Nagini schreef:Het is niet mijn eigen paard heHij zal wel papieren hebben maar ik weet die niet
oh oke ik d8 dat hij van jouw was maar maakt ook niet uit
toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nagini schreef:Het is niet mijn eigen paard heHij zal wel papieren hebben maar ik weet die niet
rottermeroog of iets dergelijks!
leuk paard, reed wel fijn, kon zeker nog een hoop leren en verbeteren, maar qua gevoel mocht hij van mij net iets groter zijn. Na het rijden ging ik even proberen zn voetjes op te tillen, het leek wel of zn achter benen 100 kilo wogen zo stijf! 
1-0, in de laatste 5 minuten gescoord. Dit konden we wel gebruiken anders degraderen we straks nog.
) en daarna ga ik foto's maken van een vriendin en haar vriend. Daarna nog even naar Ottie toe.
.

). En Apollo moest natuurlijk ook op de foto
.

. (hij kon het echt goed, was alleen lastig vast te leggen).

. Alleen niet echt melige foto's
. En bij Michelle op satl scheen aldoor de zon op mn camera beeldschermpje dus nam een beetje lastig foto's. Vandaar daty die steiger foto niet goed gelukt was.
Moeten we echt snel overdoen, heb echt gelachen 
Maar vond het wel leuk dat ze ons herkenden daar, op een gegeven moment kwam 1 vd broers op ons af hebben jullie hier niet een paard gekocht? Toen leuk staan kletsen en ik had foto's van Fuur mee dus die liet ik zien ging ie meteen naar de kantine om ze aan iedereen te laten zien haha! Ook het meisje gesproken dat hem destijds reed en het meisje dat mee was naar de keuring.
Ook Sita en haar halfbroertje en de andere paarden, was leuk! Nog een tijd lekker in het kantinetje gezeten en daarna nog wat foto's gemaakt, en uiteindelijk nog wezen MACcen en toen de lange reis terug naar huis, het was echt super 

Echt heel erg jammer dat t niet op foto staat..... Maar volgende x wel doen hoor! 

En dat begon al snel, we waren opweg naar van iwaarden, toen we plots links af moesten.. En Mies daarom vol op de rem drukte en naar links ging
Een vrouw die daar toevallig liep met dr hond keek ons zo versuft aan..
Jullie hadden dat gezicht moeten zien
Mies heeft nog op die witte van de foto gereden, wat best goed ging. Maar ook die was klein.. hooguit 1.55 m denk ik.. Daarna haalde ze nog een friese hengst van stal echt een hele stoere!! Maar bokken dat ie deed
Meisje viel er bijna niet af! Daarna nog een bruine PRE hengst met papier (zeiden ze
). En die begon toch te steigeren!
Zag er mooi uit, maar meisje wat erop zat was meteen geschrokken en ging er weer af.... Verder weinig gezien eigenlijk, in de tussentijd wel enorm veel gekletst.
Echt een geweldig paard!! En dan die schattige veulentjes
En Sita ook nog gezien! En nog wat andere paarden
Was heel gezellig met een bakkie thee erbij!
Daarna nog wezen Mac-en, en kletsen, kletsen en kletsen
Zijn we richting station gereden. Nog de grootste lol in de auto gehad en daarna afscheid genomen van Michelle en Valerie. Daarna zijn ik, madelief en jasmijn op de trein gestapt (die trouwens voor onze neus de deuren sloot
) dus na een half uur met de trein mee naar huis. Ook daar hielden de verhalen maar niet op
Ik had geen eens zin om uit te stappen
Maar we beloofden elkaar snel weer te meeten!
Ik heb iig alweer zin in de volgende meeting meiden, het was GEZELLIG!

Yenneke schreef:Vandaag zou het toch zo'n slecht weer zijn? Tenminste, koud met winterse buien en af en toe zon?
Hier schijnt de zon de hele dag al! Het is super lekker buiten!

alleen merk ik wel dat ik minder rij..ben helemaal stijf! Toen we net weg waren schrok ze nogal van een fiets, en de hele rit bleef spannend..zeker toen 5 min later 2 eenden besloten voor ons op te vliegen...chubby (jacqueline reed mee) deed een klein hupje naar voor, en sita op de plaats
gelukkig als ze schrikt staat ze stil ipv wegrennen. Gelukkig zaten er ook ontspanne stukken in, en met het zonnetje hebben we ons prima vermaakt!
En wat gaaf dat je Djemo mocht uitproberen
!! Reed dat nou heel anders dan Tjillert (behalve dat nog niks bevestigd is)? En wat schrikken bij Celine zeg
Gelukkig goed afgelopen!
Ipv mijn vader die dacht dat jullie misschien wel drugs in me drinken zouden gooien
hahaha!!
Omdat het niet echt heel duidelijk was vond ik zo op stal.. Maar ben je daar ook geweest dan?? Of heb je interesse daar in? Er stond verkocht bij...
Ze schrok 1 keer echt even flink.... Het is ook zo'n dappere dodo als ze alleen is
Dus toen even afgestapt en paar meter verder weer gaan zitten. Rest van de rit ging best wel lekker..