Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar nog steeds heel duur). En de paddock hebben we drainage in laten graven en nieuwe toplaag bovenop. En dat is echt wel goud. Voorheen was de longeercirkel degene die het langst droog bleef en als daar echt een plas of meer in stond, dan stond de rest blank. En zeker met de bak had ik dan minimaal 5 droge dagen nodig wilde het te doen zijn, anders alleen maar blabber. 

wel stilletjes meegelezen, maar te druk om eveb uitgebreid te reageren.
leuk dat jullie ook gaan naar de show en keuring. Wordt vast genieten.
enige waar ik met het rijden nu echt een beetje vastloop is het wijken. vanaf de Hoefslag gaat het prima, ik weet dan precies waar ik ben en heb haar recht bij de inzet, maar als ik het vanaf de AC lijn wil doen raak ik gedesoriënteert, ben ik te laat met haar corrigeren als ze over de schouder valt, krijg ik de achterhand niet mee en wordt het drama. Meid die me les geeft denkt wel enorm mee, rijdt haar nu ook twee keer per week voor me om het wijken wat meer te bevestigen, maar dit wordt wel een zoektocht. Ik heb met oudere paarden Waar het beter bevestigd is Ook nooit echt goed kunnen wijken en mijn proefjes overleefd met een 5,5, dus wil wel een manier vinden waarop dit beter lukt.
Mijn zadelkast zit recht tegenover Ilse haar stal en de bak is ook vlakbij. als ik met één hand de boxen volg terwijl ik Ilse in mijn andere hand Heb, Kan ik ook zelf naar de bak lopen, dus kan net als wanneer ze thuis staat vrijwel alles zelf, Dus voor mij helemaal top!
maar de bedoeling is dat ze echt een draai om de voorkant maakt. Daarmee krijg je dan hopelijk wat meer reactie voor je been met wijken waarbij de achterhand beter mee gaat, ipv dat het een beetje schuin oversteken wordt. Lijkt me wel lastig om het altijd alleen maar te moeten voelen.. ik vind paardrijden zo al heel moeilijk. Dus sowieso al super knap wat je bereikt.