Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarBri schreef:Mijn paard staat overdag buiten. Paddock of weiland (indien niet te nat) en in de nachten binnen. Ik merk wel dat er nu minder in het gras zit, en ze moet ook weer aan de bak. Dus ben iets omhoog met de voeding. Ze krijgt nu 2 keer daags 1/2 schep sportbrok. En na het rijden geef ik meestal 1 schep slobbermash. Verder veel hooi uiteraard.
Ik heb haar ook onder een deken nu, de haren worden langzaam langer. Hoe doen jullie dat na het rijden? Ze is meestal behoorlijk bezweet na het rijden (ik stap uiteraard uit).
Normaal leg ik dan een fleece of wollendeken op en wissel die na 2 uurtjes weer. Echter eens per week heb ik vrij laat les. Dan kan ik echt niet na 2 uur nog eens naar stal om dekens te wisselen. Ik doe nu een fleece met hals, daarover een staldeken. Nu zag ik de Bucas power shamrock, iemand hier ervaring mee?
hahaha 
Heel veel sterkte Geertje.. niet leuk maar soms is het beter zo..

Jenny_S schreef:hier een 0 grams nog om.
ik probeer ook mijn geld nog te besparen op dure zadels. Eerst maar eens goed onafhankelijk zitten etc, Kan wel een duur zadel kopen die mij helemaal ondersteunt, maar dan leer ik niet van paardrijden. al heb ik er eerlijk gezegd wel over na gedacht, maar doen we 'nog'niet
Kortom... ga op zoek naar het zadel dat voor jullie beide past. Stoelzit is bijvoorbeeld ook iets wat volgt uit dat het dieptepunt in het zadel te ver naar achter ligt.