Penny, jammer van het paard, maar goede keuze denk ik! Succes morgen met je gesprek!
madelief88
Geplaatst: 12-03-11 21:29
Wat is het rustig hier! Vandaag onverwachts in het zonnetje kunnen rijden, ze hadden toch geen zonnetje voorspelt dus dat was een mooie bonus! Lekker gereden, weer wat meer met naar voren rijden bezig geweest, had me de laatste tijd te veel gefoccused op het verzamelen (vindt hij makkelijk en ik daarom ook). Hij had er weer lekker zin in en ontspande lekker Morgen als het weer mooi is lekker naar de duinen!
Klinkt inderdaad als een ideale bijbaan Penny! Goede keuze dat je niet voor die schimmel gaat denk ik Angela heerlijk dat het zo goed ging, leuke foto's ook.
Fijn Madelief! Oh, lekker naar de duinen, ben jaloers
Nouvel
Geplaatst: 12-03-11 22:00
ik kom ook weer even zwaaien!
penny jammer, maar beter nu besloten en dan wanneer het paard er al staat...
leuke shaddy foto's!
en wat een weertje vandaag zeg, de eerste lente dag! heerlijk hoor madelief, daar was het inderdaad super weer voor!
Wij hebben vanmorgen lekker met Fifi met de wagen een ritje gedaan, genieten nu het niet meer zo koud is! Vanmorgen in de paddock bezig geweest, roosters neergelegd zodat het rond de voerbak niet zo'n bagger meer wordt als het regent...
en eind van de middag nog even op Olá gestapt. Vriend ging met de hond wandelen en wij zijn achter 'm aan gewandeld, haar eerste klein ritje buiten de bak! Ze vond het wel spannend, maar ze deed 't super!
en nog 2 korte filmpjes die ik niet gedraaid krijg...
Leuke Shaddy en Ola foto's, Ola heeft zo'n lekker guitig bekkie
Probeer morgen even verder bij te reageren, moeeeee nu!
_Saida_
Geplaatst: 13-03-11 00:26
Angela -> Hoe gaat het nu met Nouchka? Geen last gehad van al die wormen? Moeten jullie nog een herhalingskuurtje geven? Je foto's had ik idd al op hyves gezien, ze zijn leuk!
Ellis -> Je pleegkind ziet er stoer uit met d'r korte kapsel! Zo te zien laat de eigenaar het groeien?
Martine -> Wauw! die hengst van je kennis is wel heel leuk! Fijn dat alle pus eruit is en de wond mooi schoon blijft. Vaak is naar je gevoel luisteren toch wel het beste! Die vacht van Mouza op de foto lijkt wel van goud, joh! Die hengst met die metallicgloed is ook gaaf! Ik ken iemand met een pre-hengst die in het zonnetje een parelmoer glans krijgt, ook heel mooi!
Sanne -> Leuke foto's van jou op Furia en Bandito! En Igneo gaat er steeds meer volwassen uitzien! De knapperd! Leuk ook die foto's van Noa op het strand!
Gabriella -> Jaaaaa! weer foto's van knappe Morrie!! Hoe gaat het met m'n favootje? Die eerste foto lijkt ie wel een kameel, joh!
Patrick -> Prachtige fotoreportage van jou en Salto! Jullie zijn een leuke combi!
Laura -> Leuke foto's van Hinc weer!
Shari -> Welkom hier!
Beda -> Wordt nu wel eens een keer tijd voor een foto van jou op de quarter! Ik hoor regelmatig over hem, en ben heus niet nieuwsgierig!
Shanna -> Leuk projectje is Armani! Is het de bedoeling dat hij straks weer wordt verkocht?
Kelly -> Wat ontzettend leuk om Taco te zien met die meisjes! Voor jou ook genieten om te zien hoe zij genieten!
Mogge!!!! Ik ben er nog wel hoor dames, maar ik heb het even heel erg druk gehad! Ik kom binnenkort weer even meepraten
hessel
Geplaatst: 13-03-11 11:25
welkom Shari
Xantha: leuke foto's van je 2 nieuwe katten Hopelijk kunnen ze je idd een beetje helpen met het verwerken. leuke foto's van Xantha
Denise: fijn dat het goed gaat met Heike!
Kelly: wat een leuke foto's!! Vind Taco echt een gaaf beest!
Angela: leuke foto's!
