Mennn wat nu 555 voor pakistan! Vannochtend was het echt 555 voor Noordwijk! Ik was om half 9 op mijn werk gearriveerd, om 9 uur kwam er een mail wil iedereen die zijn auto voor heeft staan deze wegrijden anders kom je er niet meer uit. Ach ja zal wel vanwege de werkzaamheden zijn.... Wij naar buiten kijken zien we water over het fietspad lopen. Even later komen er mensen op blote voeten langs lopen wij verbaast. Ging even voor kijken en daar stond het water gewoon tot aan de deur (de stoep stond blank en gelukkig hebben wij nog een opstapje tot de deur anders had het kantoor zelf blank gestaan!). De putdeksel was gesprongen en daar kwam water uit zetten. Het stroomde dus helemaal vol bij ons. Bij de nieuwe huizen voor ons kantoor zit een parkeerkelder en dat werd natuurlijk een grote opvangbak. Voor ons leuk dat het daar weer in wegstroomde (gedeeltelijk) maar die mensen zullen echt niet blij zijn geweest (zijn redelijk dure huizen met eigenaren met geld). Maar ja uiteindelijk toen ik weg ging was alles weer droog, brandweer is er druk mee bezig geweest