Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lrtj_ schreef:Henriette hoeve klinkt goed daar ga ik zondag kijken en anders die grote stal in Wolfheze.
En anders euhm geen ideeheb altijd in doorwerth gestaan bij dirk-jan die toen een kleine stal had met 6 of 8 boxen en nu ineens een huge pensionstal heeft
Ik heb altijd in Heveadorp gewoond![]()
Spoiler:
Engerd je volgt mij gewoon naar alle stallen waar ik heen verhuis
pronkjelover schreef:Jaa ik had het goed fredt
Jenny_S schreef:Zijn er nog mensen van hier die naar kootwijk gaan voor de kampioenschappen?
Maaike_Ma schreef:ja ik heb ondertussen een beetje genoeg van de B en het paard ook haha
nowylover schreef:Hier staat het trainen op een erg laag pitje, friezel loopt niet helemaal regelmatig dus maar even goed rust houden. Is niet heel veel van te zien, maar genoeg voor mij om haar even niet aan het trainen te hebben helaas. Ging de laatste zijn juist erg goed.
FriesWytske schreef:Eerste proef 177 punten, tweede proef 189 punten. Beide proeven 3de en net buiten de prijzen.
En vanavond in het stro geweest. Weer een dikke 200 pakjes door de handen gehad. Kunnen er ook nog wel eens 300 zijn geweest.
berdien85 schreef:Rijd de nieuwe bodem fijn FrysWytske? Toch netjes die punten?
Jeeej 200 pakjes.. Dan was je daarna wel gaar zeker?
Wat balen nowylover!
Mooi paard fredt!
nowylover schreef:Hier staat het trainen op een erg laag pitje, friezel loopt niet helemaal regelmatig dus maar even goed rust houden. Is niet heel veel van te zien, maar genoeg voor mij om haar even niet aan het trainen te hebben helaas. Ging de laatste zijn juist erg goed.
En ik zag ook winstpunten en premies voor bij komen super allemaal.
FriesWytske schreef:Balen nl.
De rest niet meer onthouden.
Hier een druk dagje gehad.
Vanmiddag wedstrijd gehad op de mooie nieuwe bodem bij Manege Gaasterland. Was super georganiseerd tbv 'Ruiters voor ruiters. Lekker in kunnen rijden, al hadden we aan het begin wel wat spanning. Eerste proef ging niet echt super, maar was meer mijn fout dan die van Andryske. Vergat weer eens mijn linkerbeen er goed aan te hebben bij het afwenden voor het rechter wijken. Waardoor ze weer over het schouder de bocht om ging. Daardoor de rest van de proef spanning. Waardoor de proef slordig werd. Tweede proef ging beter op de linkergalop na. Maar daar zijn we druk mee aan het trainen om die weer net zo goed te krijgen als de rechter. Eerste proef 177 punten, tweede proef 189 punten. Beide proeven 3de en net buiten de prijzen.
En vanavond in het stro geweest. Weer een dikke 200 pakjes door de handen gehad. Kunnen er ook nog wel eens 300 zijn geweest.
L_Vie schreef:Nowylover: zie dat je uit Nunspeet komt! Welk niveau rij je?:) Start je vaak in de buurt?
Fredt schreef:Fijn dat het stro binnen is FW! Zag idd al een aardige lijst voor Drachten!
Als de basis nog niet goed genoeg bevestigd is, is het slim lekker even in de B te blijven. Daar heb je voldoende tijd om eea uit te proberen etc.
Ik heb met dit paard tot nu toe 2 klasses per jaar bijna helemaal uitgereden. Wij starten ongeveer 2x per maand en soms paar maanden pauze (want dan moet baasje weer eens op reis). Pas nu in het M2 worden we even terug gefloten... wat een $%#^&*@ klasse
..
Zou willen dat ik weer eens een lekker B-proefje kon rijden haha!!