Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wist niet wat me overkwam.... Verder heeft ie ineens een bult op zn bovenbeen, heel hoog, waar z'n borst begint zegmaar. 't Is keihard en niet warm ofzo, mag ero ok gewoon aan zitten, in prikken etc. dus 't doet geen pijn... Wat is dít nou weer... *zucht* ga morgen kliniek om advies bellen, ben 't nu zat... Is nog hetzelfd been als waar ie kreupel aan is ook..
Zo'n zadel lijkt me ook goddelijk zitten 
Waarom doe je haar weg?! 
De kussens mogen max. 44 cm lang zijn... :S en de meeste zadels zitten echt over de 50 als je een 17,5 inch hebt...

cherell0 schreef:jeetje wat vreemd , hoop dat je snel meer weet .
arme tamme .
ja die 800 kg gooit ze vol in de strijd om d'r zin te krijgen .
spannend moon , hopelijk heb je het daar beter naar je zin .

dus denk haast springschoenen 

Wist niet wat me overkwam.... Verder heeft ie ineens een bult op zn bovenbeen, heel hoog, waar z'n borst begint zegmaar. 't Is keihard en niet warm ofzo, mag ero ok gewoon aan zitten, in prikken etc. dus 't doet geen pijn... Wat is dít nou weer... *zucht* ga morgen kliniek om advies bellen, ben 't nu zat... Is nog hetzelfd been als waar ie kreupel aan is ook..
Zo'n zadel lijkt me ook goddelijk zitten 
xXutopiaXx schreef:Ohhh dat buiten staan is wel heel lekker hoor!! Toch 'n nieuwe stal kunnen vinden
Leuke foto's Geeske!! Heerlijk als je zo lekker rondje buiten kan doen
zal ik veel minder tijd bezig hebben aan me paardje

Eerst ons huis maar eens wat verder afbetalen 
Ik heb 't geluk dat 'k nog bij m'n ouders woon, dus een dak boven m'n hoofd heb ik toch wel
[EJL-ITP] Figo: van schriel paardje naar stoere Lusitano!