Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Pepe, de kat, stal het hart van onze jongste 2 kinders. De merrieweide vonden ze wel eng, maar de kat kon ze goed vermaken. Sabrina reageerde zo heftig op een nieuwsgierige merrie toen ik met de poort stond te klooien, dat ik er accuut van in de stress schoot. Er gebeurde helemaal niks! Haha, maar ja, vreemde paarden en ik zijn ook een beetje spannend.
Maar Sam staat dan ook thuis, dus het wordt dan voor mij hopelijk ook makkelijker om hem wat meer aandacht te gaan geven.
Laten verpieteren in je kast is ook niet alles.
Dat is een levensgenieter!
Wat een feest, dat iedereen al zo weg van hem is. Hopelijk zorgt hij voor net zo veel plezier onder het zadel!
vind het zo leuk!!
en ja we zijn echt verwend

Annash schreef:Iemand trouwens ervaring met Yegada Susaeta?
http://www.prehorsesforsale.com
Zag wel iets staan dat me aansprak, heb gewoon eens gemaild... hahaha kan geen kwaad
)
Je bent echt flink verwend zeg met je verjaardag! Gaaf hoor!
mooi hoor al die spullen
daar dekt Marialva een volbloed Andalusier merrie, dit is NIET de merrie waarmee ik het ongeluk heb gehad
echt zo van NU AL KLAAR

ik kijk zelf ook zo.... hahaha. borderjay schreef:Cynthia eerst zie je die merrie kijken van: hé joh,komt er nog wat van! en vervolgens: was dat alles?![]()
![]()
sterkte nog,hopelijk voel je je snel weer wat beter
en dan staan plassen en dan die nuchtere kijk als hij klaar is whahahaha geweldig vondt ik dit

snap nog steeds niet wat nou 'eigenlijk' het beste is voor de dressuur. Hoewel ik het belangrijker vind dat het een correct paard is met fatsoenlijke bewegingen. Bloedlijnen zeggen lang niet altijd alles.
gaat dat zo makkelijk, of staan ze allemaal zo goed in het model?
en dus ook meer een sportgericht paard. Iets minder massa dan het barokke type, maar zeker wel een barokke uistraling, anders kan ik inderdaad net een KWPN'er kopen. Die uitstraling is juist wat ze zo gaaf maakt!
want mijn Duitser leek wel een dwergpekinees naast de daar wonende erf hond:
daar moet je het dan mee doen