[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:54

@ regine: Gewoon eng je verhaal haha, alles opeens ermee ophouden, in het stikkendonker, regen, brrr. Gelukkig is er niets ergs gebeurd, hopen dat de auto snel weer gemaakt is Haha!.

Ik wist niet eens dat het Sinterklaas was joh, dacht dat dat nog heel ver weg was hahah, hier vieren ze helemaal geen Sinterklaar, wel kerst, dus alles hier in Spanje is in een kerst sfeer, heel gezellig allemaal, maar ik was heel Sinterklaar dus vergeten, dacht dat het bijna kerst was Clown.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:28

wij hebben vanavond suprise Tong uitsteken
haah Tong uitsteken
vind dat altijd wel gezellig Knipoog
weet iemand nog leuk sinterklaas versje !!!!!!!!!!111

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:59

Zooo, weer lekker gereden op Fuego. We boeken wel vooruitgang. Eerst lekker gelongeert, een tijdje. Longeren op zijn linkerkant vind hij altijd wat moelijker en draait hij om, dus nu stond ik telkens achter hem, na een paar pogingen gaf hij eindelijk op. Hij heeft zich wel lekker uitgeleeft, waar wel een paar leuke fotootjes uit zijn gekomen. Ook gereden, weer zonder gogue. Op het begin met dat zachte bit ging het totaal niet, maar er is nu zo veel verschil, het gaat steeds beter, af en toe verzet ie nog steeds, maar als ik wat meer aanspoor, gaat ie eindeijk goed zijn rug gebruiken. Kost nog wel veel moeite, maar op elk klein stapje ben ik trots. Ook nog een paar leuke foto's van hem met zijn deken, en met mij errop Haha!. Upload ze dalijk wel, eerst even uitrusten.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:05

Oh && jesj, Joelle heeft het zadel goedgekeurd ( & hoofdstel ). Alleen zei ze dat er miss veel kosten bijkwamen, verzend kosten enzo, omdat het in Madrid zit. Voor de rest vind ze het een goed zadel, en ze is al een pietje precies, dus als dat uit haar mond komt, is het een very good zadel Haha!. Het was een mooi zadel, van een heel goed merk, Zaldi, en niet oud, dus ik happy, nu alleen nog de verzendkosten uitzoeken, en dan mag ik 'm bestellen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 22:11

Regine: Eng verhaal zeg. Bloos! Even goed na laten kijken! Je weet maar nooit.. Gelukkig is het wel goed afgelopen!

Es: Leuk dat je zo fijn hebt gereden! Het kost wat geduld he.. pff, af en toe ben ik het ook wel zat, maar toch levert het heel wat op!

Vandaag weer op Amanda gereden. Ze was weer super braaf! Kreeg meteen een complimentje dat ze zo rustig bij mij liep Haha! Ik was meteen heel trots op dr! Het is namelijk altijd zo, dat als je gaat aandraven, ze steeds harder en harder wil gaan. Maar laatste dagen gaat zo goed bij dr!! Dat heeft niemand ooit nog gezien, ze kan het wel, maar alleen wanneer ze zin heeft.. En nu doet ze al een paar dagen zo braaf en rustig! Als het morgen droog blijft dan ga ik denk ik een rondje door madestijn proberen. Dat is een aangelegd recreatie 'bos'. Kan je fijn rijden. Ja Lekker voor de afwisseling!

Ook net klaar met sinterklaas vieren!! Mijn moeder & vader zijn echt schatten!! Lovers Heb een nieuwe rijbroek gehad (helaas zit ie alleen niet goed) een rose met grijze ruitjes! En nieuwe handschoentjes! HAPPYY! Haha! En ook nog een goed leesboek, en een nieuwe weekend tas met wieltjes voor als ik naar mn vriend ga in t weekend. Ben weer helemaal blij!! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:08

voor wanneer is dat? en hoe duur zijn de kaarten Knipoog[/quote]
het is op
wo 26-12 15:00
of
do 27-12 15:00 en 20:00
of
vrij 28-12 20:00
of
za 29-12 15:00 en 20:00

1e rang = 65,-
2de rang = 45,-
3de rang = 35,-
4de rang = 25,-[/quote]

dan ben ik op vakantie anders had ik wel met je mee willen gaan
volgend jaar beter mss leuk om dan met het forum te gaan

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:16

zo iedereen verwend ???????

celine wel hoor ie hebben we een wedstrijd outfit gegeven zaterdag heeft ze haar eerste echte wedstrijd ik geloof dat ik nerveuzer ben dan celine Bloos
vanmorgen ff tsjil aan de passao gehad en een draf balkje neergelegd liep erg lekker hiermee
morgen maar even kijken wat ik met hem ga doen
vrijdag wil celine gaan oefenen en we doen dit stiekum de bak staat nl vrijdag avond klaar......... stttttttt niks zeggen hoor........ kan ze mooi haar proefje rijden Knipoog
ik hoop dat ik nog een fototoestel kan lenen voor wat foto`s te maken van mijn kanjers
liefsssssss allemaal en trste

