[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:18

Ik ga op Prins Tong uitsteken. Paardje van de manege Knipoog. Had ik al een tijdje niet op gereden maar de eerste keer dat ik dr weer zat om te oefenen voor de wedstrijd was een drama Tong uitsteken. De tweede keer ging weer super... Vraag me af welk van de twee het op de wedstrijd gaat worden....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:20

Michelle: Wha! Dat is echt belachelijk toevallig ROFL Wow! Nagelbijten / Gniffelen Ik hoef me voortaan dus niet meer schuldig te voelen bij zulke beslissingen, dan denk ik gewoon, ach, Mies doet het vandaag ook Tong uitsteken
Jaja, derde prijs Tong uitsteken Hoewel hij die nu waarschijnlijk alleen maar zou halen als er 3 mensen mee doen aan de wedstrijd Tong uitsteken
Heeeeeeeel veel plezier bij Felix!! Echt knap dat je dat 3 maanden uit hebt kunnen houden! Dat zou ik echt niet kunnen.
Wat lief dat je vader voor Shannon gaat zorgen Haha! Dat zou mijn vader nou echt niet doen bij Igneo, die zou het onzin vinden Nagelbijten / Gniffelen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:31

Ik haat de tandarts!!!! Eerst 2 verdovingen voor het ene gaatje te vullen, toen besloot ze dat ze nog genoeg tijd had voor de tweede, en duwde ze weer 2 naalden in mijn mond. Pijnlijk.

Matz mocht alleen maar droog hooi, maar dat eet hij ook niet echt al te best Boos!. Straks maar even lekker tutten met hem.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:38

Nou ben er weer Haha!
Niet gestript Bloos geen stripshow Tong uitsteken
Nee verloskundige legde uit dat ze het niet deed omdat ik nog geen voor weeen heb en ook niet dat het rommelde in me buik.
Ze kon het wel doen maar dan pest ze me lichaam ermee terwijl er geen ontsluiting is Bloos
Vrijdag naar het ziekenhuis voor hart filmpje en Echo van het kleine Haha!
en dan gaan ze een afspraak maken om de weeen wel op tewekken kan toch zijn dat ik toch nog gestript word of anders aan de infuus Bloos

tenzij ik eerder gaat bevallen dan hoef dit niet Bloos

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:45

sanne: IK durf het bijna niet te zeggen, maar die schuld ik ook! Samen komen we er wel Knipoog

Volgens mij zou johan 3e worden ongeact hoeveel mensen er meedoen Tong uitsteken die foto echt talent! (niet zo'n zoutzak als felix Tong uitsteken)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:25

Michelle: Nagelbijten / Gniffelen ik zal het tegen hem zeggen Knipoog misschien dat hij er dan wat mee gaat doen Tong uitsteken (morgen gaat hij op Vaidosa Go jij! Go jij! )

Heidi, jeetje wat een gedoe zo'n kind krijgen Knipoog is het misschien toch makkelijker als hij of zij eerdaags zelf naar buiten komt kruipen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:17

heidi: Ik kwam ook pas 3 weken later dan de geplande datum Tong uitsteken Dus alles kan nog gebeuren!
Ik vind het wel raar dat ze nu, als het een week te laat is, al gaan kijken hoe ze het op kunnen wekken... bij mijn weten is er nog nooit een blijven zitten dus het zal toch ooit vanzelf wel een keer komen Knipoog

Jeuh! Kaartjes voor appasionata (antwerpen) zijn besteld!!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:47

Ik denk dat ik stilletjes aan in een meelezer ben veranderd Bloos
Sorry iedereen, ik heb het behoorlijk druk met baan zoeken, bijrijder zoeken en andere zaken regelen...
Morgen komt de hoefsmid en dan gaan Furia zn ijzertjes er voor weer af.
Verder weet ik wat t probleem is waarom t lastig is om te zien of iemand geschikt is of niet: Furia is te braaf Haha! Huilen van het lachen
Iedereen rijdt er zo mee weg hahahahaha! Natuurlijk dressuurmatig niet helemaal 100%, maar goed zn gangen zijn zo verbeterd dat het helemaal lastig is om te zien!!! HELP!

