[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:43

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:00

Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 07-12-07 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:04

indd heftig filmpje

verslavend spelletje peet Knipoog

meiden ik ga slapen weltrusten iedereen
Kusje:
Doei, doei

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:04

trste meis ik ga nog ff spelen hihi

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:45

Wauw, wat een heftig filmpje......

Ik kan maar beter niet kijken naar dat spelletje, anders zit ik hier over een uur nog......

Ik was vanavond op de manege en er werd les gegeven door Sandra Keuken, misschien bekend bij iemand?
Zij komt 1x in de maand onze kant op en geeft dan les aan 2 tot 3 personen tegelijk van ongeveer hetzelfde niveau.
Ik vind dat zij erg goed les kan geven, ze is erg duidelijk in haar uitleg en haalt nét dat beetje meer uit het paard en de ruiter.
Als zij les geeft sta ik dan ook vaak aan de bakrand te kijken.
Als ze dan iets zegt wat de ruiter moet doen kan ik dat meteen terug zien in het paard, en dat vind ik geweldig als je op zo'n manier les kan geven.
Ik heb me nu opgegeven voor de reserve-lijst om van haar les te krijgen en als het ff meezit dan krijg ik in januari mijn eerste les van haar! Go jij! Go jij!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:57

@ Petra: Dat spelletje is zeker verslavend, fok me altijd door zulke spellentjes hahaha, en zeker helemaal door deze. Net als dat bubble trouble. Mijn record is nu 17.878, en ik kan zeker niet slapen als ik vanavond nog 18 haal hahaha.

@ de rest: lees morgen bij en reageer op alles, ben nu doodop. Ga dat spelletje spelen, en dan slapen. en nog ff een spannend traumatisch iets op tv afkijken, heel spannend, allemaal amerikaanse echte gebeurtenissen die bijv. door een traktor zijn aangereden en een bekken is verbrijzeld, of iets anders wat heel erg is, bijna doods ervaringen, erg spannend en zielig om te zien.

@ Fuur: Jeetje, dan blijkt toch maar dat ik een penny meisje ben haha, ik kan gewoon niet tegen zoiets, ik weet dat het echt de natuur is, maar ik krijg al tranen in mijn ogen als ik het zie. Ik wilde hem net scrollen tot het einde, en toen zag ik net dat die hengst het veulentje pakte, en toen klikte ik het weg, anders ga ik er nog over dromen ook. Was eerst ook met zo'n natuur progamma, keken mijn moeder en ik, was ik nog 9 ofzo. Was een tijger, 2 tijgers, een stelletje, heel lang verhaal, een hele documantaire over, ze werden in de gaten gehouden enzo, en was zo zielig, de tijger werd helemaal verwond, en vocht voor zijn leven, en die andere was ook iets mee, maar het was allemaal de natuur, werd die uit de groep verstoten, en moest ie in zijn eentje overleven, ging steeds slechter, werd aangevallen, en ik moest echt huilen, ik weet nu nog precies hoe dat allemaal ging, tegen zulke dingen kan ik gewoon niet, ben zo dierenvriend Haha!.

zoals ik al zei, morgen reageer ik op de rest, trusten!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 01:25

Bah, ik hoor denk ik ook onder de penny meisjes Bloos Kan er ook nooit zo goed tegen.. Bloos Maar ik ga toch even een kijkje nemen, ik kan hem zo weg klikken! Knipoog

Es: Lief bekkie heeft Fuur hoor Haha!

Saida: Dat zou leuk zijn een les van haar! Van kijken leer je trouwens ook heeel veel Ja Komen er dan foto's Haha! ?

Peet: Jou spelletje laat ik maar even voor wat het is denk ik Clown

Jasmijn: Ik had al met je gekrabbeld via hyves Knipoog Ik ga ook even naar Dizo(tje?) kijken Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 06:43

kan jammer genoeg het filmpje niet meer zien is verwijderd.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 10:28

goedemorgen iedereen. Zit weer op stage Knipoog Moet eigenlijk met verslag bezig, maar ben al met mijn hoofd bij het weekend haha. Niet zoveel plannen maarja, wel ff zin om vrij te hebben.
Heb leuke fotos voorbij zien komen!
Hier is het momenteel rustig, als het goed is komt maandag de osteopaat voor Goya, of de 20e. Ze kon al vrij snel, heb eergister gebeld, ideaal Lachen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:16

Jaaaaaaaaa ik heb het record verslgen 18.047!

Hahah, eindelijk. Gisteren zat ik op de laptop dus was 't wat moelijker.

Goeiemoggel iedereen Haha!.

Even op iedereen bijreageren.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:29

@ Fuur: Gefeliciteert met de tentamens!

