Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura1982 schreef:Lauke op fb op de Friese paarden pagina wordt een zadel met extra brede boom aangeboden van merk massimo.
Jamiejoyce schreef:zonde suus! Hoop dat ze een goed plekje heeft gekregen![]()
Nee klopt druk gehad en een zomer stop gehad nu weer lekker wedstrijden aan het rijden hebben nu 3 wp binnen. Ben niwt op zoek hoor maar vond het zo'n leuk paard! Trouwens woon jij dicht bij Dreischor Esther? Ze hebben daar de zwarte parels een friezen carrosel en ze zoeken nog friesjes! Ik ga een keer mee oefenen misschien ook wat voor jou??
Suusenmalvin schreef:Hey.. Qua karakter is ze het echt helemaal voor me. Wat een fantastisch paardIk heb heel erg veel van haar mogen leren in deze korte tijd.
Toen ik haar kocht, wist ik niet wat ze met rijden zou kunnen. Helaas blijkt ze mij niet te kunnen bieden wat ik zoek. Het is nog veel te hard werken aan soepelheid, rechtrichten, galop etc. We kwamen er niet verder mee. Ze krijgt een leuk nieuw huisje.
Ze heeft eventjes op marktplaats gestaan idd.
Dit is mijn nieuwe aanwinst (afhankelijk van de keuring vanmiddag) Donderdag gaan we haar halen![]()
http://www.pieterwijbenga.nl/wordpress/ ... oekmerrie/
Jenny_S schreef:Suusenmalvin schreef:Hey.. Qua karakter is ze het echt helemaal voor me. Wat een fantastisch paardIk heb heel erg veel van haar mogen leren in deze korte tijd.
Toen ik haar kocht, wist ik niet wat ze met rijden zou kunnen. Helaas blijkt ze mij niet te kunnen bieden wat ik zoek. Het is nog veel te hard werken aan soepelheid, rechtrichten, galop etc. We kwamen er niet verder mee. Ze krijgt een leuk nieuw huisje.
Ze heeft eventjes op marktplaats gestaan idd.
Dit is mijn nieuwe aanwinst (afhankelijk van de keuring vanmiddag) Donderdag gaan we haar halen![]()
http://www.pieterwijbenga.nl/wordpress/ ... oekmerrie/
Moet eerlijk zeggen dat ik dit echt een flutreden vind, maar goed. Koop een paard die wel soepel, rechtgericht en kan galopperen die moet je toch ook echt onderhouden door hard te werken anders ben je zo weer terug bij af![]()
Vind toch wel apart hoe verschillend we om gaan met paarden. Hoop in ieder geval dat ze nu naar een plekje gaat waar ze goed opgeleid wordt.
Estherr__1 schreef:Jamiejoyce schreef:zonde suus! Hoop dat ze een goed plekje heeft gekregen![]()
Nee klopt druk gehad en een zomer stop gehad nu weer lekker wedstrijden aan het rijden hebben nu 3 wp binnen. Ben niwt op zoek hoor maar vond het zo'n leuk paard! Trouwens woon jij dicht bij Dreischor Esther? Ze hebben daar de zwarte parels een friezen carrosel en ze zoeken nog friesjes! Ik ga een keer mee oefenen misschien ook wat voor jou??
Ah vandaar![]()
Dat is mooi, 3 wp in de klasse B?
Heb even gekeken (had er nog nooit van gehoord)
Maar is redelijk dichtbij, 45 min rijden ongeveer. Klinkt wel erg leuk! Heb je wat meer info?
Suusenmalvin schreef:Ik snap jullie redeneringen. Maar geloof me, ik heb echt mijn goede redenen om haar weg te doen. NOgmaals; als je het echt achterlijk vind dat ik haar weg doe, wil ik best in PB verder uitleggen waarom.
Estherr__1 schreef:Suus, ik dacht ook dat Belle het helemaal voor je was maar je hoeft je niet te verdedigen.
Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om zijn/haar paard te verkopen.
De een koopt een paard voor het leven en zal deze nooit en te nimmer weg doen, de ander koopt een paard voor de sport en verkoopt het paard als het doel om de een of andere reden niet haalbaar is.
De een is daar ook makkelijker in dan ander, gelukkig zijn we allemaal anders![]()
En als iedereen zijn paard voor het leven zou houden zou er ook veel minder te koop staan
Laura1982 schreef:Suusenmalvin schreef:Ik snap jullie redeneringen. Maar geloof me, ik heb echt mijn goede redenen om haar weg te doen. NOgmaals; als je het echt achterlijk vind dat ik haar weg doe, wil ik best in PB verder uitleggen waarom.
Sorry suus maar ik lees alles met verbazing en vraag me af of je pb voldoende zou zijn voor mijn gevoel.
Feit blijft dat het jou keuze en paard is maar ik zou het heel anders aanpakken .4 paarden in 2 jaar tijd komt bijna over als gebruiksvoorwerpen. En ik wil absoluut niet oordelen maar krijg wel een beetje een naar gevoel bij dit alles.
Weet je stuur me maar een pb wil het topic niet vervuiler.