duo penoti! Wat ik nou wel jammer vind aan dat lange haar, heb ik hier ook vaak, dat de oogjes verdwenen zijn. Maar ja, we moeten wat over hebben voor die lange lokken.
Ik kom ook nog even een foto spammen. Ik ben afgelopen zondag op themameeting geweest in brasschaat en daar is deze foto genomen van mijn meisje.
SayaJones
Geplaatst: 19-07-13 12:37
Lisaatjuhh, wat een knappe bonte staat daarbij! Wat voor ras is het? Amable, Jou duo vind ik ook zo knap , zonde van llevado zijn manen OlympicOrry, ik heb net je topic gezien, wat een mooie foto's zijn er uit gekomen!!
Mijn Barock Pinto jaarling ook weer eens. Ze staat nu op stalrust vanwege geopereerde OCD Beli op stalrust en haar liefde voor knuffelen leveren zulke plaatjes op
Ze heeft al zó'n ongelovelijke bos manen voor een jaarling!
Just Sanne, we hebben geen idee wat voor ras het is.. hij is ook niet van mij maar ik heb hem om te beleren. Het is wel een ontzettend lief en mooi beestje
jus
Geplaatst: 20-07-13 20:42
ooohhhhh lekkerr met je paard in het wáter hier 40 graden en niet een rivier dichtbij wel strand maar daar liggen toeristen op
Gwendolyn kruizing luso/spaanse merrie en super lief
jus
Geplaatst: 20-07-13 20:46
jus
Geplaatst: 20-07-13 20:53
En nog een van mijn favorieten op stal PRE hengst Señorito
Benidorm basterds.. dat kwam als eerste in me op, die kun je inderdaad niet zomaar wegjagen
Sjolvir
Geplaatst: 20-07-13 21:55
Orry, had je topic gezien, gaaf met je gehuurde jurk.
Just S, zoenlikkende mens etende revaliderende bp jaarling topic zag ik ook, wat een lekker ding. (nu is de vraag of wij dat van je jaarling, of je jaarling dat van jou vind?!)
Britt, lekker dat je samen met je paard kan voetjes wassen.
Jus, zucht, te knap!!!
BB's, ohhhh, die kan je ook wegjagen!!! Kost alleen beduidend meer moeite.
Toobs vandaag... We hadden wedstrijd het ging miserabel. Maar ach, gaat vast wel eens beter.
Voor dat we vertrokken, gepoetst en gevlochten.
En voor diegenen die nog willen weten wat er mis ging. Hij wou rechts niet inbuigen, tja, loslaten in je proef niet zo'n beste optie, want dan steekt ie zijn kop omhoog Maar ja, als je hem vast houdt, gaat hij strak lopen, wordt 3 meter lang, maakt taktfouten en is zijn veertje kwijt (ja, die die ik hem als ie het goed doet ook wel eens in zijn re ed steek. ), kortom proefje damage control. Om dan hem nog wat van je hand af te rijden ga ik dan te overhaast rijden. Nou ja... bagger dus.
Morgen crosstraining in Hernen, hij gaat verkleed als fjord (hij is stand-in fjord er had iemand afgezegd en het is georganiseerd door fjorden brabant, ben benieuwd wat hij daar gaat doen. Vermoedelijk gewoon braaf springen!)
furioso
Geplaatst: 21-07-13 20:56
Heey ik ben er eindelijk weer ! Ik moet sneller reageren op mensen anders is het telkens zoveel werk
Chim kan apporteren ! echt leuk, Fur kan het ook met een zweep
Hihihi leuke Jerez
Toobs is zo leuk he heb het topic ook gezien en in gereageerd en die voetsporen gewoon geweldig ! Zie ik Fur ook doen als we ooit eens op het strand geraken En btw op die laatste foto lijkt het ene paard wel heel veel benen te hebben en zie je Toobs niet meer
Decorosa ziet er echt veel beter uit dan in het begin ! Leuk hoe ze zo positief kunnen veranderen he
Mooie Linde, heeft een heel vriendelijk hoofd
Weer de knapjes van Tunesie de tweede foto is echt heel lief ^^
Wat een verhaal met Ozal ! Goed dat het toch niet te ernstig is en je gewoon hebt kunnen rijden
Ooh schattige Flip !
