Wat gaan we weer is snel!
Ik ben vanavond nog even op Amanda gestapt zonder zadel en samen met 2 vriendinnen een rondje naar buiten geweest. Gewoon over de weg, ging prima! Braaf paard is het
Soeske: aah Goya en Brammetje spelen ook lekker met elkaar zeg
Zo lachen om te zien altijd! Enne, wat lees ik een nieuwe lover? Oeeh! Sexy hoor, komt er nog een leuke foto van jullie samen bij de kerstboom?
Femke!! Wat doe je me aan
Jou paarden zijn zulke lekkere heren! Meas ziet er goed uit! Je kan duidelijk zien dat hij geniet van het goede leven
En wessel ook natuurlijk! Ze zien er prachtig uit! Gaat het rijden met de nieuwe goed? En met Measje ook nog steeds?
Peet; Gefeliciteerd met de punten!! Goed gedaan hoor
Ik reed ook altijd FNRS, heel leuk om te doen! Echt een goede opstap voor officiele wedstrijden.. Mooie foto's, Tjillert is ook een lekkertje! 
Ess: Leuke foto's van jou en Fuego! Hij doet het goed 
Nouvel: Leuk zeg zo met die kar rijden, dat zou ik ook wel is willen doen. Ging vroeger wel is mee met iemand van stal, maar nu niet meer helaas. Maar wie weet komt dat nog! 
Marit: Jeee, een eigen computer, fijn hoor
En ik wil echt weer foto's van Sam, hij is namelijk om te smulleeennn! 
Saida: Balen zeg, lege batterijen! Had wel foto's willen zien! Maar ik wacht nog even geduldig
*Ik moet trouwens ook maar is foto's maken van Amanda*
Yenneke: Ik denk niet dat je dit nog leest, maar heeeeel veel plezier op vakantie. Dat zal vast lukken denk ik zo 
Sanne: Mooie foto's zeg!
Echt hele goede kwaliteit, en dat was nog maar een begin, laat staan straks als je er goed voor gaat staan/zitten
! En de caaf wordt dikker en dikker, leuk die kleintjes straks!
Zoo hehe. Dit is alles wat ik nog weet
Ik ga woensdag naar de Kerstmarkt in Dusseldorf met me klas! Jippiee! Heb er zin in!