Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moest heel de dag werken, en morgen weer, dus weinig tijd om te bokken 
Chique kleren hebben jullie zeg
ik rijd altijd gewoon in m'n spijker- of rijbroek met een shirtje.. Haha. 

gelukkig nu weer oke.

Bleek ik zelf een flinke jaap aan mijn vinger te hebben
moest dus pleister aan te pas komen. Iig kast staat inelkaar en kleding ligt erin
Jan is een kwartier aan t fröbelen geweest om t eruit te krijgen 

ohh wat heb ik ze gemist zeg
ik heb heel veel staan knuffelen met mn kanjers! en rolde de tranen over mn wangen van geluk dat ik ze weer heb kunnen zien
ik kreeg vandaag weer een heel mooi kado van mn man en dochter waanzinnig!!! kijk maar eens http://sonhocavalosstables.come2me.nl/1 ... -KWPN-Mare
volgend jaar laten we haar door een zeer goede dressuur hengst dekken en word ze PROK gekeurd, zodra ik weer wat aan de betere hand ben zal ik een mooie fotoshoot van mn nieuwe kanjer gaan maken
,
Jellie schreef:Wat gaaf! Trusten.. als je nog kan slapen na zo'n mooi kado..
en dan dat als toetje terwijl ik 3 weken geleden al 2 nieuwe lusitano merries van hem had gehad
ik heb van de 22 boxen er nu nog 3 vrij volgens mij wil hij ze vol hebben met prachtige paardjes hahahahaha heerlijk zn vent toch
ff spamme:

ik ben zeker flink verwend 
als ik toch is geld genoeg had nam ik er een bij

Leuk kado Cynthia, haha! 

. Geweldige foto's!!! Knappe Adorno, hij heeft echt een lieve blik in zn ogen
. En je hebt gereden!!!!!!!!!
Wat een overwinning
. Zoooo gaaf! Heb je het alleen bij stappen gelaten? En die oude opa mag er nog zijn zeg, geweldig dier! Ook die andere witte is mooi
Meer plaatjes haha!
!!
!!!
Hoe is het met Goya?
. Ik wil ook zo'n vent hahaha!
Echt super gaaf!!! Fijn dat je je paardjes weer hebt kunnen knuffen. Zo besef je weer hoeveel je om ze geeft he!
En cappie, tsja, die is gewoon super gaaf helemaal met dat tuig
.
. Hij doet echt weer zijn best, mijn kanjer
. En ook met poetsen zoooo'n dotje. Lekker zn neusje in me nek leggen en vragen om aandacht.
Heerlijk paard!!! En tot nu toe heeft hij nog steeds mazzel met het droge weer, hij heeft iedere dag om het land gestaand van 10.00 tot 18.00 ! De bofkont
.

die dachten ook, niks vlees uit blik, doe mij dat verse maar 

Vertel dat maar niet aan ze, want dan is mijn prinsessenimago natuurlijk helemaal weg

jij bent even flink verwend zeg!!!

die graag in zijn eigen bedje wil slapen
wow gewoon
dus moet ik dekking zoeken