[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:11

regine schreef:
Kinderen horen te leren dat ze aan de baas vragen of ze de hond mogen aaien. Dan kan dat onder toezicht en met het "wel lief zijn voor de hond he zachtjes"

Dan wordt het kind niet bang gemaakt voor honden en kan de baas van de hond aangeven of het wel of niet kan of dat het wel of niet gewenst is. Iedereen blij. Maarja iedereen blij is lastig in deze maatschappij :+

En idd die kleine keffertjes... daar heb ik het ook minder op als ze zo kef kef kef kef naar je broekspijpen happen...

Mee eens :j

En, zelf nog niet gebeten Elise? Waar haal je de tijd in vredes naam vandaan zeg trouwens :+

En iloon, jou jacky is wel echt ububerstoer en lief :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:16

Moet ie proberen, ik lust 'm rauw! Heb ooit eens liggen knokken met een doorgeslagen mechelse herder, omdat die mijn, toen nog, pup probeerde dood te bijten... Zo'n jackie kan ik (als mechelmens) wel drillen hoor ;) Trek gewoon mijn ME broek en ME kisten aan en dan zet ik mijn strenge gezicht op en zeg ik: FOEI!

Vond het wel een leuke uitdaging. Mensen zitten met hun handen in het haar.

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:19

Thanx jas.. Vind het nog steeds jammer dat ik Dizo nooit IRL heb kunnen 'ontmoeten'.............

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:19

Iloon ik scheer niet alle kleine hondjes over 1 kam. Ik had beter het woordje "sommige" kunnen gebruiken ipv kleine keffertjes, maarja niet alle kleine honden zijn weer keffertjes... aaargh... oke sommige kleine hondjes die keffen!! Maar afijn dat geld wellicht ook voor de grote. Ik ben van mening dat je als eigenaar/baas ook een hele grote rol speelt in het gedragen van je hond.

enne Elize... moet je wel bliksem snel die broek en kisten aan kunnen trekken !!! _O-

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:25

Jij moest eens weten ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:26

aan he... niet uit ... hahahahahhaha :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:36

_O- haha jaa Elise, uit zal je als de beste kunnen ahahahaha!

Regine: Ik vatte het ook niet zo op hoor :D . Mijn hondje is ook een keffer, daar wordt je wel eens gek van :o .

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:41

@ Suelza: interessant te weten dat paarden zonder zadel minder / niet bokken. Als je erover nadenkt ergens ook wel logisch.

@ Idra: welkom terug ;) fijn dat het leuk was! Leuk dat piaffe bij Licor nu fijner gaat. Als je filmpjes op YT hebt, zie ik ze graag, wil je het dan even doorgeven? Ik struin heel internet af op het moment :D :+

@ borderjay: kun je nagaan dat ik op een kleintje waarschijnlijk nog weg val _O-

@ Suelza: gaat idd best, maar je bent wel ook smal gebouwd!

Algemeen: bedankt voor de extra info over prijzen ;) Zit veelal toch zo vanaf de 700 euro upwards, zie ik.

@ Snowy: leuke foto's!

@ Barrocco: leuke hond ja :j en die van Elise is ook gaaf!

Haha mijn vader heeft vroeger ook nog ME gedaan :D :+

Ik ben terug van mijn uitleguurtjes op stage. Maandag beginnen!

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:43

Hey Lobke, Super verslag! Heb je foto's?? Jammer dat je niet altijd gezelschap had maar je kunt in ieder geval spaans spreken mocht je er alleen op uit trekken. Maarruh, ik wil volgend jaar wel mee als paardrijdende vriendin, hihi. Fijn dat je het correcte piaffe-gevoel op Licor kan vasthouden en aankomend weekend lekker trainen bij David! Das helemaal top om je gevoel te bevestigen.

Ik was ook van plan om naar David te gaan dit weekend maar dat heb ik verschoven naar maandag en dinsdag. Heel misschien dat ik zondag al kom maar dat weet ik nog niet zeker.. Wat ik heb gehoord, staan de jonge hengsten niet op stal maar in de wei bij een kennis. Alleen Renidor staat er. Maar goed dat is ook de leukste om naar te kijken hij is intermediair afgericht. Ik heb hem een paar jaar geleden op de SICAB gezien toen hij ter veiling werd aangeboden (uiteindelijk is hij niet verkocht). Prachtig paard was het toen!

Ik ga me inderdaad beperken tot Sisco. Hij krijgt nu de smaak te pakken en pakt dingen goed op. Als ik zou kiezen om Fuego te houden, zou het een jaar of 4 duren voordat ik op het niveau zit wat ik momenteel met Sis rij... Omdat ik graag clinics volgen, verder wil leren en de hogere dressuuroefeningen eens onder de knie wil krijgen, heb ik voor Sis gekozen. Qua persoonlijkheid doen ze niet voor elkaar onder.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:45

Barroco schreef:
Idra schreef:
Ik heb met Gelissen 6 jaar geleden voor Licor 900 euro betaald vanuit Ronda. Vanuit Barcelona is het maar 700 geloof ik.

He wat leuk, 12 augustus tm 29 augustus zitten wij op vakantie in een dorpje heel dicht bij Ronda.
Weet jij eventueel of er daar stallen zijn waar je kan komen kijken met PRE's, en heel misschien ergens daar in de buurt een stal waar je een buitenrit kan maken?

Kijk eens op http://www.andalusier.com, via dit Duitse koppel heb ik Licor gekocht. Zij organiseren ook buitenritten.
Licor stond in de Real Escuela van Ronda, die vind je aan de stierenring in Ronda zelf.