Mooie Baron
Hermes ziet er goed uit ! Zal ook een schimmeltje worden zeker ?
Leuk zo in het water Britt
Marten helemaal ingepakt
Wauw Tamme is echt wel een fries om u tegen te zeggen
Mooie Llevado en Jauke ! ik word altijd happy met de filmpjes van Llevado
Olympicorry knappe foto ! Ik had vandaag wedstrijd in Koningshooikt en zij ook en ineens werd ik dus aangesproken of mijn paard ook een andaluus is en of het Furioso was We hebben wat staan praten en achteraf heeft ze mee naar mijn proef gekeken, heel leuk dat ik zo mensen van bokt in het echt tegenkom Fur is heel makkelijk te herkennen tussen alle bruintjes en vosjes met zijn donker lichaam en een witte kop haha
Beli is zoo schattig !!
Jus jij hebt daar ook heel wat knapjes rondlopen seg ! Ben jaloeers
Toobs helemaal strak in het pak
liesd
Geplaatst: 22-07-13 09:32
Knappe Toobs, wat een glimworm is het zeg! Jus, prachtige dieren...Gewoon door de toeristen heen galopperen, ze gaan wel uit de weg Britt, ziet er heerlijk uit! Just_Sannee, ik zag je topic al, hilarisch Hoe gaat het nu met Beli? OlympicOrry, knap! Jauke en Llevado, mooie combi blijft het toch! Tamme Marten lekker ingepakt Hermes is gigantisch, en dan ook nog eens knap... Babsding, weer goed bezig dus!
Hoi Furioso je hebt eigenlijk best wel een leuke proef gereden hoor, op momenten liep hij echt super. Ik denk dat als hij zijn rust gevonden heeft het helemaal goed gaat komen met jullie Leuk om je eens in real life gezien te hebben!
Sjolvir wat is toobs toch een knapperd, ben echt helemaal fan van hem!
Jus wat een knappe paarden heb jij
Ik ga ook nog even een foto spammen die ik vandaag binnenkreeg.
@Borahlover: Leuke foto haha. @Sjolvir: Gaaf zeg, mooie foto's ook. En wat glimt hij mooi! @Lisaatjuh: Staat haar goed hoor die langere manen, die eerste foto is echt heel leuk! @Fnanne: Die wordt zeker knap ja, mooi hoofdje! @Zitouna: Leuke foto's van je prachtige stel paarden. @Babsding: Jeetje dat is schrikken zeg. Gelukkig hebben jullie allebei niets ernstigs eraan overgehouden. Wel fijn dat het vertrouwen weer goed zit zo te lezen. @Annick: Heel leuk filmpje! @VisibreTeam: Gaaf zeg! @Merula123: Wat een knapperd! @Eefiepeefie: Die is leuk zeg, is idd al lekker aan de maat. @Britt_S: Dat is genieten zeg, leuk hoor! @Utopia: Hij echt heel gaaf, mooie foto! @Amable: Prachtige foto zeg, snap dat je er blij mee bent. @OlympicOrry: Gave foto! Die laatste is ook erg mooi. @Just_Sannee: Lieve foto's! Dat ze maar snel op mag knappen! @Judith: Echt prachtige paarden... @Liesbeth: Ga even je topic bekijken straks!
Babsding
Geplaatst: 22-07-13 11:04
Amable: leuke foto van de knapperds samen! Sjolvir: wat glimt Toobs inderdaad zeg, stiekem doekje met olie erover, of puur natuur? minder van je proef zeg, ik ken dat met het inbuigen voor de wagen, wat een ramp kan dat zijn als het dan niet helemaal wil. Je hebt hem geen fjordmanekam geknipt nu hij meegaat als stand-infjord? Jus: Prahctige hengsten zeg! Hoewel ik Gwendolyn ook echt prachtig vind... Gelukkig hoef je niet te kiezen Britt: Lekker zeg, zo het water in, ik heb hier ook een vennetje ontdekt inmiddels *juicht* -> foto volgt Sanne: lekkere kusjes krijg jij en idd mooie bos manen inderdaad. Olympic: Gaaf topic, gave foto's! Echt top.
Wij eergister en gisteravond, voor het eerst door het water: uiteraard tijdens het gouden zonuurtje..