) heeft gemaakt.Het is Justin de Lusitano voorop met Amigi (arabier) en James (Engelsvolbloed) in de achterhoede, oftewel mijn schatten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) heeft gemaakt.
) heeft gemaakt.DinkeyGirl schreef:Wat een heerlijke kwijlfoto's van Sam! had je mn PB nog gekregen trouwens?
Kjoetie: dat hd ik ook toen ik bij Orthocenter werkte. Ze lieten mij maar wachten en wachten, en ik werd als maar bozer en wilde er al bijna niet meer werken. Maar nu werk ik er al weer bijna een jaar met plezier, en krijg ik in maart een vast contract voor onbepaalde tijdNog even duimen en volhouden dus!
Prinslover schreef:Oh, wat jammer zulke reacties. Gelijk al bij aankoop, ze hadden ook je een kans kunnen geven en niet zo negatief doen.. Maarja, gelukkig ben jij er wel blij mee en is het goed gekomen!Jaa, sam is zo gaaf he!! Ook echt mijn type paard, kan me niet voorstellen dat iemand zo'n paard niet mooi vind!!
Ik las trouwens een paar berichten terug dat iemand wou weten wat voor hoofdstel sam om had.. Volgens mij is dat een portugees hoofdstel. Kwam deze link in een ander topic tegen:
http://www.animoruitersport.nl/webshop/ ... 7e1e07d4ec
Wist niet dat Sam op de site stond met zn mooie hoofstel
Dragon was geweldig. Die vond alles wat we deden leuk en pikte alles wat ik met hem uithaalde. ik was een jaar of 12 denk ik.
) heeft de stap gewaagd en zich aangemeld op bokt
Ze is meer een meelezer dan een poster, maar ze is al te bewonderen in het Friesje/Gambit topic van Femke, en te vinden onder de naam Kjoetiesmam
.hehe.Kijk daar ben ik trots op
)
ik word er tuureluurs van
denk niet dat mijn moeder dat zou doen, af en toe leest ze wel wat op bokt, alleen m'n tante en me zusje zitten erop verder niemand van de familie.
wordt wel een keer een lancering is zo'n moeilijk paard om te rijden! We zoeken een bijrijder voor onze pony's dus dan wil ik El-miran wel weer aan t lopen hebben. Is echt zo moeilijk om een bijrijder voor haar te vinden, heb zoveel reacties gehad maar als degene dan bij mij thuis stond en ik er een stukje op gereden was zeiden ze al snel dat het hun niet zo lukken
ik ben niet snel bang aangelegd maar het probleem met Miran en mij is dat het geduld nu echt een keer op is. Als ik er nu weer op ga moet ik weer met d'r gaan vechten, win ik daarna dan heb je ook echt wat! pony kan super dressuurmatig lopen t is er bij ons jaren terug niet echt uit gekomen omdat ik zelf meer springruiter was. Maar omdat ik m'n jonge paardje nu aan t bijscholen ben kan ik echt niet 3 paarden gaan rijden dus staat Miran vaak stil, en dan kan ik weer opnieuw beginnen als ik er na een tijdje weer op stap. Ik heb maar 1 goeie bijrijder voor haar gehad en dat was Ulyssa@bokt maar die heeft nu haar eigen paard.
das toch hartstikke hip

(gelderland)