Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus het is ook weer niet alsof ik denk, jeetje wat een steken laten ze vallen.
Ik ben zelf een groot fan van Nane en zag gister ook wel dat de nakomelingen wat 'tegen' vielen als je door de keurings bril zou kijken. En inderdaad moet ik dan ook mijn 'voorkeursliefde' voor de nakomelingen ook wat aan de kant zetten. Het zijn geweldige paarden en een beter (werk)karakter kun je als gebruiker niet wensen (even gebaseerd op mijn eigen ervaring
). Maar ik moet ook eerlijk zijn, ze vielen gister wat tegen
Ik blijf een fan
En dat is een persoonlijke voorkeur gebaseerd op gevoel
princequillo schreef:Ik ben juist weer het tegenovergestelde met het hoofd. Ik houd wel van een lellek grof hoofd.
) Alleen de nakomeling van Wimer had wat minder behang maar alsnog ruim het gemiddelde. We moeten nog puzzelen voor volgend jaar en hebben nog geen keus gemaakt.
)
Sanet schreef:Nane's hebben regelmatig niet zulke edele hoofden, maar wat ik ervan begrepen heb, zijn ze nagenoeg allemaal een feestje onder het zadel. En vanaf die kant kun je het hoofd toch niet zien
Ik zou niet snel meer overstappen op een andere afstamming vermoed ik. Het was letterlijk opstappen en wegrijden. Heerlijk!