Oohja, heidi nog steeds niet???
12-12 is idd leuke datum Ja (ikke 11-11 Tong uitsteken ), vriendin van me is ook van 12-12! Hopen dat je geen kerstkindje krijgt Haha!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:16

lisenka => bedankt

mies => veel plezier bij felix hij zal je heus nog wel herkenen

heidi => dus de kleine mag nog lekker blijven zitten kunnen we nog geen mooie foto's bewonderen jammer hoor

esther => veel plezier met je les

madelief => hopelijk vindt je een goede bijrijder

nou me oma's feesje was geslaagd ze vondt het helemaal geweldig, en daarna heike wezen rijden ging echt lekker alleen jammer dat die nog niet zo los laat op links maar komt ook wel helemaal goed ben weer tevreden

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:26

Ook ik ben een meelezer (nog steeds..) Ik heb nog niet echt iets van waarde toe te voegen Haha!
Maar goed..
Ik lees iets over kerstkindjes en dat 't leuk is, misschien voor papa en mama wel maar (ik ben dan geen kerst maar sinterklaaskindje) het heeft wel z'n nadelen hoor... Je mag 't hele jaar niet meer om cadeautjes zeuren Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:22

ik geloof ook niet dat heidi gelukkig word van nog 2 weken Ach gut , mijn oudste zoon kwam ook 3 weken na de uitgerekende datum.

Hallo allemaal lees nog steeds braaf mee Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:27

Mies_Apollo schreef:
heidi: Ik kwam ook pas 3 weken later dan de geplande datum Tong uitsteken Dus alles kan nog gebeuren!
Ik vind het wel raar dat ze nu, als het een week te laat is, al gaan kijken hoe ze het op kunnen wekken... bij mijn weten is er nog nooit een blijven zitten dus het zal toch ooit vanzelf wel een keer komen Knipoog

Jeuh! Kaartjes voor appasionata (antwerpen) zijn besteld!!!

Vrijdag gaan we erover praten in het ziekenhuis en ze gaan eerst kijken met een echo hoe het van binnen is en of ie langer moet zitten Bloos
Ik denk dat het per regio anders is of per ziekenhuis.
verder zou ik het niet weten nooit ervaring mee gehad Bloos
Liefst zie ik dat ie nu al uit zich zelf kwam Haha!
wie weet met volle maan, veel mensen (zoals mijn moeder) geloven dat met volle maan juist de baby,s geboren worden Bloos

Ik zit nu op 10 dagen dat ie niet wil komen Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:59

Jeetje, Heidi!!! Nog steeds niet bevallen Ach gut . Schiet nou eens op haha Knipoog .

Lisenka: Gaaaf zeg, een nieuwe merrie erbij!! Ben heel benieuwd naar foto's!!

Madelief; Wel leuke baan en bijrijder op t oog? Of ben je er nog niet uit? En je moet gewoon een goed gevoel hebben bij die persoon.. lijkt me ook lastig..

Sanne: Gaaf projectje hoor. Hopelijk heeft ze snel weer lange manen, staat een stuk mooier Bloos

Mies: Veel plezier bij je boyfriend dit weekend!! En cool dat je kaarten zijn besteld.

Sorry, de rest weet ik niet meer Bloos . Ben ook 2 dagen niet aanwezig geweest vanwege onverwachte cursus... Moest BHV doen, 2 dagen... Was wel leuk en leerzaam. Heb veel gelachen en geleerd. Brandje blussen, spoedeisende hulp enzo... Lachen Leuk hoor.

En veeeeeeeel meer minder leuk nieuws....... Verdrietig Verdrietig . Mijn schatje Chico heeft ook koliek.............. Ach gut . Hij was dinsdagavond niet lekker.. hij lag in zn stal en at zn hooi niet op.. Toevallig was de DA er nog voor Matz van Benthe. Ik had heb getempt en hij had 40.4 graden!!!! Bloos! Lekker koorts dus.... Even los gezet in de bak.. en laten op stal weer getempt, gelukkig iets lager 39.4 graden. De DA zei dat het de tijd van het jaar was en als het morgen nog niet gezakt was dat ik dan ff moest laten weten. Helaas had ie gister dus ook koliek erbij. Zo zielig om te zien.... Huilen . Helemaal liggen, op zn zij plat.... naar zn buik kijken alles... Dus DA gebeld, die gaf een prik... helaas na 2 uur nog niet beter.. Ach gut Dus weer DA laten komen, en weer een prik, en opgevoeld........ Daarna 15 min aan de longe maar helaas liet ie toen geen gassen los (gaskoliek).... Ik moest vanochten om 7 uur weer gaan kijken, hij mocht dan wel gewoon normaal liggen, maar niet koliek vertonen.. Hij stond er rustig bij vanochtend... maar ging wel weer liggen Ach gut . Werd nu net weer gebeld dat ie zn hele kleine plukje droge hooi ook niet wil eten, en dat ie weer ligt en wat zwaar ademt.. We kijken het nog even aan, en staleigenaar houd het in de gaten.. Om 12 uur ga ik weer bij hem kijken...... Oohh, jongens, wat is dit balen.. Ik ben er vrij rustig onder gebleven, maar begin me nu wel steeds meer zorgen te maken Huilen ........

