Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Zo, vandaag voor het eerst in 10 jaar weer eens les gehad. Nu weet ik waarom ik dat eerder niet wilde, want les nemen triggert gewoon mijn PTSSIk had zoooooveel spanning, ik moest erg huilen en raakte bijna in paniek. Maar mijn lesmens ging daar heel fijn mee om en hielp me erg goed. Toen met Bon aan de gang gegaan, hij oogte wel ontspannen maar na 3 minuten stappen blokkeerde hij toch. Hij leek ineens koliek te hebben, begon te graven en leek of hij ging liggen. Dus eraf gesprongen en kijken wat gij ging doen. Maar toen was het wer aardig oke. Blijkbaar blokkeert hij toch onder het zadel maar laat hij dat moeilijk zien. Dus zijn spanning sloeg op zijn buik, want hij trok zijn buik ook op. Totdat we hem vanaf de grond aan het werk gingen zetten zodat hij weer ging ontspannen en echt contact begon te maken. Want dar ging het blijkbaar mis. Hij was niet in contact. Laat dt nou ook mijn issue zijn in het dagelijks leven
Dus het was fijn om te merken dat hij uiteindelijk wel in contact kwam met mij. Heel ander paard ineens.
Ania schreef:Earth schreef:Zo, vandaag voor het eerst in 10 jaar weer eens les gehad. Nu weet ik waarom ik dat eerder niet wilde, want les nemen triggert gewoon mijn PTSSIk had zoooooveel spanning, ik moest erg huilen en raakte bijna in paniek. Maar mijn lesmens ging daar heel fijn mee om en hielp me erg goed. Toen met Bon aan de gang gegaan, hij oogte wel ontspannen maar na 3 minuten stappen blokkeerde hij toch. Hij leek ineens koliek te hebben, begon te graven en leek of hij ging liggen. Dus eraf gesprongen en kijken wat gij ging doen. Maar toen was het wer aardig oke. Blijkbaar blokkeert hij toch onder het zadel maar laat hij dat moeilijk zien. Dus zijn spanning sloeg op zijn buik, want hij trok zijn buik ook op. Totdat we hem vanaf de grond aan het werk gingen zetten zodat hij weer ging ontspannen en echt contact begon te maken. Want dar ging het blijkbaar mis. Hij was niet in contact. Laat dt nou ook mijn issue zijn in het dagelijks leven
Dus het was fijn om te merken dat hij uiteindelijk wel in contact kwam met mij. Heel ander paard ineens.
Het is een spiegel. Hij doet letterlijk wat hij voelt omdat jij dat voelt.
Je kunt ze op gedachten rijden, maar je kunt ze ook door je eigen gedachten "ziek" maken.
Dit is wel een enorme bevestiging van jullie band samen.
Ineke2 schreef:Bijzonder dat je dat na een paar weken al zo hebt met hem. Je lesgeefmens klinkt ook als een fijn persoon. Dat komt vast helemaal goed.
elledani68 schreef:KellyR , klopt inderdaad , grappig dat je dat zo herkent. Ja hoor madame doet het prima.
Ja hoor ze is van ons. Je staat ook in de buurt?
Tarzan, onze kwpn merrie is ook niet altijd zo nuchter dus herken dat meteen