[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:35

Altijd zo fijn om dit topic te lezen.. Bloos Jullie zijn allemaal echt zó lief!!! Lovers

Lisenka: Jaa, dat zei ik ook al tegen Benthe.... Zonder haar was het allemaal niet zo gemakkelijk gegaan!!

Malin: Klopt, ik zou als ik heeeel graag wil wel een keer mogen komen, maar liever niet. Idd ivm besmettings gevaar, allemaal pakjes moet aan doen, en er dus altijd 1 personeel bij moet zijn..... eigenlijk alleen maar lastig voor hun zeg maar.. Dus ik moet iedere dag maar even bellen hoe het er mee is.. Ach gut

Saida: Ja, ze hebben van alles geprobeerd, maar helaas... hij moest toch naar de kliniek... Ach gut Veel succes met je les!!

Sanne: Joepie, foto's van Vaidosie! Ben benieuwd, ik ga ff kijken!

Jolyn: Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik heb ergens al op bokt gelezen waarom...... echt verschrikkelijk voor je.. Verdrietig Heel veel sterkte komende tijd!

Terpentijn: Ik zal straks ff goed je berichtje lezen.. Knipoog

Gab: Jaa, ik mag wel bellen hoe het met hem is, en als er iets met hem mis is, dan bellen ze mij meteen. Dat is wel fijn!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:51

Ilona ik lees het nu pas wat een toestand, sterkte meis Ach gut

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:02

Gelukkig gaat het beter met Chico!!

Saida; Haha, wil het best zeggen hoor, moet s'middags bij Chawwa en Saskia. Overigens is het programma uitgebreid bij paarden van de zon, er doe nu meer ruiters mee, de trainers geven tegelijk les omdat er 4 rijbakken zijn gemaakt.
Misschien dat Mayke (waar Saida lest) 1 les van mij over neemt.
Toen ik vorig jaar geen paard had om mee te doen, heeft ze mij Gemelo geleend, nu heeft Mayke momenteel geen trailer en kan dus niet gaan met haar paarden, dus leek het mij zo eerlijk om haar een les op Cantaor aan te bieden.
Ze moet alleen nog even kijken of ze kan en we moeten het dan nog vragen of het mag aan de organisatie.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:16

Terpetijn, je hebt een ietswat warrig verhaal, maar ik geloof dat ik hem wel snap. Stuur maar op naar Utixo@hotmail.com .

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:33

gelukkig weer een positiever verhaal over chico.
mijn tante is flink mishandeld: in de 20 hechtingen in d'r hoofd, met stroom onder handen genomen (stroomprikker denk ik), arm gebroken, maar aanspreekbaar en stabiel. heel de tent was op z'n kop gezet. het schijnen 4 buitenlanders geweest te zijn, dit was te zien op een band van een beveiligingscamera van een huis in de buurt.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:43

Jezus, frank... Bloos! . Wat enorm heftig voor je tante........... Die heeft nu een hoop pijn, en waarschijnlijk heel dr leven een bepaalde angst... Arm mens... Gadverdamme wat akelig zeg... Ach gut . Dit wens je niemand.. Hopelijk worden ze gepakt, dit mag echt niet kunnen Boos!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:56

Jemig Frank,wat vreselijk! Haar leven zal in ieder geval nooit meer hetzelfde zijn Verdrietig ik hoop dat ze die monsters te pakken krijgen Boos!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:02

bah frank wat een verhaal heel veel sterkte voor je tante, die heeft echt een bepaalde angst gekregen echt zielig hopelijk worden ze idd gepakt

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:22

Echt niet normaal Frank! Wat een schoften!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:39

Is inderdaad te hopen dat ze die idioten pakken. Hopelijk heeft de bewakingscamera van verderop ze goed kunnen registreren.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:45

Tjee, Frank.. Sterkte zeg, wat een nare mensen :S
Iloon, gelukkig gaat het nu goed met Chico Lachen
Ben druk bezig met leren, volgende week nog 3 toetsen en dan gelukkig klaar voor dit moduul. In januari weer 7 weken stage lopen.
Gelukkig schiet de verbouwing hier ook op, kan me kamer eindelijk wat stoffen en doen. Niet dat dat helpt, die stof hangt nog overal en ik blijf bezig:p

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:16

Bah Frank, zorg maar voor goede opvang. Hoe oud is je tante eigenlijk? Of heb ik hierover heen gelezen?
Ik vind dat altijd zo erg he, dan denk ik van, overvallen is al poedersuiker, maar denkt er nou iemand echt dat dat mensje het tegen 4 mannen op wilde nemen? Moesten ze gelijk zo beestig tekeer gaan? Voor mijn part mogen deze mensen op beschimmeld brood en zure melk vast gezet worden. Heel erg lang.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:32

Hoi hoi, ik ga eventjes een paar dagen hier bijlezen zodat ik weer een beetje mee kan kletsen. Ik heb nu pfeiffer en een keelonsteking, dus eindelijk alle tijd! Lachen

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:30

Saida: Heb hem gisteren toevallig toch met veel moeite en douwen en vroeten omgedaan bij hem, omdat ik toch zonde vond voor het hoofdstel
hij staat echt prachtig bij hem, maar Betunero vind het niet zo fijn zitten heb ik het gevoel, mischien omdat het nog zo stug is. maar ook weer
wat anders me bit slaat dan door bij dat hoofdstel, die portugeese stang weet je wel, die slaat te ver naar achter en heb gewoon zijn kin ketting
er ook op zitten en toch slaat hij door. iemand een id hoe dat komt ? want das alleen bij dit hoofdstel.

