verschil idd, wel een mooie
En mooie foto’s

Mies – ja lekker verwend, en zoals jij al zegt als ik toch is een berg geld won dan kwam er ook echt een bij

Iloon – niet alleen ik maar ook heike is lekker verwend en ja zo van de foto heb je toch een beetje een deel van mijn huis gezien (zo wat een rare zin)
Fijn dat je poown weer normaal was zal zeker een geruststelling zijn geweest nu lekker weer door trainen en dan komt het helemaal goed

Elske – super dat het zo goed gaat lekker zo doortrainen hoor

Martine – ja het is een voordeel je krijgt cadeaus maar het nadeel je moet heel de dag lopen en je hebt rommel :P
Fijn dat het weer beter gaat met Flavio

Lobke – leuke vakantie gehad dus lekker hoor

Eline – super mooie foto’s van atlas en rowena mooi hoor

Kelly – blijf vooral foto’s spammen echt prachtig al die mooie dieren

Jellie – heerlijk verwend :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:36

zo, gister even rare avond gehad.
Zou in de keuken staan, zou het personeels eten maken, de brocoli afgieten wat een beetje mis ging. Heet water over mn arm. Gelukkig kon de baas ook koken, dus ik in de bediening en zij koken. Kwam haar ook goed uit, ze had nogal last van haar voet. Nou, mijn arm nu helemaal rood, geen blaren gelukkig..
Vandaag naar harderwijk geweest, gewoon even heen gereden met 2 vrienden en naar Bataviastad geweest. Ook nog in Echtenerbrug gegeten en toen weer naar huis..

Sorry dat ik niet bij reageer verder, gaat ff snel

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:42

Goedemorgen! :D Leuk kado Cynthia, haha!

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:47

Hoi Lobke, wellicht dat ik op zondag kom. Ik heb gisteren Alexandra, (David's groom) gesproken en ik blijf bij haar slapen vanaf zondagavond. Wellicht dat ik er dus overdag al ben.

Ik ben ruim 4 jaar geleden naar Den Vinkenburg gegaan om naar Ateo te kijken. Ik vond het een heel leuk jong dier toen. Volgens mij heb ik zelfs nog foto's en videomateriaal van hem. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Doe je een verslagje van vrijdag?

Cynthia, wat een smakkerd heb je gemaakt... Ben blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt tijdens het dekken. Het zet je wel aan het denken over de gevaren. Sterkte en doe rustig aan.

Soeske: das mooi K*t van je arm. Hoop dat je er niet teveel last van hebt.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:20

Regine Cap is gewoon volslank hihi.. Leuk dat je wel vaker op haar paardje mag.
Heel gaaf als er veel knopjes op zitten.

Kelly ik ben ook erg benieuwd :j

Elskevree, wat leuk dat je Ateo ook kent. Zou hij al die tijd te koop hebben gestaan?
Ik maak iig een verslagje. Heb ook nieuwe camera dus kan ik die gelijk ff uittesten :D

Fijne dag.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:02

Laura: Knappe Hincapie. Fijn dat hij het zo goed doet, en dat op een nieuwe stal en alles. Heeft hij erg moeten wennen, of vind hij het allemaal prima?

Kelly: Whaaa, spam mail :~ . Geweldige foto's!!! Knappe Adorno, hij heeft echt een lieve blik in zn ogen :+: . En je hebt gereden!!!!!!!!! *\o/* Wat een overwinning :D . Zoooo gaaf! Heb je het alleen bij stappen gelaten? En die oude opa mag er nog zijn zeg, geweldig dier! Ook die andere witte is mooi :~ Meer plaatjes haha!

Shanna: Hihi, zit Kelly je nu al lekker te maken :D !!

Jellie: Spannend, ben heel benieuwd wat je van Ateo in het eggie vind. Hij ziet er op de foto erug leuk uit :j

Denise: Jaa, je hebt nog nooit foto's van je huisie gespamd! Maar echt mooi dressoir :9 !!!

Suus: Auw! Dat doet pijn......... gelukkig geen blaren dus! :(:) Hoe is het met Goya?

Cynt: Oeeh, ik ben jaloers :D . Ik wil ook zo'n vent hahaha! ;) Echt super gaaf!!! Fijn dat je je paardjes weer hebt kunnen knuffen. Zo besef je weer hoeveel je om ze geeft he! :j

Regine: Knappe opa haha! Mooie sfeerplaatje zo in het bos! :D En cappie, tsja, die is gewoon super gaaf helemaal met dat tuig :D .

Gisteren ergens op een veldje gaan longeren. Hij liep weer lekker :j . Hij doet echt weer zijn best, mijn kanjer :+: . En ook met poetsen zoooo'n dotje. Lekker zn neusje in me nek leggen en vragen om aandacht.
Zo ken ik hem weer :D Heerlijk paard!!! En tot nu toe heeft hij nog steeds mazzel met het droge weer, hij heeft iedere dag om het land gestaand van 10.00 tot 18.00 ! De bofkont :D .

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:41

Jasmijn: Uiteindelijk heb je geen pizza en geen pannenkoeken gegeten ;) :+

Laura: Ze hebben in ieder geval niet echt recht op klagen.