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:19

peetisgreat schreef:
zo iedereen verwend ???????

celine wel hoor ie hebben we een wedstrijd outfit gegeven zaterdag heeft ze haar eerste echte wedstrijd ik geloof dat ik nerveuzer ben dan celine Bloos
vanmorgen ff tsjil aan de passao gehad en een draf balkje neergelegd liep erg lekker hiermee
morgen maar even kijken wat ik met hem ga doen
vrijdag wil celine gaan oefenen en we doen dit stiekum de bak staat nl vrijdag avond klaar......... stttttttt niks zeggen hoor........ kan ze mooi haar proefje rijden Knipoog
ik hoop dat ik nog een fototoestel kan lenen voor wat foto`s te maken van mijn kanjers
liefsssssss allemaal en trste

truste:*

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:21

ik heb twee sjaals gekregen (katoen ik wilde die heel graag maar kon die niet vinden) cote dore choco toffs ( mijn grote verslaving) en marco polo geurtje en 50,-
dus Fanny zit helemaal goed Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:21

gaat er in de vakantie gemeet worden of is iedereen op vakantie

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:24

meiden ik ben er vandoor Kusje: Doei, doei trusten spreek jullie morgen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:42

even een ego berichtje vandaag, want ik voel me echt niet lekker vandaag, hoofdpijn, moe ..

Net Jip weggebracht voor zijn grote operatie, arm beestje Ach gut Daarna mag hij lekker weer bij mijn uberdikke puk. Die blijft echt maar groeien Wow!

Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd bij mij thuis Haha! Het was erg gezellig en er waren leuke surprises gemaakt! Mijn vriend had mij en een heeft een 'liefde gaat door de maag' kookboek gemaakt. Ik heb een kookboekje van spaans eten gekregen, een bon voor ici paris, m&ms (ja, ik ben zwaar verslaafd Schijnheilig ), ondergoed en een ochtendjas.

Hebben jullie ook Sinterklaas gevierd?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 11:37

We hebben eigenlijk geen sinterklaas gevierd, maar had voor me ouders een kado met een gedicht. Heb van mijn moeder een boek gekregen en een gedicht Lachen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 11:49

@ Ilona: Jullie boeken dus ook steeds meer vooruitgang, fijn gevoel geeft dat je he Haha!. Zo te horen ben je lekker verwend, mooizo!

@ Peet: Fijn dat Celine zo verwend is haha Haha!. Wil wel foto's zien hoor van de wedstrijd, ben benieuwd, succes.

@ Fanny: Ook al verwend, leeeeuk Haha!.

@ Zasread: Ag, hopen dat alles goed gaat, vast wel Haha!. Hmm Spaans eten, moet je paella leren maken, als dat kan, kom ik persoonlijk met een vliegtuig naar je toe om van je paella te eten hahah. Ik heb geen Sinterklaas gevierd, kwam erpas gistermiddag achter dat het Sinterklaas was, dacht dat het Kerst was hihi, hier in Spanje kennen ze geen Sinterklaas namelijk, dus ik was het helemaal vergeten, alles ligt hier in de Kerstsfeer.

Lekker vrij dagje vandaag en morgen, Fiesta dagen, geeft de school altijd vrij. Heb in de namiddag les, dus ik ga dan pas naar Fuego. Nog wat leuke foto's van gister: ( Hij gaat zich trouwens steeds meer een Arabier voelen, eergisteren ging ik in de bak longeren, staart omhoog, strekken, hoofd omhoog, en uitsloven, gekkerd Haha!. )

Afbeelding
Eindelijk de goede instellingen, behalve dat het zwart wit is, foutje van mijn mams.

Afbeelding

Afbeelding
Één van de gekke sprongen, van gekke Fuego.

Afbeelding
Hier zat ik met mijn benen vast in het longeer touw, en Fuego ging alsmaar harder en harder..

Die had zich heerlijk kunnen uitleven in de padock en onder het rijden Haha!. En na het rijden ziet Fuego er dan zo uit:

Afbeelding
Met zijn veulste lange tot bijna op de grond hangende viese gore gatende zweet deken! Haha! ( Overdreven he )

Afbeelding

Afbeelding
Dag lieve Fee Doei, doei .

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:03

Het gaat hier elke keer zo hard dat ik het echt niet bij kan reageren hoor Clown.
Heb het nu nogal druk (pas tentamenweek gehad en het is verjaardagen en feestdagentijd..), hopelijk binnenkort minder druk.

