Oeh Apassionata! Gaaf!
Esther -> Ik kan je vertellen dat het ook echt heel leuk is!

De lessen die ik kreeg op de manege vond ik niet van elke instructrice leuk, op de één of andere manier voegde mij dat niet echt en voelde ik me er niet prettig bij.
Toen ik nog met Grytsje kon rijden (ze was toen drachtig) reed ik op het laatst nog maar bij 2 instructrices waarbij ik het fijnste kon rijden.
Alleen was Grytsje nogal voorwaarts (typische boegtrekker), vooral tijdens groepsles, en kreeg ik niet echt de juiste begeleiding om dat eruit te krijgen, haar op rustig tempo te laten lopen.
Dat werkte steeds meer frustrerend, tot ik op een gegeven moment alleen nog maar bezig was om de ontspanning erin te krijgen, om vervolgens voorzichtig been te geven en als een raket er weer vandoor te gaan........ weg ontspanning.......
Toen ben ik gestopt met les nemen en wilde ik graag privéles, maar de personen bij wie ik dat wilde hadden het te druk.
Daarna was het voor Grytsje niet meer te doen om te rijden met haar en niet veel later kwam ik in contact met Mayke.
Ik ben bij haar les gaan nemen en dat voelde direct goed, zo wilde ik het ook!
Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, ook met Rintske begeleid ze mij super en ik heb al zo ontzettend veel van haar geleerd!
Katwijk ligt idd niet echt naast de deur, maar het is zeker het waard om eens een lesje bij haar te proberen!
Vraag maar aan Jasmijn (Barocco)!!!
Kiki -> Zeker weten dat je er veel van kunt leren, maar geef mij maar een wat koelere kikker, hoor!

Rintske kan ook wat springerig zijn als ze fris is of tijdens een buitenrit, maar dat is toch anders dan bij een KWPN-er als een Jazz.
Dat vind ik toch wat extremer, en is echt niet goed voor m'n zelfvertrouwen, hahaha!

Heidi -> Pfffff, die kleine maakt het wel spannend, hoor!
Succes de komende dagen, gelukkig wordt het ook geen kerstkindje!

Whahaha! Dat dwangbevel! Hoe komen ze erop!

Petra -> Hele dikke

Frank -> Sjee, dat vind ik wel errug vroeg, hoor!
Ik kom er alleen zo vroeg uit als ik op vakantie ga, hahaha!
Denise -> Alvast gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Ellis -> Fifi krijgt niet echt een luie vakantie daar op de Blakheide, hihi!
Ze is mooi, zeg!
Berdien -> Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Sanne -> Was dat ff schrikken met Vaidosa! Gelukkig is het goed afgekomen.
Leuk projectje heb je erbij gekregen!
Hosante -> Leuke foto's! Wat is de afstamming?