Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik heb even de site bekeken,wat een prachtige foto's! Die buik-foto's zijn echt geweldig!

Lindy1982 schreef:ja dat was minder maar gelukkig al vergeten door dit mooie wonder

als er een tweede komtweet je op het moment dat de weeen weer beginnen meteen weer precies hoe het ook al weer voelde
)

tenminste dat zeggen wij nu allebei 

De borsttuig staat hem ook echt super,zou gauw foto's maken.
) Truste !~
Prinslover schreef:Tot vanavond frank!
Heidi; Whooooooooo spannend. Ik heb geen nagels meer over
. Laat het eens komen!!
Kiki: Super joh, ben echt benieuwd naar foto's
heb nog geen echte 'actie foto's van haar, dus maar van een filmpje geplukt' (van wel 5 seconde lang
)

, haha das lekker makkelijk dat ze de nacht al doorslaapt
, ik was vroeger ook zo. me broer was kennenlijk een hel
om het uur wakker

. Ik vind dat ook altijd zo heerlijk met Atlas in de longeerbak. Soms ook wel eens in het land, dan zet ik hem op het land en dan zie ik hem al jolig schudden met zn hoofd dus ja dan moet je gewoon wel... Alsof ie zegt kom we gaan spelen. En dan is het idd lekker rennen door het land en die schijnbewegingen dr bij
. En Atlas met zijn vrolijke bokjes. En soms heeft Komiek ook zin om mee te doen en dan gaan ze met zn tweeën onwijs lopen showen, vooral Komiek kan daar wat van. Net een arabier dan
, Neus en staart in de lucht en enorme mooie uitgestrekte draf
. En soms van die met vier benen de lucht in sprongen
.
. Lijkt me echt geweldig om te hebben. Volgens mij sta ik dan meer foto's te maken van hoe mooi het is dan dat ik er mee rij
.
.

gelukkig deed mn enter het!
Kunnen we nog gelijker gaan lopen 
(laatste keer was 24 augustes) en om het nog leuker te maken had hij eerst een of ander ding om zn been wat eraf kon..maar heeft de dokter en maandag echt gips om gedaan! Fijn! Mn vader gaat shannon borstelen en verwennen dus vanmiddag eerst nog even samen!