Het is Justin de Lusitano voorop met Amigi (arabier) en James (Engelsvolbloed) in de achterhoede, oftewel mijn schatten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Wat een heerlijke kwijlfoto's van Sam! had je mn PB nog gekregen trouwens?
Kjoetie: dat hd ik ook toen ik bij Orthocenter werkte. Ze lieten mij maar wachten en wachten, en ik werd als maar bozer en wilde er al bijna niet meer werken. Maar nu werk ik er al weer bijna een jaar met plezier, en krijg ik in maart een vast contract voor onbepaalde tijdNog even duimen en volhouden dus!
Prinslover schreef:Oh, wat jammer zulke reacties. Gelijk al bij aankoop, ze hadden ook je een kans kunnen geven en niet zo negatief doen.. Maarja, gelukkig ben jij er wel blij mee en is het goed gekomen!Jaa, sam is zo gaaf he!! Ook echt mijn type paard, kan me niet voorstellen dat iemand zo'n paard niet mooi vind!!
Ik las trouwens een paar berichten terug dat iemand wou weten wat voor hoofdstel sam om had.. Volgens mij is dat een portugees hoofdstel. Kwam deze link in een ander topic tegen:
http://www.animoruitersport.nl/webshop/ ... 7e1e07d4ec
Wist niet dat Sam op de site stond met zn mooie hoofstel