Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelletjuh schreef:Laura1982; Wat fijn!! hopen dat het zaterdag dan ook zo gaat, succes!
Wij staan voorlopig eventjes stil.. Ze word steeds nijdiger op de singel en was zelfs zo ver deze week dat ze met gewoon je hand daar aaien al dr achterbeen naar je hand toe sloeg. Niet goed dus..Na even met instructrice en eigenaar te hebben gekeken naar een oorzaak, denken we dat het zadel die 3 weken geleden is opgevuld niet lekker ligt en te veel druk geeft aan de achterkant op haar toch al weke deel. De spieren die daar zaten verdwijnen en je gaat nu de kussens een soort van in haar rug zien zonder dat t zadel erop ligt.
We zijn dus even gestopt met rijden en dinsdag komt de ostheo om te haar lichamelijk even te checken. En dan maar weer opzoek naar een oplossing met het zadel.
Caro_MarjaH schreef:Michelletjuh schreef:Laura1982; Wat fijn!! hopen dat het zaterdag dan ook zo gaat, succes!
Wij staan voorlopig eventjes stil.. Ze word steeds nijdiger op de singel en was zelfs zo ver deze week dat ze met gewoon je hand daar aaien al dr achterbeen naar je hand toe sloeg. Niet goed dus..Na even met instructrice en eigenaar te hebben gekeken naar een oorzaak, denken we dat het zadel die 3 weken geleden is opgevuld niet lekker ligt en te veel druk geeft aan de achterkant op haar toch al weke deel. De spieren die daar zaten verdwijnen en je gaat nu de kussens een soort van in haar rug zien zonder dat t zadel erop ligt.
We zijn dus even gestopt met rijden en dinsdag komt de ostheo om te haar lichamelijk even te checken. En dan maar weer opzoek naar een oplossing met het zadel.
kijk ook naar de singel zelf. Ik heb een tijd geleden een anatomisch gevormde leren singel gekocht en na 3 weken aan de kant gegooid. Haar borstspier was er helemaal van opgezwollen en ze werd daardoor ook heel nijdig bij aanraking. Daarvoor nooit problemen gehad met de neopreen singel. Ik heb de neopreen weer gepakt en sindsdien ook nooit meer last gehad.
Maar als ik het zo lees dan ligt het zadel helemaal niet goed, daar moet inderdaad wat aan gebeuren...