Annash schreef:Elise, ik heb die prijzen voor transport al van meer gehoord. Is zo'n prijs dan inderdaad te laag om op te vertrouwen?
Tja... vervoer is mijn vakgebied, dus ik ben daar oprecht heel huiverig voor. Chauffeurs die te lange ritten maken, te weinig rusten etc.
Ik zou, zoals jus al aangeeft, niet bezuinigen op transport. Neem dan een wat goedkoper paard (moet met een voor jou passende maat, toch wel lukken
) en neem gewoon een duurder transport.Die transporten zijn voor paarden heel vermoeiend, hou daar rekening mee. Dus zorg voor een zo comfortabele rit.
. En leuk om dan te horen dat hij het rijden ook zo lekker oppakt
. Zijn er nog steeds geen kopers voor hem? Ook fijn van Sisco trouwens! Hoever ben je nu met de wedstrijden?
. Geweldig om te zien. Hoe je ook op hem kroop met een touwhalster, zonder zadl! Echt zooo gaaf
. Gaat die man ook met hem rijden? En mag hij hengst blijven? Fijn dat je straks ook weer lekker kan gaan starten met Sisco!
Is David nog steeds zo druk? Ik had hem gemaild (haha durf nog steeds niet te bellen) om te vragen of ik geen les van hem mocht, en hij had tegen Lobke gezegd dat hij die mail had gezien maar heb daarna helemaal niets meer gehoord. Anders moet ik toch maar mijn angsten overwinnen haha (ik spreek vloeiend engels hoor maar het is wel DAVID
) en de telefoon oppakken!