evdpanne schreef:Misschien dat ik prikken even duidelijker had moeten omschrijven. Ik krijg vitamine B12 spuiten om het tekort aan te vullen. Maar dit moet ik dus blijven doen, nadat ze de eerste opstart maken
.
aha nu snap ik hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Ook fijn dat er wat aan gedaan kan worden
.
.
.
. Ze was wel erg druk door de wind maar ze bleef wel redelijk naar mij luisteren
.
.
. Ze is meestal lekker fris en alert
.
en op mijn werkplekje ook nergens last van gehad.evdpanne schreef:Misschien dat ik prikken even duidelijker had moeten omschrijven. Ik krijg vitamine B12 spuiten om het tekort aan te vullen. Maar dit moet ik dus blijven doen, nadat ze de eerste opstart maken
.
) dus wellicht idee om het dan zelf te gaan leren. Mijn moeder krijgt ongeveer elke maand een prik.
Heb toch buiten in de bak gereden. Tjonge tjonge, alweer een heethoofd, was natuurlijk te verwachten met zulk weer. 1x steigeren, geheel mijn fout door te veel druk. Meneer vertikte het om fatsoenlijk rechtsom zijwaarts te gaan, lekker gehaast over de schouder en flink dribbelen....
heb hem toen even moeten aanpakken. Vervolgens even iets anders gedaan en toen weer zijgang ingezet maar dan met de zweep tegen de schouder blokkeren. Tja, toen kwam het......Dable frustratie....eerst de levade, eenmaal weer terug op de grond, gooide meneer even een vette capriole eruit! Ik hing 10cm boven mn zadel waarna we weer een zachte landing maakte. Ik kon alleen maar ZOOOO! uitbrengen met een brede glimlach. Vervolgens gewoon doorgereden waarna we wel op de jusite manier zijwaarts konden gaan....wel lachen hoor!
Na de zwangerschap nooit meer last van een tekort gehad....
)
Schitterend barok hoofd heeft hij

ik krijg ook altijd zin om te rijden als ik mensen zie die leuk aan het rijden zijn 
. Ben erg blij dat ze het zo goed doet
.Ze moet idd nog afvallen maar dat komt wel
.
. Shaddy is met die wind ook een stuk frisser
.
. Nouvel schreef:anouk, thanx!
jeps, dat is het wel, ik val mijn ras niet meer af...![]()
het is een volle lusitano...
Dat hoofd! En dan waarschijnlijk ook een heel goeie bloedlijn, want in Spanje is me uitgelegd, dat paarden met zo'n hoofd, de mooiste lijnen hebben toch? Super joh! Gefeliciteerd. Staat ie al in Nederland of heb je hem in Portugal of Spanje gevonden? Hoe heet hij of zij?
Helemaal als het goed afloopt natuurlijk. Met dat winderige weer zijn alle paarden wel kijkerig. Prince gedroeg zich net gelukkig heel netjes..
Pasgeboren dit jaar!
cloris schreef:Branka, fijn dat je er weer bent en wat heb je toch een goede vriend aan Frio, doe lekker rustig aan meis