in begin helemaal trillen en hangen.. gewoon steeds beloont met snoepjes toen liet die het toe en heeft geen stap verkeerd gedaan meer

ben toch trost dat hij me toch vertrouwde na het begin

En tnxyou

Hier staan de bakken nog droog,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dempsyflaing schreef:Ik had al eerder snel even een berichtje geplaatst over kaarten die ik weg mag geven maar wil me graag ook nog even voorstellen want ik heb ook een Barok Paard.![]()
Ik heet Miranda en mijn PRE heet Guapo. Ik heb hem nu 1,5 jaar.
Hij was net nog geen 4, nog hengst en had nog nooit een bit in gehad toen ik hem kocht.
Eigenlijk alles wat ik niet meer wilde en schimmel was ook niet mijn voorkeurskleur. Maar ja, ik ging kijken en was verkocht.
Ik heb hem zelf ingereden en beleerd voor de wagen en hij is gecastreerd omdat het op een pensionstal niet handig is met een hengst.
Hij staat nu ook in een groep ruinen op de wei en dat had ik hem toch niet willen ontnemen.
Hij is ook veel relaxter geworden en echt zo'n lieverd.
Hier een paar foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik hoop hier wat meer kennis op te doen van de PRE want ben opgegroeid met Welsh pony's en wil meer leren over de Spanjaarden.
dempsyflaing schreef:@moonforever Zo zie je maar hoe het kan lopen. Ik snap alleen niet dat ik niet eerder voor een PRE ben gevallen en denk dat ik ook nooit meer ga overstappen. Maar ja, soms wordt je gewoon verliefd en dan maakt kleur en ras helemaal niet uit.
Ik vind het ook erg handig dat Spanjaarden zo'n fijn formaat hebben
@dapperedodo Ik ben van een binnenbak met zijwand naar een buitenbak met hele lage hekjes en open uitgang verhuisd afgelopen voorjaar en dat viel behoorlijk tegen. Nu zijn we er wel aangewend en dat had ook wel zijn voordeel op de wedstrijden afgelopen zomer want dat is bij ons vaak tussen hekjes.
cherell0 schreef:wow , dat licht er lekker bij .
ik snap wel dat i geen zin heeft in zwemmen![]()
![]()
wel goeie oefening