Martine, dat is verplicht rust nemen he Rustig aan hoor Branka, het verwerken van zo'n groot verdriet is heel zwaar, niets overhaasten..
Ellis hij is echt zoo leuk
_Saida_
Geplaatst: 26-08-10 14:01
Martine -> Sterkte en beterschap met je arm! Niet zo fijn, maar gelukkig valt het mee. Hopelijk is het helemaal over wanneer de paarden bij huis staan!
Angela -> Leuk dat Shaddy mee mag doen, alvast veel plezier!
Ellis -> Mr. Lama ( ) is echt heel leuk! Dat witte neusje maakt hem heel speciaal!
en bedankt allemaal! haha ik denk niet dat mo de paarden aan huis wil hebben voor ik weer kan uitmesten hoop dat ze in nl het gips kunnen veraneren voor dat plastic spul, ouderwets gips is heet en zwaaaar!
jullie zijn lief! was vanochtend bij de paarden, flaaf was bang van het gips broek zag geen verschil en dari vond het geweldig, hij wilde eraan likken, viespeuk, dat mocht natuurlijk niet.
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 14:17
thanx! dat neusje is zo grappig inderdaad!
echt gips is zwaar inderdaad, ik had toen kunststof na het eerste gips, dat scheelt echt enorm! fifi was doodsbang voor mijn krukken...
haha ja met zn gekke vliegending ook! spam maar lekker door hoor! oei en fifi bang voor je krukken.. haha flaafje stond eerst heel vreemd te kijken, snuffelde even en liep toen snel weg, kon ook niet meer bij hem in de buurt komen dat kunststofspul is echt ideaal idd, heb mijn andere arm al eens gebroken en toen halverwege ook gewisseld van gips, wat een verschil!
idefix4
Geplaatst: 26-08-10 14:55
Angela: Wat leuk! Dus Shaddy wordt celebrity. Een leuk dag je uit. Hoe laat en waar ergens? Beneden Leeuwen is vanaf hier wel te doen, mits het in de plannen past. Frank en ik hadden gisteren 9 jaar geleden ons huwelijk en dat is ook nog niet gevierd.
Branka: Wel heel fijn dat je moeder zo veel lieve mensen om zich heen heeft die zich om haar bekommeren. Mijn opa was net als je vader ook binnen 10 minuten overleden in de armen van zijn vrouw. Een klap voor ons allemaal. En dat is inmiddels voor mij ook al weer een jaar of 17 geleden en ik mis die man nog steeds. Ik hoop dat ook jij mensen om je heen hebt die op tijd een arm om je heen slaan en zich om jou bekommeren. Zo via zo'n forumpje kunnen we allemaal wel zeggen dat we meeleven, maar iemand die lijfelijk aanwezig is en je op tijd echt troost biedt als je verdriet hebt, is natuurlijk veel meer waard.
Martine: Van anderen hoorde ik idd altijd dat het jeukt en zwaar is en irriteert enzo. Ik moet het afkloppen, geen ervaring met gips. Het klinkt in elk geval als een 'simpele' breuk. Hopelijk ben je snel van dat gips af! Kom maar snel naar NL! Hier is vannacht maar liefst 33 ml gevallen!
Nouvel: Hij is inderdaad echt supermooi en hopelijk komt hij op een plek, dat je zonder dwang een besluit mag nemen of ie het heertje mag blijven of dat hij wat moet inleveren. Voorlopig hoef je je er nog niet druk om te maken hè?
moppielover
Geplaatst: 26-08-10 15:27
Dankjulliewel . Ik ben echt blij dat hij ons gevraagd heeft .
Anouk: Haha, ze word idd een celebrity . Nouchka ook Wij zijn vanaf half 11 ongeveer daar en ik geloof dat hij rond 1 uur ofzo de demo wil geven. Maar de tijden weet ik nog niet helemaal zeker. De ponyclub ligt achter het zwembad in Beneden leeuwen. Nog gefeliciteerd dan .
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 17:07
angela, ja echt leuk, en goed voor ze, leren ze weer een hoop van, zo'n uitje!
anouk, ja ik hoop het ook, we wachten af, het duurt inderdaad nog zo lang... als 'ie eerst zijn eerste jaren maar goed en gezond door komt!
martine, hopen dat je snel kunststof krijgt dan, dat scheelt een stuk! voordeel is met echt gips is dat je je wel rustig houdt...
Ellis: Ja, nu lijkt het nog lang! Sam is inmiddels al 11 en die heb ik gekocht toen ie anderhalf was. Dan gaat de tijd toch wel snel!
jus
Geplaatst: 26-08-10 18:46
Mooi veulen ellis , ik hou wel van aftekeningen , wat voor kleur is papa ? Vandaag wat fotos genomen en mijn ventje stond los dus wat leuke klikjes zoals deze.
Judith! Wouw! Wat een mooie foto! Die kan ook al springen!
jus
Geplaatst: 26-08-10 19:32
Hihi maar dan zonder hindernis , hij kan ook wel met hoor , het is een echte grappenmaker hij kan heel gevaarlijk overkomen maar het is een supersukkeltje. zoals hier :
Zilfstar
Geplaatst: 26-08-10 19:35
Haha, die weet idd heel geod hoe hij lelijk moet kijken!!! Maar aan zijn ogen zie je dat het meevalt zo te zien. Die lijken heel rustig...
Gallo is een beauty! Ik vond de foto's met Avispado ook mooi trouwens. Die zonnebril van jou vond ik ook lache. Die heb je hier in NL niet nodig! Vanmorgen zat er al 33 mm in de meter en er is inmiddels ruim 12 bijgevallen. Er komt nog meer aan. Het weiland lijkt nu meer op zo'n oriëntaals rijstveld... We hebben het trio maar meteen even afgespoeld en toch maar binnengehaald. Vooral Des was heel smerig! Sam was blij zijn maatjes binnen te zien komen. Die stond al een dag binnen.
jus
Geplaatst: 26-08-10 20:21
Is hier 40 graden met vollop zon als ik geen zonnebril op doe branden mijn ogen eruit , paarden moeten ook eigenlijk een bril. Zet de foto hier ook nog even dan weet men waarover het gaat Paard en ik trekken allebei een stom hoofd in het echt zijn we niet zo hoor