[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:32

Marit, hij heet Mark Knipoog
Thnx iedereen Haha!
Vandaag eerst ff gereden voordat de osteo kwam, had wat vast zitten bij zijn schoft en laatste wervels weer. Toen hij klaar was leek hij wel wat dronken hihi. Wist ff niet hoe hij zijn benen neer moest zetten en zijn rug moest gebruiken :p

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:09

Femke, die foto´s van Wessel....aiaiai! Als dat paard straks toch onder het zadel is....
Die heeft zo ontzettend veel kracht en aanleg! Geboren voor de klassieke dressuur!

Zasread, ik zal instructrice weer eens lief aankijken voor foto´s..... Haha! moet het wel even droog zijn natuurlijk. Hyper!
foto´s van Nouvel ga ik even opzoeken!!!
Ellis, nu we het toch over jou hebben Haha! ken jij die nieuwe pads al??? Met een ribbelstofje? Zelfde model als die jij verkoopt. Helemaal TE retro. Dat wordt echt de oliebol deze winter Haha! Haha! (als volleerd trendwatcher voorspel ik dat Cool Haha! )

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:10

ziet dat Zasread nieuwe camera heeft.... Waarom kom jij niet gewoon eens live naar Sam kijken en plaatjes schieten Haha!
uberschattige pluizebolletjes trouwens! Al moet ik zeggen dat ik Cavia´s wel zonder geluid prefereer Haha! Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:19

vosje gevonden! Staat mooi voor de wagen Vingers aflikken
Jij zoekt nog een bijrijdster toch? Ik spreek morgen mijn oude bijrijdster die woont in Haarlem. Wellicht is het iets voor haar ( zij vond Castricum te ver weg ) wel een hele goede en zeer betrouwbare!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:17

Morgen word Fuego weer is bekapt en krijgt nieuwe hoefijzertjes, daarna privé les Haha!.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:30

Zo Marit, je hebt het gezellig hihi.
Es, fijn dat de hoefsmid komt morgen!
Wat een rust hier.. Heb gister weer ff fotos gemaakt van de heren. Had geen zin om te rijden (niet echt fit) dus maar ff gespeeld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:43

even snel op wat ik nog weet... Cool

soeske, gave foto's!

lusitano,

cool, rib pads! Haha!
ben erg benieuwd!

ja, we zoeken een bijrijdster voor de oudere bruine merrie, echt een super leuk dier en heel fijn te rijden!
We hebben inmiddel behoorlijk wat reakties gehad, we proberen nu de juiste eruit te zoeken, en het liefst eentje die zoveel mogelijk dagen door de weeks kan, zodat ze niet steeds wisselende mensen meer op haar rug hoeft te hebben...

Bedankt voor de leuke reakties op de foto's!
Vosje doet het weer, na alle ellende...
we zijn weer rustig aan het opbouwen en dat gaat stukje bij beetje de goeie kant op gelukkig!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:07

suzanne van harte met mark geniet van elkaar tijdens deze warme dagen en daarna natuurlijk

verder ben ik alles weer kwijt Boos! Bloos
heb vanmiddag mijn zadel even wegebracht ik kreeg mijn beugel riemen niet goed door de gelijder heen zodat mijn riemen er als oud zagen
heb dit eerder gehad en toen hebben ze mijn zadel nagekeken nu gebeurde het dus weer Boos!
krijg wel nieuwe riemen en het wordt gemaakt zeggen ze
hoop dat ik hem snel terug heb zit toch het fijnst je eigen zadel

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:28

Oja, Suus, gefeliciteerd met je lover, en veel plezier/geluk saampies! Knipoog

Peet, balen zeg...
hopen dat het snel is hersteld!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 23:40

soeske gave foto's en gefeliciteerd met je vlam Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 00:51

Wat gaan we weer is snel! Wow! Ik ben vanavond nog even op Amanda gestapt zonder zadel en samen met 2 vriendinnen een rondje naar buiten geweest. Gewoon over de weg, ging prima! Braaf paard is het Haha!

Soeske: aah Goya en Brammetje spelen ook lekker met elkaar zeg Haha! Zo lachen om te zien altijd! Enne, wat lees ik een nieuwe lover? Oeeh! Sexy hoor, komt er nog een leuke foto van jullie samen bij de kerstboom? Vork

Femke!! Wat doe je me aan Clown Jou paarden zijn zulke lekkere heren! Meas ziet er goed uit! Je kan duidelijk zien dat hij geniet van het goede leven Haha! En wessel ook natuurlijk! Ze zien er prachtig uit! Gaat het rijden met de nieuwe goed? En met Measje ook nog steeds?

Peet; Gefeliciteerd met de punten!! Goed gedaan hoor Vork Ik reed ook altijd FNRS, heel leuk om te doen! Echt een goede opstap voor officiele wedstrijden.. Mooie foto's, Tjillert is ook een lekkertje! Haha!

Ess: Leuke foto's van jou en Fuego! Hij doet het goed Ja

Nouvel: Leuk zeg zo met die kar rijden, dat zou ik ook wel is willen doen. Ging vroeger wel is mee met iemand van stal, maar nu niet meer helaas. Maar wie weet komt dat nog! Knipoog

Marit: Jeee, een eigen computer, fijn hoor Haha! En ik wil echt weer foto's van Sam, hij is namelijk om te smulleeennn! Pling

Saida: Balen zeg, lege batterijen! Had wel foto's willen zien! Maar ik wacht nog even geduldig Knipoog *Ik moet trouwens ook maar is foto's maken van Amanda*

Yenneke: Ik denk niet dat je dit nog leest, maar heeeeel veel plezier op vakantie. Dat zal vast lukken denk ik zo Clown

Sanne: Mooie foto's zeg! Wow! Echt hele goede kwaliteit, en dat was nog maar een begin, laat staan straks als je er goed voor gaat staan/zitten Haha! ! En de caaf wordt dikker en dikker, leuk die kleintjes straks!

