Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem92 schreef:Hier gaan we ook op zoek naar een zadel, wordt wat want meneer heeft nog weinig bespiering en een korte rug.
Wordt waarschijnlijk toch gewoon een nieuwe.
Twijfel tussen een Schutte en Sella, wil in ieder geval iets aanpasbaars.
Dierenarts was er vanmorgen nog, ik ontdekte ineens wild vlees bij zijn wond.
Jorinda schreef:Donnatella schreef:Ik mag mij nu ook officieel melden als PRE eigenaar: een 4 jarige ruin
[ [url=m/N5LSK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h3CGNA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben helemaal gek van hem. Het was voor hem wel even wennen, maar nu is hij helemaal thuis.
Wat een leuke! GefeliciteerdWat is zijn naam?
Ineke2 schreef:De zadelmaker is hier vandaag geweest en het zadel dat op mijn IJslander als een huis lag, past op Izarra ook![]()
Voorlopig wel met een bontje rijden ivm missende bespiering bij Izarra ook. Over een paar maanden komt de zadelmaker weer langs en dan hoop ik dat de bespiering zo gegroeid is dat het bontje er onder vandaan kan.
Maar voorlopig kunnen we aan de slag.
Ik heb een Hrimnir Master voor de geïnteresseerden. Het is een dressuur zadel, een merk voor IJslanders ( betekent gewoon speciaal gemaakt voor korte ruggen) met een verwisselbaar kopijzer.
Zonnebloem92 wat balen van het wild vlees, wat valt daar aan te doen?
Ineke2 schreef:Helma de Vette is geweest. ( voor wie het wat zegt, het is de partner van Onno Grund, de hoefsmid )
Honingzalf is wel goed spul, dus vooral smeren en duimen inderdaad.
Seni schreef:Queijo: hij ziet er relaxed uit zo, wel iets van gemerkt dat hij anders was of ging het allemaal vanzelf?
_Tarzan schreef:Ik was ook even van Bokt verdwenenmaar ik ben er weer. Wat komen er weer plaatjes van paarden voorbij
Wat fijn ook om alles te lezen dat het goed gaat bij iedereen en de paardjes op hun plek zijn, ze blijven toch erg gevoelig voor verandering
Maartje, hoe is het met die van jou nu?
Gisteren nog even een half uurtje tijd dus dacht ja ik ga "even" lekker rijden![]()
Fuego was weer enorm opgedraaid en stond opeens te dansen op 2 benenIk had even een momentje, zou ik niet gewoon afstappen?! Maar bedacht mij toen hoe ver ik nu gekomen was door dat dus juist NIET te doen en ben ik door gaan rijden en uiteindelijk de ontspanning in kunnen rijden met hem. 20 minuutjes gereden, maar hij was doorweekt van het zweet
Dit hebben we dan toch maar mooi weer overwonnen he
(En thuis meteen m'n vriend gevraagd of hij dit weekend wilt komen helpen met rijden, die begon al meteen te lachen
)
[ [url=m/TfxgOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over zadels gesproken, ik heb m'n 17 inch Euroriding Diamant van m'n vorig paard erop liggen met prolite-pad eronder.
[ [url=m/eokbmo.jpg]Afbeelding[/url] ]
L_Ruiterhuis schreef:Balou_k schreef:Leuk al die zomerse foto’s!
Hier was het ook een heerlijk weertje. De prinses is alweer bijna 1.
[ [url=m/X5Omip.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7FPTXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtige kleur heeft ze!![]()
![]()
Welke kleur is het?