De populaire staarten discussie... doordat ze geen staart heeft, is ze niet minder lief..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesam schreef:cherell0 schreef:Boulonnais gave paarden, zijn er maar weinig van hier .
Mooi dier
Klopt ik ben van de zomer speciaal naar Boulonge sur mer en Samur in Frankrijk geweest naar een keuring enz.
We willen er graag 1 bij als spangenoot maar het valt niet mee om zo'n kleintje bij te vinden. En ze praten daar Frans![]()
Het was wel erg gaaf om er zoveel bij elkaar te zien.
Ik ben ook helemaal gevallen voor haar karakter, het is een draak een monster maar oh zo graag in je armen en gaat zo graag mee. Wel stront eigenwijs. Soms sta je in het bos en wil je rechts (waar we altijd rechts gaan) wil ze links en dan kan je been geven maar dan bokt ze of schud ze met haar hoofd, sta je daar weer een paar minuten.
Het liedje I'm friends with the Monster van Rhianna doet me altijd aan ons Monster denken
friesam schreef:@ lizy29
Kan niet meer quoten maar super bedankt voor de link ga de site vanavond eens doorspitten naar een "kleintje"
Helenalena schreef:palousa_boy schreef:Hmm photobucket snap ik ook niet meer, meestal moet ik m'n foto's eerst verkleinen voor ik ze kan plaatsen en nu krijg ik een mini foto
Wel een dropje om te zien... lijkt wel alsofze helemaal onder de indruk is