Frankiej: Damn zeg ! echt niet normaal !!! maar gelukkig op de camera gezet mischien dat ze hun nu kunnen pakken

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:32

Essssss=> rust maar goed uit dan pfeiffer is niet niks en dan ook nog eens keelonsteking erbij veel beterschap alvast.

nou bijna weekend zo lekker naar vriendlief en dan gaan we als het goed is nog wat kerstinkopen doen en dan daarna naar paardlief toe dus wordt een gezelige avond heb er nu al zin in

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:59

frankiej @ Jemig Nagelbijten / Gniffelen wat een associalen *$E%@!~#$

Essssss @ ik heb het misschien ook ,moet volgende week bloedprikken Nagelbijten / Gniffelen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:43

jeetje frank, wat erg!
hoe durven mensen zoiets te doen he...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:52

@ justkiki: Nou bereid je maar voor hihi. Eerst dacht ik: jeej lekker thuisblijven! En achteraf had ik spijt Bloos .

@ heikedenise: Ja ben al paar weekjes aan het rusten. Bedankt! Veel plezier bij je vriend, klinkt als een gezellig weekend!

Nou, ik ben weer bij vuurtje geweest. Voor het eerst in Nl foto's gemaakt, eindelijk!! Is al een tijd geleden na Spanje. Hier is me flinke jongen dan, hij word witter en witter, maar zijn manen blijven lekker zwart: (ja had 2 weken niet gereden en mag nog steeds niet rijden maar ik kon het niet laten om even in me trainingsbroek lekker rond te stappen op het erf!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:00

leuke foto's Haha! vervelend dat je niet mag rijden, zou ook van alles verzinnen om toch eventjes bezig te kunnen zijn met hem Haha!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:09

Essssss @ haah geloof je best Ja als ik het echt heb, moet ik stoppe met werken enzo Nagelbijten / Gniffelen (stal, alle boxe mesten)
Onwijs leuke foto's *LOL* heeft tie zo'n breede borst dat je deken aan de voorkant open is ? , hidra heeft alles op het strakst. en nog vind ik het veel te los. maar ligt miss aan de deken Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:12

Dankje Lachen. Ja ik miste het enorm om even om hem te zitten. Nou.. ik zat van te voren helemaal te kl*te met die riempjes omdat ik iets verkeerd had gedaan dus dat ligt aan de deken en mij Nagelbijten / Gniffelen. Kan nog een paar gaatjes strakker namelijk. Hij heeft een redelijk smalle borst.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:13

haha ow Clown

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:25

Iloon Al wat van Chico gehoord?

Nou,de KN past ook niet op Moreno Boos! het is gewoon moeilijk,blijkbaar een smalle schoft en brede rug.Ik heb er nu dus ook een zadelmaker(best fit) bij gehad en 4 zadels geprobeerd,maar niks wat super lag.Er lag trouwens 1 zadel wel goed op hem,maar daar had ik binnen 3 minuten een gruwel zere kont van Bloos .
Nu een gigantisch mooie goed onderhouden Passier Grand Gilbert voor een mats prijsje van iemand om te proberen...ik hoop echt zóóóóó dat die past,echt super zadel! Ik hoop hem morgen te passen,moet nu nog taart bakken voor mn zoontje die morgen jarig is Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:36

Essss: He leuk joh dat je er weer bent, was al benieuwd hoe het met jou en vuurtje was! Lees ik dat je pfeifer hebt Ach gut balen joh... Wel super gaaf weer eens foto's van jou en Vuurtje te zien Haha! . Hij ziet er goed uit zeg!

Gab: He, verdomme... balen zeg.. Hopen dat die passier past... En alvast gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag! Haha!

Kiki: Oje, jij ook misschien pfeifer Ach gut .... Hopen van niet dan..

Ik ben gebeld door de Utrecht.. Hij heeft goed gemest en de verstopping is eruit. Dat is het goede nieuws Lachen . Alleen vermoeden ze nu een chronisch ontstoken dunne darm Verdrietig .... Heeft iemand hier ervaring mee, van iemand die je kent oid? Maak me best zorgen... Hoop zo erg dat de schade mee valt.. Dit is echt al balen genoeg.. Maandag nemen ze een stukje weefsel van zn dunne darm, en waarschijnlijk mag die dan maandag middag/avond weer mee naar huis Lovers . Omdat ze in het weekend geen spreekuur hebben, kan k niet bellen hoe het met hem is zaterdag en zondag Boos! . Dat vind ik wel heel vervelend... Hun bellen alleen als er iets mis is.. Nu maar hopen dat ik niks hoor....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:43

arme chico... Ach gut
ik hoop dat het meevalt allemaal zeg...
heel veel sterkte nogmaals!

borderjay, he lastig he zadelleed... Clown
Hoop voor je dat de volgende past!