Esther – dat hopen we zelf ook we zullen wel zien hoe het loopt in de kliniek we duimen op niks ernstigs
Dank je mies en Sanne
Ilona – op dit moment kunnen wij helemaal niks hij vindt het zelf niet fijn om te stappen aan de hand dus dat doen we ook maar niet
Dank je jasmijn
Angela – wij duimen ook op niks ernstigs
Dank je malin hoe is het rijden met je nieuwe zadel ?
Hopen we ook Anouk bedankt
Alicia – dank je en super dat jullie de laatste tijd zo lekker gaan hopelijk blijft deze stijgende lijn

En zeker een super papier verklaart voor jou een hele hoop

Esther – lekker bezig met shaggy super hoor lekker genieten

Mies – we moeten pas 30 augustus voor verdere onderzoeken maar voor nu is het duidelijk dat het uit zijn knie en rug komt hij reageert op die 2 punten dus nu gaan ze daarin verder zoeken en verder foto’s maken. Als er meer nieuws is laat ik het gelijk weten

Wanda – super dat je vader uit het ziekenhuis is en wat is jippe toch super

Esther en suus – gave foto’s en foto 5 vindt ik echt

Dank je debby – en super dat jullie meeting zo geslaagd was, en ook nog in dordt geweest als ik dat had geweten had ik wel even langs gewipt
Monique – fijn dat het zo goed gaat en dat het lijkt alsof die nooit is weggeweest en wat een leuke foto’s
Alicia – he bah wat een nare dingen weer meegemaakt op 1 avond wees er maar voor je vriendin want ze zal je nu hard nodig hebben
. Erg dapper van je vriendin dat ze het doet.
. Hopen dat ie er niks aan over houdt, brr... Gelukkig doet je eigen kanjer het wel super, mooi papier ook idd!!
daarbij heeft hij het toch al niet zo op vreemden met rare klikdingen
maar er zijn toch een paar leuke foto's uit gekomen