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:04

Il, ik ga even douchen, en ben rond 11.00u op stal. Niet willen eten is redelijk normaal, bij buikpijn moet je er zelf ook niet aan denken.

Laat het even weten als Glenn iets zegt, dan ga ik gelijk naar stal.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:09

Ik geloof dat 14 dagen zo beetje de regel is om een handje te gaan helpen... Tjee spannend nog steeds dus Heidie!

Prinslover, wat verschrikkelijk van de koliek!! Jij zal ook helemaal vol spanning zitten denk ik!! Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:20

Pfffff... jaa ik begin nu echt ongerust te worden.... Ben gister gewoon rustig gebleven en dacht niet meteen het ergste... Maar nu hij nog steeds niet echt opknapt vind ik het toch steeds enger worden.. Verdrietig

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:45

DA is toch gebeld, hij blijft niet lekker... .... Arm dier Ach gut ... Ze komen vanmiddag even langs om te kijken hoe of wat..........

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:46

Michelle -> Have fun bij en met Felix! Knipoog

Ilona -> Ik vind ruim 1,5 dag met koliekverschijnselen staan te lang, hoor!
Er kan ook ergens aan het begin een opstopping zitten die de VA niet kan voelen.
Ik had allang de VA er weer bijgehaald en hem paraffine laten geven.

Gisteren ben ik lekker 2x naar m'n meisje geweest.
Geen oppaskindjes dus dan gaat het gemakkelijker, en voor Rints wel lekker dat ze er dan ook 2x uit kan.
Toen ik begin van de middag aankwam was Jaap net de binnenbak aan het slepen want er was 's morgens een lading zand gebracht voor in de bak.
Nu ligt er een veel dikkere laag in de bak, veiliger voor de paarden die hier regelmatig uit hun plaat gaan want de onderlaag is van beton en dus erg glad.
Gisteravond kwam Sandra met me mee naar stal, ze was wel weer nieuwsgierig naar Rintske.
Ik ben gaan rijden en heb vol trots laten zien wat Rints en ik al hebben geleerd, maar echt veel gewerkt heeft ze niet want ik was veel te veel aan het kletsen met San, hahaha! Haha!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:49

Sterkte Prinslover ik hoop dat het snel over is.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:51

Saida, De DA is al 2 x langs geweest hoor! En hij is net wéér gebeld, en komt dus weer langs... Ik mag toch aannemen dat ze verstand van zaken hebben. Ik ben geen DA dus ik kan niet gaan zeggen wat ie moet krijgen aan bv. paraffine?! Hij heeft al 2 spuiten gehad, maar helaas werkt dat tot op heden nog niet voor de volle 100% .

Hosante; dankje..
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 11-12-08 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:51

Ik heb gisteren Boukje ook weer eens gereden, en ze was nogal fris om het maar voorzichtig te zeggen. Ze heeft zelfs een flinke bok gegeven en dat doet ze eigenlijk nooit.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:56

Iloon! Wat eng Ach gut Hoop dat ie snel opknapt, ik ben echt zo'n zorgemaker wat betreft Furia zou helemaal gek worden Ach gut
Maar komt vast wel allemaal goed! Je kan ook niet meer doen dan de DA erbij halen lijkt mij Verward
Maar veel sterkte Iloon Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:01

Jaa.. het is echt k.ut gewoon joh... Je kan alleen maar toekijken Verdrietig . En hij had echt pijn.. echt zn benen optrekken, op zn rug gaan liggen, helemaal plat... naar zn buik kijken.. En ik zelf kan niks doen... behalve vertrouwen op iemand anders, en dus de DA. Matz knapte meteen op van 1 spuit gelukkig.. Maar chico niet... pffff, ben echt ongerust.. Verdrietig

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:26

Prinslover: Hopelijk knapt Chico ook snel op! Het is echt niet fijn om je paardje zo te zien.... Het is idd lastig als je zelf niet weet wat je moet doen en maar moet vertrouwen op een dierenarts...

Gister heb ik gereden met Komiek, en het ging best wel lekker Lachen. Alleen was de bak erg nat en was Komiek een beetje plassen aan het ontwijken Tong uitsteken. Tijdens het uitdraven en stappen ging het ook nog eens keihard regenen. Dat was wel erg vervelend! Maar over het algemeen toch wel lekker gereden Haha!.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:29

Maar staat ie op stal Iloon? Is toch belangrijk dat ie nu in beweging blijft, je kan m nog beter in n paddock zetten dan stal, misschien kan dat wel, nou veel sterkte verder (:)