Maar die merrie vond het echt niks aan, op een gegeven moment is de eigenaresse er ook mee gestopt want een paard wat niet wil, dat kun je niet dwingen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Haha ja, dat is wel handig ja een paard die het leuk vind.Anders ga je niet ver komen. Ik heb ooit een friese merrie lesgegeven, samen met een hengst. De hengst vond het prachtig, deed echt alles en leerde ontzettend snel. Gaf ze elke maand les. Je zag ook echt na 2/3 lessen kende hij al zoveel!
Maar die merrie vond het echt niks aan, op een gegeven moment is de eigenaresse er ook mee gestopt want een paard wat niet wil, dat kun je niet dwingen!
Steffiee_ schreef:Staat goed LadyKim!
dabbo19 schreef:vandaag de paarden wat lekkers gebracht hoe doe je een filmpje van je computer hier in
fabske schreef:Er komen leuke foto's voorbij en topics.
Alles gekeken maar nog niet kunnen.
Reageren...
Begin dit jaar mijn moeder overleden kort daarna vroeg mijn vriend om samen te gaan wonen.
Dus het is een beetje gekkenhuis geweest.
Ga proberen het vanaf nu weer bij te houden.
Gisteren voor de 3e keer in 2 maanden tijd star weer eens kunnen doen ook
[ [url=m/KyDDz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Gecondoleerd nog Fabske!
Vanochtend gereden, 10 minuten.Ging zo vreselijk fijn, liep heel erg lichtjes, alsof ik niks in mijn handen had maar toch super netjes m'n hand volgen elke keer. Dus toen afgestapt (ik stop altijd als het goed gaat) en steigeren nog even geoefend en daarna al het tuig ingevet. Heb ik zo'n hekel aan maarja, vrijdag fotoshoot dus even goed alles schoonmaken.
Hebben jullie ideeën voor een shoot? Bruine jas, bruin sjabrak en bruine bandages, of oranje setje? Heb alleen geen oranje jas vreemd genoeg..Of juist iets totaal anders...?
Captain schreef:Gecondoleerd nog Fabske!
Vanochtend gereden, 10 minuten.Ging zo vreselijk fijn, liep heel erg lichtjes, alsof ik niks in mijn handen had maar toch super netjes m'n hand volgen elke keer. Dus toen afgestapt (ik stop altijd als het goed gaat) en steigeren nog even geoefend en daarna al het tuig ingevet. Heb ik zo'n hekel aan maarja, vrijdag fotoshoot dus even goed alles schoonmaken.
Hebben jullie ideeën voor een shoot? Bruine jas, bruin sjabrak en bruine bandages, of oranje setje? Heb alleen geen oranje jas vreemd genoeg..Of juist iets totaal anders...?
Reageren...
Begin dit jaar mijn moeder overleden kort daarna vroeg mijn vriend om samen te gaan wonen.
Steffiee_ schreef:Hier het filmpje... Heb er even een leuk muziekje onder gezet, soms werd ik heel erg enthousiast in mijn belonen.
Het kan zijn dat ik het allemaal voor me zie, maar na een tijdje ging ze echt wel een beetje haar voetje optillen... Nu heb ik nogsteeds het idee dat ze me voor geen meter begrijpt, omdat ik nog zo tegen haar schouder aan moet ''hangen''...
Ben trouwens bewust binnen gaan oefenen, minder dingen die haar af zouden leiden dacht ik, haar vriendinnetje stond namelijk nog wel buiten!
[ Video ]
Mocht iemand nog tips hebben of dingen die ik vooral niet moet doen, hoor ik het graag!
LadyKim schreef:"Sta nou stil"
[ [url=m/APS439.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bq3vH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou het ?
[ [url=m/bjtNPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ok ongeveer dan haha
[ [url=m/923y7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
chriske schreef:Ga deze week cavaletties maken om mee te trainen tijdens het longeren of rijden
Reageren...
Captain schreef:Vanochtend gereden, 10 minuten.Ging zo vreselijk fijn, liep heel erg lichtjes, alsof ik niks in mijn handen had maar toch super netjes m'n hand volgen elke keer. Dus toen afgestapt (ik stop altijd als het goed gaat) en steigeren nog even geoefend en daarna al het tuig ingevet. Heb ik zo'n hekel aan maarja, vrijdag fotoshoot dus even goed alles schoonmaken.
Steffiee_ schreef:Hier het filmpje... Heb er even een leuk muziekje onder gezet, soms werd ik heel erg enthousiast in mijn belonen.
Het kan zijn dat ik het allemaal voor me zie, maar na een tijdje ging ze echt wel een beetje haar voetje optillen... Nu heb ik nogsteeds het idee dat ze me voor geen meter begrijpt, omdat ik nog zo tegen haar schouder aan moet ''hangen''...
Ben trouwens bewust binnen gaan oefenen, minder dingen die haar af zouden leiden dacht ik, haar vriendinnetje stond namelijk nog wel buiten!
[ Video ]
Mocht iemand nog tips hebben of dingen die ik vooral niet moet doen, hoor ik het graag!
gett schreef:Vandaag filmpje van de galop kunnen laten maken, heb er wat screenshot van gemaakt. Misschien nog eens wat prutsen met youtube. Mn fb kan niet iedereen op
[ [url=m/PhnpPn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z6duGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aakomend weekend staat er een bosrit op de planning, nu hopen dat het weer een beetje meezit.