Shanna: wat een stoer beestje die Armani zeg!!
lakshmi: leuk beestje zeg!
Mies_Apollo: wat een verschil van uitdrukking tussen maart 2009 en oktober 2010
picasso: jammer dat het niet doorgaat, maar als het toch niet is wat je zoekt, kun je idd beter verder kijken dat lijkt me wel leuk werk! succes vandaag!
Nou Ellis, inderdaad. Want ik weet van mezelf dat als een paard eenmaal staat, hij nooit meer weggaat... Slechte eigenschap, maar ik hecht me snel aan een dier. Ik vind het al moeilijk ze na een proefperiode weg te doen (met een vorig paard gehad). Wat een vreselijk leuke foto's weer trouwens! Hij is zo grappig!
Annash
Blogger
Geplaatst: 13-03-11 12:10
lakshmi schreef:
Shanna ja die had ik gezien! Ook gereageerd geloof ik, die uit je onderschrift bedoel je toch? Ik vind hem al flink groot trouwens, hoe hoog gaat hij worden denk je?
Ik hoop bovenin de D-maat 1.46/7/8
Nouvel
Geplaatst: 13-03-11 12:34
penny, dank je! wat voor paard wil je dan graag, liefst een dressuurgefokte warmbloed, of toch ook wel iets baroks?
shanna, die maat moet 'ie toch wel gaan halen volgens mij, ik vind 'm echt al flink! hoe is 't met mijn zwarte man, doet 'ie het nog goed?
Ellis: Knappe dame . Super dat ze het zo goed doet .
Picasso: Jammer dat de koop niet doorgaat maar wel goed van je. Heel veel succes vandaag.
Saida: Dankjewel . Met Nouchka gaat het super . Ze heeft geen last gehad nadat de wormen eruit waren. Ik vind nu ook geen wormen meer in der ontlasting. Over 2 weken moeten we idd nog een herhalingskuur geven en dan 4 weken daarna weer een gewone kuur.
Nou ikk dacht zal shannon is een plezier doen en dr met een ander paard laten spelen met een grote bal! Andere paard was nogal enthousiast en speelde er mee dus ik dacht mooi voorbeeld! Nou ze vond er niks aan Ze keek naar de bal echt zo van ja wat moet ik hiermee geen succes dus
Jaaaa ik ben aangenomen! Ze waren heel erg enthousiast, ik zou goed in het team passen en CV was perfect. Leek ontzettend leuk werk, leuke mensen. Volgende week inwerken...
Jaaaa ik ben aangenomen! Ze waren heel erg enthousiast, ik zou goed in het team passen en CV was perfect. Leek ontzettend leuk werk, leuke mensen. Volgende week inwerken...
gefeliciteerd
madelief88
Geplaatst: 13-03-11 19:51
Zo, net weer thuis van een lekkere duinrit! Was al weer tijdje terug dat ik was geweest, en had met een vriendin van vroeger afgesproken waar ik nu wel bij in de buurt sta met Fuur. Had haar al lang niet gezien dus veel gestapt en bijgekletst Maar ook lekker gedraafd en heel klein beetje gegaloppeerd. Echt genoten, ook weer van de mooie natuur, zo mooi met die heide en heuvels enzo. Furia gedroeg zich weer superbraaf, behalve van die verkeersdrempels waar hij niet over wilde haha. Morgen ook weer lekker heen, dan even rustig in de bak aan het werk
Ellis, ga zo in je topic kijken ben benieuwd! Lekker met de wagen geweest, en brave Olá super hoor! Martine, alles nog goed, ook met de kleine in je buik? Angela, fijn om te horen dat het met Nouchka goed gaat. Mies, gekke Shannon, haha, zijn maar weinig paarden die het heel leuk vinden volgens mij Penny, super, gefeliciteerd! Denk dat het echt een leuk bijbaantje wordt
Madelief: wat leuk, zo'n duinrit! Heerlijk zeg! Ben jaloers!
Buitenzinnig
Geplaatst: 13-03-11 22:17
Spirit krijgt steeds meer manen, van de zomer is hij vast weer een mini andalusier. Ook hebben we een echte stal kat. Wonderlijk hoor, Spirit valt alles aan wat in zijn wei/stal komt wat weg rent. Maar deze kleine schat is voor de duvel niet bang en gaat allemaal prima.