Heb veel mooie foto's voorbij zien komen, een prachtig nieuwe Fries (gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Femke!), een hele dikke cavia en een aantal nieuwe leden voor het topic Knipoog. En de foto's van Fue zijn ook weer mooi Esmee.

De rest van mn tentamens heb ik trouwens dik gehaald Knipoog en dat terwijl ik nergens voor geleerd heb Pling.

Was gister samen met mn vriend lekker wandelen met Dizo daar heb ik een topic van (met leuke filmpjes!).
[BB-ITP] Stormachtige dag met Dizo (foto's+film).

Dat was het wel weer voor nu! Lachen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:16

Suzanne -> Als het weer meezit dan ga ik meestal in het weekend naar buiten met haar.
Alleen is het overal zo glad en glibberig dat ik een galopje niet durf te wagen, ik ben veel te bang dat ze onderuit gaat oid.

Ilona -> Dat klinkt goed zoals het gaat met Amanda!
Nog een paar maanden en ze zien een totaal ander paardje. Knipoog

Regine Bah dat lijkt me niet echt prettig zo te rijden......
Gelukkig is het goed afgekomen, voor hetzelfde geldt stond je ergens in the middle of nowhere.....

Esmée -> Jullie gaan ook steeds een stapje vooruit, super hoor! OK dan!
Leuke foto's, vooral die van jou met je been vast. Haha!
Alleen jammer dat je ze zwart/wit hebt gedaan.....

Petra -> Spannend haar eerste echte wedstrijd!
Begrijp precies hoe jij je voelt, dat had ik ook toen Lisanne meedeed met Onderlinge Wedstrijden!
Alvast heel veel succes toegewenst!

Sanne -> Beterschap!

Ik heb gisteren Grytsje even losgegooid met Jazzy en nog een paar andere paarden.
Helaas geen camera mee dus geen foto's.....
Ze hebben lekker gek gedaan en flink veel gerend.
Zo was het heel goed te zien dat Jazzy totaal nog geen conditie heeft, zij was de enige die helemaal nat was.
Vandaag zal het ook niets anders worden dan losgooien in de buitenbak; overdag heb ik de oppas op mijn nichtjes en vanavond zijn er lessen in de binnenbak.
Aangezien ze toen zo angstig is geworden met in het donker longeren in de buitenbak, en het net sinds een paar weken weer goed gaat, laat ik dat nog maar even zitten.
Morgenochtend weer les, en dan gaat mijn nieuwe pad erop!
Ik zal als het droog is wel een paar foto's van haar maken!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 15:45

Jasmijn: Die onwijs dikke cavia is van mij, die gaat hopelijk rond kerst jongen krijgen Haha!

Saida: Dat wordt dus even conditie trainen met Jazzy, ik ben benieuwd naar de foto's

Esmee: Jij en fuego zijn een leuk stel!
En ik zal doorgeven wanneer en paella op het menu staat, vast snel, want dat vind ik heerlijk!

De operatie van Jip is goed gegaan. Nu is hij een echte jeweetwel man. Hopelijk geneest de wond ook goed.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:10

zasread schreef:
Jasmijn: Die onwijs dikke cavia is van mij, die gaat hopelijk rond kerst jongen krijgen Haha!

Zoiets had ik al een beetje verwacht Vork

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:52

Ik had net al gekeken in Dizo zijn topic, maar toen moest ik naar de dierenarts om mijn beest op te halen, ik zal nog even reageren.
Dizo is echt leuk Ja

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:59

Hoe gaat het met "je beest"?
Het was toch niet die zwangere, maar die andere? Wat had ie eigelijk (misschien heb ik eroverheen gelezen).

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 17:21

Het mannetje zijn balletjes zijn er vandaag afgehakt en volgens mij gaat het wel goed, hij heeft wat gegeten, scharrelt wat rond. Hij is nog wel wat dufjes.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:22

heey meiden Doei!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:47

ben echt zoo moe en gestresst dat ik mijn huiswerk niet af krijg

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:48

flamon schreef:
ben echt zoo moe en gestresst dat ik mijn huiswerk niet af krijg

dan niet te veel op het forum blijven hangen Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:57

oh wat leuk

in januari hebben wij altijd een alternatieve dressuur wedstrijd meestal ben ik zelf de jury maar dit jaar heb ik besloten om dat niet meer te doen.................

ik doe nl zelf mee......

jaja we komen binnen met het friese volkslied onze kinderen lopen voorop met de vlaggen en dan komen wij binnen in de spotlicht
daarna gaan we het nummer doen van "rene froger this is the moment"
we hebben nu al voorpret

hebben jullie nog een leuk idee kwa kleding
we denken eraan om een jurk over de kont van het paard te laten hangen
maar tips zijn welkom