@ Saida: Ja vind ik ook jammer, dat zwart wit, mijn moeder maakte de foto's en die wist niet hoe ze normaal moesten, ze zei pas dat ze zwart wit waren toen ik klaar was hihi. Jammer dat je geen foto's hebt, leuk joh met z'n alle los. Bij Fuego durf ik dat dus echt niet. Gelukkig ging het goed, ze hebben vast kunnen genieten.

@ zasread: Ja heerlijk he, paella. Gelukkig is de operatie goed gegaan.

@ Fanny: Snel huiswerken dan, hihi Haha!.

@ Petra: Wat leuk! Ik heb geen idee.. Zo'n jurk over de kont van de paarden ziet er idd altijd leuk uit, gaat vast leuk worden, succes.

@ Saida: Wat leuk, hopen dat je een keer les van haar krijgt! Leuk dat ze zo goed les geeft, vast leuk om daar les van te krijgen.

@ Ilona: Lief he Haha!. Ja ik behoor ook tot de penny meisjes hoor, toen ik eenmaal zag dat het veulentje opgepakt werd, en hoorde schreeuwen, klikte ik hem gelijk weg, niet voor mij weggelegd Knipoog.

@ soeske: Da's snel met de osteopaat. Waarom kwam die elkeweer weer? Miss heb ik er ergens overheen gelezen, of vergeten..

Ik ga denk ik vanochtend naar Fuego, even rijden, of naar de markt. En het zadel bestellen jiehie. Vanavond is er een klein kúr op muziek geregeld, elke Vrijdag, voor de leukigheid, en carrousel, ook voor de fun. Kost 10 euro, dus ik denk eigenlijk wel dat ik een keertje mee wil doen. Dinsdag heb ik een privé les om alle lessen weer in te halen, omdat ik nog een hoop te verbeteren heb aan mezelf ook, Fuego daarintegen doet het steeds beter en beter, ook gister in de les.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:48

Joepie!! Onze camera is binnen!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Hij staat nu bij mijn vriend, vanmiddag gaan we hem samen uitpakken Hyper! Hyper!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:50

heb t inderdaad nog niet verteld es Knipoog Ze komt omdat hij vorig jaar 4 wervels vast had bij laatste dragende wervels, en nu heb ik t idee dat hij bij zijn schoft ook wat last heeft. En ff checken natuurlijk 1x per jaar. Leuk, een kuur op muziek! Ook leuk om zelf mee te doen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:54

kan iemand die link van dat filmpje pbe? ben wel benieuwd!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:57

Oee, Spannend Zasread!
Dat filmpje hebben ze er af gehaald Mies...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:02

ja daarom, ik dacht misschien heeft iemand hem nog in zn geschiedenis staan ofzo

Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk bijlezen/praten, na de kerst hopelijk wat rustiger

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:10

Ooh, zo ja haha. Nee, heb hem niet gezien, maar denk wel dat ik weet waar hij over gaat, keertje eerder gezien. Zal eens voor je kijken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:38

@ zasread: Spannend! Ben benieuwd, maakt vast prachtige foto's!

@ Soeske: Ah.. Goed van je dat je het 1 keer per jaar chekt, hopen dat er niets aan de hand is Haha!.

Zo net fris in bad geweest, de honden hadden me helemaal vies gemaakt onder slijm en allemaal viese dingen, ben blij dat ik nu weer helemaal schoon ben.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:32

Mies_Apollo schreef:
kan iemand die link van dat filmpje pbe? ben wel benieuwd!

waar ging die film over heb er denk ik over heen gelezen Bloos

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:44

http://www.youtube.com/watch?v=uwOnFrfPRdE
Dit is de link naar het filmpje, gaat over een pasgeboren veulen in een wilde kudde dat niet goed is en daarom wordt doodgemaakt door de hengst.
Niet echt een leuk filmpje, maar wel realiteit.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:03

oei ik heb het maar niet afgekeken brrrrrrr het is dan wel de natuur maar toch

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:21

Echt he, kan neit tegen zulke dingen hiehie.

we laten fuego is snel nakijken door de paardentandarts. joelles dochter valerie is dat, dus die gaat ff fuego's tandjes binnenkort nakijken.

het rijden ging buitengewoon goed, hij heeft zo zijn best gedaan, zo mooi gereden, heel veel mooie foto's dit keer, zet ze er nu op Haha!.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:35

leuk es ben benieuwd naar je foto`s

ik ga nog maar even het spel doen kan het niet uitstaan kom niet boven de 18 meer uit

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:47

zijn heel leuk geworden, ben ze nu aan het uploaden. ook in de padock, hij stijgt echt op hahah.

hahaha ja ik ben één keer boven de 18 uitgekomen, daarna heb ik het nog 3 keer gespeelt, maar toen lukte het mij ook niet meer. zo verslavend hiehie, ga het dalijk nog eenkeer doen. eerst een topic maken, of topics. een itp en een h@w.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:36

ja, nieuw record: 19.125 Haha!!