Nadina: Echt wel! Eindelijk zijn de paarden even van die vervelende rot dazen af.
Hahaha, lekkere katten hebben jullie ;) die dachten ook, niks vlees uit blik, doe mij dat verse maar :P

Michelle: Die regel heb ik ook altijd al verwonderlijk gevonden. Volgens mij zijn er zat kleinere pony's die dat niveau heel goed aan kunnen.

Shanna: Ik vind de paarden op de voorpagina van die site wel heel luxe voor P.R.E.'s. Mijn favoriet van de verkooppaarden is Gestion en Jeta :j
Betreft de stokmaat 1.53m Dat kan heel makkelijk! Ik ben zelf 1.80m en de merries waar ik altijd op rijdt zijn 1.52m en 1.56m (beide Lusitano's). We hebben ook een merrie 1.63m die een kruising KWPN-er is en voor haar ben ik echt veel te groot!

Anouk: Haha! Hier graven de katten ook altijd een kuiltje in de bak om in te poepen := Vertel dat maar niet aan ze, want dan is mijn prinsessenimago natuurlijk helemaal weg ;)
Ja, helaas schrijft hij wel rekeningen, maar hij is gelukkig niet zo duur :n
Hij heeft inderdaad wel meer tijd nodig om te herstellen, maar ik hou hem dan nog wel extra goed in de gaten. Igneo hoest nog wel vaker zo nu en dan en ik weet ook op welke momenten. Dat is vooral 's avonds. Maar nu had ik hem al een paar keer horen hoesten in de ochtend en toen ik hem dus meerdere malen hoorde hoesten heb ik dat toch wel gekoppeld aan het stoppen met de homeopatische druppels. Ik ben nu begonnen met nieuwe druppels die veel meer gericht zijn op de keel en nu heb ik hem al een paar dagen niet meer gehoord. Hij gedraagt zich overigens ook totaal niet als een ziek paard, maar dat deed hij ook niet toen hij wel echt hartstikke ziek was. Hij is gewoon altijd vrolijk!

Denise: :wow: jij bent even flink verwend zeg!!!

Cynthia: Whahaha, dat filmpje is echt briljant!
Zohee, dat is nog eens een cadeau.

Gabriella: Oeh, vertel eens wat meer over de clinic. Hoe is die gegaan?
Het rijden met jou en Moreno gaat er steeds beter uit zien :j

Elske: Wat leuk dat je ook weer even wat van je laat horen. Zo, 10 paarden voorbrengen, dat zijn er nog al wat. Doe je dit jaar ook weer die van Aline, of gaat ze dat dit jaar zelf doen?
Is er dan geen mogelijkheid voor je om Fuego te houden, ik heb altijd het idee dat je een hele goede klik met hem hebt.

lakshmi: Zijn longen zijn op het moment helemaal schoon, er zit geen piep in en hij is ook niet benauwd. Alleen zijn keel is nog wel gevoelig en dat veroorzaakt het hoesten.

Lobke: Welkom terug! Het klinkt als een geslaagde vakantie, maar wel jammer inderdaad dat je op vrije momenten alleen was.

Eline: Leuke foto's van jou, Atlas en Rowena!

Kelly: Oh, wat moet jij een heerlijk weekend hebben gehad!!

Jellie: Spannend, ik hoop dat Ateo wat voor je is :j
oh, en ook de fries die jullie aangeboden is, straks wordt het nog lastig kiezen.

Ojeej, ik ben al weer laat! Snel naar mijn werk :wave:

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:53

Ik denk dat ik bij kelly komt shoppen :~
Of ik ga gewoon een dagje mee en stop ze stiekum in mijn binnen zak :+
Jeetje wat een mooi paarden zeg :wow:

Ilona ik heb je gisteren nog gezien :D
samen met Chico wij reden erlangs en ik zwaaien en jij maar naar chico kijken :+:
sommige mensen gaan gelijk toeteren maar wij niet :o
We konden helaas niet stoppen we hadden een heel moe slapend kind achterin :z die graag in zijn eigen bedje wil slapen :Z
We waren bij me ouders geweest en ook daar gegeten :Y)

regine Leuke foto,s van jou opa :D

marialva zo jij boft dan maar met zo een man :D
maar wel een mooi paard hoor :D

Jellie: op de site staan echt mooie paarden tekoop :~ :~ wow gewoon 8-)
voor welke wil je gaan :o

oeps ik moet weer gaan de alarm gaat af :+ dus moet ik dekking zoeken :P
Jesse alarm om zo tezeggen :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:54

Joehoe! Ben er ook weer! Ben een dagje vrij vandaag. Moet weer naar het ziekenhuis voor mijn oog... Hoop op eindelijk weer eens goed nieuws. Het binnenzitten heb ik echt gehad en binnenkort ga ik op voor mijn C rijbewijs, dus dan moet mijn oog goed of te corrigeren zijn anders kom ik niet door de medische keuring...

Ben al een week lang naar grotere veewagen te kijken. Tot 5 paarden max. heb al veel leuks gezien!

Dus wie weet ben ik einde van het jaar vrachtwagenchauffeuse,whahaha