Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik mis echt zoo het strand!
.
. Maar er komen vanavond nog meer mensen en van mijn tante krijg ik waarschijnlijk iets voor de paardjes
.
. Heel veel sterkte en succes
. Ik hoop dat er niks ernstigs uitkomt.
. Wel balen van de stal zeg, gelukkig staan ze over een maand lekker thuis
.
.
Veel sterkte in ieder geval, ik zal duimen dat het niets ernstigs is!
. 
Prince kon er niks aan doen, hij schrok en sprong opzij.
). Gister had ik een beetje tijd gebrek
.
.
.
. Hopelijk kan hij over 10 dagen wel zelf plassen.
. Heb best een leuke dag gehad
. Het is alleen nog wel erg vermoeiend. Ik heb een leuk sjabrak voor Shaddy en een halstertouw voor Nouchka gekregen
.
.
. 2 x om te voeren en 3x omdat de familie de paarden wou zien
Ze zijn bijna allemaal helemaal weg van Nouchka
.
.
Ik had weer een leuke leerzame dag!
. Maar Bram vond ook wel dat ie de bosjes in kon duiken met mijn stuurkunsten inderdaad
.
. Kunnen jullie ook lachen
. 
.

)

.

.

. Even wat met de timing oefenen
.

)
.
. Hopelijk komen jullie snel achter het probleem!
. Dus ja even scheef kijken
.
) dan ben ik er wel gerust op. Gisteren de longe losklikken was dan ook echt zo'n momentje van "slik" en dat voor ons alledrie
Zoon vond het met name spannend, ik had een flinke golf moedergevoel (maar ook vertrouwen in Jippe anders had ik het niet gedaan) en Jippe stond ook even te kijken. Die had dondersgoed door dat ik hem de verantwoordelijkheid over mijn kind gaf. Met elke stap die hij, eerst heel voorzichtig en later werd dat meer behoedzaam, zette zag je Jippe groeien. Hij bolde zijn rug op om Stefan echt te dragen, hij liep lichtelijk aan de teugel en nageeflijk, borst vooruit. Voelde zich een hele piet dat hij los liep met Stefan op zijn rug. Ook Stefan veranderde van zoutzak in dressuurruiter
rechte rug, schouder naar achteren, proeberen zijn armen ontspannen te houden en toch contact met de mond behouden. In een ander topic zette ik al: Als er een fanfare uit de lucht was komen vallen, had Jippe met 4 pootjes stevig op de grond blijven staan (niet dat we dat gaan uitproberen natuurlijk...
)