Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cherell0 schreef:ja daar lijkt het idd. op
zitten er scherpe randjes op , of iets wat erg warm kan worden tijdens het schuren ?
martinique schreef:Ik wilde net vragen, had ie iets van peesbeschermers aan ofzo. Kan ook zand zijn wat gaat schuren of iets dergelijks, ziet er wel uit alsof het geschuurd kan hebben idd. Vind dingen als springschoenen sowieso krengen, volgens mij worden ze vaak nutteloos gebruikt, al zijn ze soms wel nodig.
Zou het even goed in de gaten houden, wel een nare plek daar.
Waar heeft Farallon wonden van? (Heb er misschien wel overheen gelezen hoor!) Fijn dat ze goed helen
Geeske wat k*t van je zadel zeg...Prachtig zadel is het! Ik ben het even kwijt, maar kwam laatst nog zadels tegen die kort zijn.... Zal er zo wel weer op komen...
En de rest ook sterkte met de blessures e.d. Om zo de winter in te moeten is ook erg rot
Edit voor Geeske: Massimo en Kent&Masters las ik laatst over dat ze korte zadels hebben. En volgens mij heeft Prestige ook een paar zadels die goed zijn voor korte ruggen... Maar heb er zelf dus geen ervaring mee. Heb zelf een endurance zadel liggen die kort is maar ben niet bekend met merken daar van dus weet ook niet wat deze voor merk is haha