Zoo hehe. Dit is alles wat ik nog weet Knipoog Ik ga woensdag naar de Kerstmarkt in Dusseldorf met me klas! Jippiee! Heb er zin in! Clown

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:26

Ik had een heerlijke monoloog gisteren Soeske!! Lachen Wat een geweldige foto´s van Goya! Die kop.... lekker fel !

foto´s van Sam komen echt! Ik zal eens kijken of ik mijn juf vandaag kan vragen om de camera mee te nemen.... kan ik ook mijn eigen vorderingen weer eens zien.

Ellis, wat grappig dat er zoveel mensen gereageerd hebben. Op mij echt bijna niemand.....1 iemand om eerlijk te zijn Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:31

Dank jullie Haha!
Ilona, er komt uiteraard een fototje bij de kerstboom Haha!
Marit haha, dank je Haha! Jaa, Sam fotos, leuk!
Peet, hoop dat het snel goed komt met je zadel!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:13

@ Soeske: Leuke foto's, voor de eerste, lijkt net een een droom.

@ Nouvel: Fijn dat het beter gaat!

@ Petra: Wat iritant van je beugelriemen zeg, gelukkig worden ze wel weer gemaakt.

@ Ilona: Wij zijn ook een keer naar Dusseldorf geweest, naar de kerstmarkt. Zo gezellig, vergeet je niet snel, alles in de kerst sfeer, niets voor niets een kerstmarkt hihi Haha!.

Weer een dagje thuis gebleven, voelde me net al gister niet zo lekker. Maar ik ga wel naar Fuego, zo lang geen privé les meer gehad, verheug me er al weer op om weer van alles bij te leren met Fue. En zijn nieuwe hoefijzertjes, vorige keer met nieuwe hoefijzers eronder zetten ging het totaal niet goed, hij werd helemaal gek, moesten ze hem verdoven. Ik kon dat echt niet geloven, en vind het eigenlijk ook overdreven om hem te verdoven voor dat?! Ik was er zelfs niet eens bij.. Boos!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:18

Tjong, daarvoor verdoven? Dat hoeft niet hoor.. Gewoon een beetje geduld hebben hoor.. Maarja, gelukkig is het nu wel goed gegaan!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:53

Ja vond het ook al raar, wil ook liever dat ze dat niet doen en dat ik er zelf bij ben. Het is vandaag nog niet gebeurd hoor, ik hoop als ik erheen ga dat ze het doen, en anders hoor ik het dan wel hoe het is gegaan. Hopen dat Fuego een beetje meewerkt, en die mannen geduld hebben. Overigens is het wel een hele aardige verstandige hoefsmid met veel ervaring, wel een Spaanse. Hopen dat ze hem dit keer niet hoeven te verdoven.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:32

Hallo was ik ook weer een keer Nagelbijten / Gniffelen

Ymkje toen ze ziek was:
Afbeelding

En Ymkje nu:
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:49

Es: Verdoven voor de hoefsmid? Dan heeft ie wel heel raar gedaan lijkt me. Heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, wel om te scheren heb ik t gehoord.. Hopelijk gaat het vandaag beter! Knipoog

Mossel: Zo, die ziet er weer goed uit zeg!! Groeit maar door, en lekker dik vachtje zeg haha Haha! Leuk zo'n rendier ding op deden wij vroeger ook haha. Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:55

Ja ben er ook zkeer blij mee dat ze er weer zo goed uit ziet

en dat rendier ding tjah valt niks op te zeggen Clown me moeder wou kerstfoto's hebben Nagelbijten / Gniffelen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:00

@ Ilona: Ja vind het ook al raar, had er ook nog nooit van gehoort, hoop ook echt dat het vandaag beter is gegaan.

@ Mossel: Ziet er goed uit, lekker dik vachtje, haha die rendier horen Haha!.

Ga maar is naar Fuego, naja nog half uurtje, kan niet wachten, ben zo benieuwd.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:18

Tis rustig hier. Knipoog Ook op mn werk trouwens, niemand die wil stoppen met roken of afvallen in deze maand haha. Vanaf Januari zal wel weer druk gebeld worden denk ik.

Ik wou vanmiddag lekker Mandatje gaan rijden, komt me moeder met het leuke bericht. We moeten om kwart voor 3 bij de tandarts zijn. Scheve mond Hmm, vervelend. Alles was wel okee trouwens Haha! Maar geen tijd meer voor t paardje, dus dat word zometeen na mn werk. Daarna snel naar bed, want morgen moet ik om 6.15 uur verzamelen en de bus in naar Dusseldorf. Heb er zin in Clown

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:23

verkeerd gepost

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:24

margot : die laatste is leuke foto:P

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:29

Soeske: Whauwie, stoere foto's! Cool

Ilona: Veel plezier in Dusseldorf!!!

Marit: Ik heb je even een pb-tje gestuurd over het foto's maken Knipoog

Vandaag weer een hele dag naar school geweest, lekker duf dagje, morgen weer... Heb ik helemaal geen tijd voor Ot, bagger.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:33

ik heb volgende week gewoon maar 2 uurtjes les Haha! op maandag echt fijn Tong uitsteken