Jullie zijn allemaal echt zó lief!!!
Lisenka: Jaa, dat zei ik ook al tegen Benthe.... Zonder haar was het allemaal niet zo gemakkelijk gegaan!!
Malin: Klopt, ik zou als ik heeeel graag wil wel een keer mogen komen, maar liever niet. Idd ivm besmettings gevaar, allemaal pakjes moet aan doen, en er dus altijd 1 personeel bij moet zijn..... eigenlijk alleen maar lastig voor hun zeg maar.. Dus ik moet iedere dag maar even bellen hoe het er mee is..
Saida: Ja, ze hebben van alles geprobeerd, maar helaas... hij moest toch naar de kliniek...
Veel succes met je les!!Sanne: Joepie, foto's van Vaidosie! Ben benieuwd, ik ga ff kijken!
Jolyn: Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik heb ergens al op bokt gelezen waarom...... echt verschrikkelijk voor je..
Heel veel sterkte komende tijd!Terpentijn: Ik zal straks ff goed je berichtje lezen..

Gab: Jaa, ik mag wel bellen hoe het met hem is, en als er iets met hem mis is, dan bellen ze mij meteen. Dat is wel fijn!
. Wat enorm heftig voor je tante........... Die heeft nu een hoop pijn, en waarschijnlijk heel dr leven een bepaalde angst... Arm mens... Gadverdamme wat akelig zeg...

wat een associalen *$E%@!~#$

vervelend dat je niet mag rijden, zou ook van alles verzinnen om toch eventjes bezig te kunnen zijn met hem
als ik het echt heb, moet ik stoppe met werken enzo
heeft tie zo'n breede borst dat je deken aan de voorkant open is ? , hidra heeft alles op het strakst. en nog vind ik het veel te los. maar ligt miss aan de deken