Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mivanjine schreef:Ik Woon in de bourgondie maar op 3 km van de franse jura. Haar manen zijn in oktober afgeschoren voir de veldtest en groeien godzijdank weer goed aan. Ik verkas haar begin april. Tot die Tijd ga ik haar 2, 3 Keer per week bij de fokker berijden. Dat is maar 5 km verder !!
Laibadji schreef:Hey mijn vriend is helemaal weg van jullie Freibergers! We hebben reeds in België rondgeneusd maar hier ons ding toch niet gevonden.
Hebben jullie tips om een goede Freiberger te vinden?
Alvast bedankt!
HeidiHeros schreef:Vanmiddag was het Chill middag in de wei.. Paardjes waren blij dat het weer droog was na alle regenval. Er moest dus even bijgeslapen wordenhet zijn allemaal freibergers!
[ [url=m/3P1rQ0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q6gLTB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GiT1te.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K9dP5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U2SL8X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z2OvCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
MonicaLara schreef:Laibadji schreef:Hey mijn vriend is helemaal weg van jullie Freibergers! We hebben reeds in België rondgeneusd maar hier ons ding toch niet gevonden.
Hebben jullie tips om een goede Freiberger te vinden?
Alvast bedankt!
Is NL Overijssel, plaats; Olst, niet te doen voor jullie? Ik zag dat ze weer 'n prachtige Freiberger uit Zwitserland hebben gehaald. Ja in Belgie wel meer fokkers dan in NL, hopelijk kies je de juiste verkoper. En anders zou ik persoonlijk kiezen om er 1 in Zwitserland te kopen. Half aug. a.s. is er een mega groot Freiberger festival in De Jura, dat heet Marche Concours in Saignelegier, daar staan ook aantal Freibergers getoond voor de verkoop. Zo krijg je ook een hele goede indruk want er zijn best veel verschillende types, ook is er een veulenshow om uit te kiezen.
Suc6!