het rijden:

bráááf

uitleg:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar ligt mijn interesse niet voor mijn eigen zoektocht. 
Vervoer is ook iets waar ik inderdaad niet op wil besparen, als daar echt kwaliteitsverschil in zit. Ben liever wat meer kwijt in zo'n geval.
! Lekker verwend!

frankiej schreef:shanna: haha, je bent erg enthousiast met je zoektocht. boek je vakantie volgend jaar nou maar gewoon in spanje. wij hebben hier nu 2 stallen gezien en onze ogen al uitgekeken... handelen kun je hier ook en transport zit zo rond de 750 euro.
Daar zou ik oprecht mijn bedenkingen bij hebben... Je weet dat er scherpe eisen zijn mbt het (proffesioneel) transport van dieren?
dat kan natuurlijk ook
Weet je zeker dat ie heelhuids thuiskomt, haha!
*mental note* 
.
Jullie gaan wel lekker volgens mij! 
. En die Fonsi...
Jaa, we hebben dezelfde smaak
hahaha! Hoe is het met Shannie en de lessen? Wanneer had je nou weer een wedstrijdje?
Knap peerd!!
Leuk zo om te zien op die foto's!
. Hij had niks meer gelukkig!! Echt hoor.. en pak van me hart. Dus maar even opgepakt aan de longe. En hij pakte het net zo lekker weer op
. Superrrrr paard. Hij is af en toe nog wat rillerig, maar over het algemeen al zóveel makker dan toen ie nog 24/7 op het land stond. Dus dat gaat goed. Nog paar keer longeren/grondwerken en dan er weer op. Heb er zin in
. Moest echt 2 x naar de stokmaat kijken
.
die groeit daarna minder hard dan manen volgens mij..