Intussen lekker werken aan de kaptoom, balkjes stappen en buiten wandelen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Intussen lekker werken aan de kaptoom, balkjes stappen en buiten wandelen!

Torky schreef:Hoi iedereen!
Ik ben nieuw op bokt en ben op het forum gekomen om wat meer over mijn paard te weten te komen Violento, die ik gekocht heb in Spanje. Erg leuk dat ik al snel een reactie kreeg van Judith die dit paard goed kent. Grappig dat ik hem terug vindt in dit forum deel 4. Eind november komt Violento naar Nederland. Ik heb al een paar dikke winterdekens gekocht. Ik heb maat 185 aangenomen en mag van Epplejack ruilen tot de kerst, zodat ik rustig de tijd heb om alles te passen. Zijn er hier meer mensen met ervaring van een Spaans paard naar Nederland te halen? Ik zou het erg leuk vinden om wat ervaring uit te wisselen.

) veel plezier op je nieuwe stal toegewenst . 
een all in stal lijkt me super 
daarom waarschijnlijk dat hij de laatste week heel lastig was (kopschudden, in galop weglopen, niet nageeflijk,..) arm paardje toch
niks protest/ gespannen/ of opgekropt, nee gewoon een heerlijk paard 

haha )
Héél verstandig..... Not
Maar 't voelde goed en ik kreeg het gevoel dat ik het gewoon moest doen, en 't was een goede keus. Daarna rustig zonder zadel ingereden en heb er nu een fantastisch paard aan, had 't niet anders willen doen

idd moest ik zelf mijn eigen paard opleren zou ik het ook zonder bit doen, maar met een halster of kaptoom en zo rustig stap voor stap en geen gelongeer enzo 
.

Ga wel nog kijken voor een Hitairvest deze week. 
Lijkt me ook erg raar als ineens alles voor je gedaan wordt