Heel veel foto's heb ik niet van Spanje, zeker niet van mezelf erop, ik verwacht er wel nog veel van de show. En een video ook nog, maar dat zal wel nog even duren.

Haha, ok Elske, ik schrijf je op de wachtlijst :D
David zei me al dat zijn jonge hengsten op de wei stonden, maar hij meldde er ook bij dat we er wel even naartoe zouden rijden, dus ik zal ze hopelijk wel zien :D Jammer dat jij net een dagje later komt!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:55

Bedankt, ik ga even kijken dan! Kan gelukkig aardig Duits :).
Ben benieuwd naar de foto's van de show.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:59

Grappig Lobke, die site heb ik gister nog bekeken :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:46

Ola allemaal!
Jemig wat heb ik een hoop pagina´s door moeten spitten :D
Ik ga ook niet reageren.. moet namelijk zo weer naar Perla.

Maar Adorno en ik groeten jullie weer na een heerlijk weekend
Afbeelding

Ik ben zo trots, ik ben zo trots... we hebben 2x gereden :D :D :D :D
En wat zit hij heerlijk :~
Volgend weekend weer :j
En natuurlijk hebben we heel veel getutteld...

Verder heb ik heerlijk 2x ook op Infinito gereden, wat een grappig manneke is dat zeg :+:
Doet me met sommige dingen wel aan Taco denken..
En ik vind het echt een knap ding met super grappige oortjes :D
Afbeelding

Bello mocht er uiteraard ook weer aan geloven...

Oww en deze foto wilde ik nog even met jullie delen... 23 jaar oud but still aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive and kicking :~ :~

Afbeelding

Voor degene die vroegen naar de knappe zwarte op de foto.. ik heb me vergist, hij is geen P.R.E. maar wel andalusier :D
En... hij is te koop ... Shanna... zou echt wat voor jou zijn, 3 jaar en onbeleerd en hengst ;)
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 28-07-09 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:48

Hahaha... geen geld :D :+
Wel jammer, heb er al meer gezien die me aanspreken ;)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:52

Shan ik pb je even...

En nog een hele gave van de allerknapste opa :~

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 28-07-09 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:54

Hahaha gaaf hoor!!
Is goed Kel, zie je zo wel verschijnen :P

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:02

En nog een leuke van Infinito.
Het is echt een lekker apekoppie..
Hij wil heel graag met je spelen als je in de bak staat hij komt steeds met de oortjes naar voren op je af.. bij je stilstaan en is het de bedoeling dat jij dus hard door de bak gaat rennen en hij mee kan rennen... alleen ik hou dat niet zo lang vol hoor :+

Afbeelding

En gewoon nog eentje van Adorno
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:04

Hoe groot is Adorno, Kel?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:06

Wat denk je :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:10

Dat moet je niet aan mij vragen, hahaha. Ik ben zo slecht in schatten _O- anders had ik het jou niet gevraagd :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:11

Haha ik denk je vraagt het met een bepaalde reden :D

Hij is denk rond de 1.65m
Het is een flinkert hoor!
Moet echt even mijn best doen met opstappen haha...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:15

Nee, was gewoon nieuwsgierig. Ik had 'm kleiner geschat, zo zie je maar weer :')

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:25

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:12

Wat een mooie foto's weer Kelly! Fijn dat je gereden hebt, zijn daar ook foto's van? ;) En wat een leuke foto's van opa! En die hals! Adorno begint flink te glimmen zeg!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:47

Vanaf pagina 383...

Cynthia haha geweldig filmpje en inderdaad die kop van die merrie...

Regine Wow wat een gigantisch beest zeg!!!

Gab gave foto's zeg!! Jammer dat je paard net zo donker is als de bakrand anders had je hem nog beter gezien!

Iloon fijn dat het weer helemaal goed gaat!

Elise oei oei betrapt joh :P

Elske fijn dat het allemaal zo goed gaat met de paarden!!

Malin en kom je morgen nog richting Breda? Ik ben er denk ik pas 's middags... Moet eerst gezellig naar de tandarts. Al om 8.40u maar weet niet hoe snel die verdovingen uitgewerkt zijn want vorige keer was mijn oog ook helemaal verdoofd kon ik niet meer knipperen doordat het naar boven was getrokken haha. Sja dan ga ik niet op paard zitten...

Elise vertrouwen is inderdaad heel belangrijk! Met mijn vorige paard kon ik alles. Ging aan een halster en een touwtje het bos in en echt niet alleen stappen. Kon dr alles mee. Reed er ook mee met dameszadel etc en dat ging super. Maar oh wee als ik er een ander op zette of op vakantie ging.... Maar die miste het vertrouwen in hem. En ok hij was bij mij ook wel eens zeer vervelend maar dat kon ik goed van hem hebben.

Laksmi Haha ja nu is hij nog wel schoner die stal maar voor hoe lang hihi...
Ja met zo iemand zou ik ook niet om kunnen gaan. Dan zou ik denk ik ook liever ergens anders gaan staan.

Lobke fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Spanje! Ben benieuwd naar de filmpjes!!! En fijn dat de piaffe zo goed gaat!

Elise jij billen???? Dat lijkt me stug.. volgens mij vertekent jou spiegel gewoon :P

Leuke foto's Snowy!

Kelly gave foto’s zeg!! En wanneer krijgen we weer foto’s te zien met jou erop???

Zo dit verhaal staat ondertussen al een kwartier in word omdat ik van internet af gegooid ben…