Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de foto’s zijn heel mooi

ben benieuwd hoe heike het doet op de wei 

heeft die wel verdiend zo’n vakantie
.
.
. Mooie foto's ook. Jij ook zo'n leuk feest gehad?
Ik wil oooook mooie PRE's zien haha. Geweldig lijkt me dat. Wel heel leuk dat jullie gewoon verder (bokt) meetings doen in Spain haha. Foto's komen eraan he?
En heeft marcel het koppie kaal
. Lekker makkelijk als je je bed uitkomt
. En chico lijkt wel een beetje op die ezel
.
Succes in het ZH deb!
Wat erg zeg.... en niet eens om te centen maar gewoon voor t rijden... bah bah. Beetje jammer van zulke mensen. En zo zie je maar, vaak doet een dier niet voor niets zo he. Wel heel triest zo'n verhaal, ik snap je spijt wel..
". Meteen benthe ff gebeld, zodat zij ook kon komen kijken... In tusentijd heb ik flink gekoeld met water, lekker de slang erop. We denken dat hij is gestoken. In zijn onderlip zat een hele schijf. Vermoedelijk een wesp ofzo? Gelukkig nam de zwelling af na het koelen. Heb ook nog even getemt, en hij was 38.5 viel wel mee dus. Ook de DA nog even gebeld. Als het niet minder werd, zou hij komen inspuiten... Anders ff afwachten tot morgen zei he. Gelukkig kreeg ik net een sms van benthe dat het er al weer beter uitziet!! Pff, pak van me hart
. Me arme poown
. 
Maar ik merk wel gewoon dat ik hem mis haha. Een vriendin van me ziet haar vriend nu 5 weken niet.. Das lang.
?
).
.

heb het niet op naalden en al helemaal niet in mn mond. Liever zonder verdoving!
.
Konden ons niet gedragen, sorry
.

!!
maar hij krijgt er wel andere dingen voor terug, en hij zit top in zijn vel gelukkig 

Qua ideen, tsja de gewone trucjes heb je natuurlijk al lang al uitgehaald.
.frankiej schreef:heidi: uhm, met welke ezel had jesse nou vriendjes gemaakt? die ene met ezelsoren of die met mensenoren? haha
dus zal het toch met die grote ezels oren zijn
40,5
hij is en beetje verbrand
maar ik denk dat ie witte al weg Qua adoptie
Ik heb vandaag voor het eerst met m'n vent buiten gereden! Ik durfde het nooit aan, Jeffe kan best wild zijn en dan heb je hem gewoon niet meer in de hand. Maar vandaag toch maar geprobeerd en het ging geweldig! 
mooierd!
We hebben nog een hoop te lezen voor de nieuwe opening!
.
.
, en dat ik er dan heen liep en paardje zo ongeveer in mijn armen sprong
. Ik ga er niet gauw achteraan lopen, meestal ga ik heel gezellig met een ander paard doen, en vervolgens weglopen. Vaak staat degene die je moet hebben dan als eerste achter je. Maar ik denk dat Chico voor zijn leven verpest is, hij wil alleen nog maar mee als je beloofd dat hij weer terug mag naar de Veluwe
. Kon hem aaien, pakken, hij kwam zelfs naar me toe! Toen ze later een ander land in moesten, konden ze hem ook zo pakken. Dus tsja... ?? Weet het ook niet... Misschien vind ie Benthe niet lief whaha..

. Maar na flink koelen trok het al weer weg! En hij gedroeg zich verder okay! Kreeg vanochtend een berichtje van Benthe dat het er al beter uitzag gelukkig!! Pak van me hart